Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:imetyksen aikana ei saisi laihtua...
Hah, meinaatko, että on terveellistä kantaa ne raskauskilot yli vuoden mukana? Kyllä se on ihan normaalia, että paino palautuu muutamassa kuukaudessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:imetyksen aikana ei saisi laihtua...
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:imetyksen aikana ei saisi laihtua...
Ei kuule mahda mitään kun kilot vaan lähtee. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta jos nopeasti lähtee voi myös maidontuotanto vähentyä tai äidin olo heikentyä.
Ei kyllä minulla ole vaikuttanut, maitoa tulee kuin saavista aina sinne 8kk asti ja olo on ollut itsellä hyvä.
t. Se jolla vauva 2 viikkoa.
en mä sitä meinaa vaan niitä myrkkyjä mitkä päätyy vauvaan äidin laihtuessa.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:imetyksen aikana ei saisi laihtua...
Hah, meinaatko, että on terveellistä kantaa ne raskauskilot yli vuoden mukana? Kyllä se on ihan normaalia, että paino palautuu muutamassa kuukaudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:imetyksen aikana ei saisi laihtua...
Ei kuule mahda mitään kun kilot vaan lähtee. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta jos nopeasti lähtee voi myös maidontuotanto vähentyä tai äidin olo heikentyä.
Ei kyllä minulla ole vaikuttanut, maitoa tulee kuin saavista aina sinne 8kk asti ja olo on ollut itsellä hyvä.
t. Se jolla vauva 2 viikkoa.
en mä sitä meinaa vaan niitä myrkkyjä mitkä päätyy vauvaan äidin laihtuessa.
Hah, keksit juuri syyn miksi ei tarvitsisi palautua ennalleen raskauden jälkeen. Oma lehmä ojassa kenties
Kaikkea sitä kuuleekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Vauva 6kk ja 10kg jäljellä.. :snotty: :ashamed: