Vauva jo 6 vkoa ja mulla vielä 10 kg lähtemättä, entäs muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
imetyksen aikana ei saisi laihtua...

Ei kuule mahda mitään kun kilot vaan lähtee. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta jos nopeasti lähtee voi myös maidontuotanto vähentyä tai äidin olo heikentyä.

Ei kyllä minulla ole vaikuttanut, maitoa tulee kuin saavista aina sinne 8kk asti ja olo on ollut itsellä hyvä.

t. Se jolla vauva 2 viikkoa.

en mä sitä meinaa vaan niitä myrkkyjä mitkä päätyy vauvaan äidin laihtuessa.

Hah, keksit juuri syyn miksi ei tarvitsisi palautua ennalleen raskauden jälkeen. Oma lehmä ojassa kenties ;)

Kaikkea sitä kuuleekin.

MUlla reilu 2 vikkoa synnytyksestä ja n.3 kiloa jäljellä lähtöpainosta. Muuten sitten ylipainoa riittääkin ja laihdutus alkakoon :)
Täys imetän ja en ole ehtinyt paljon syömäänkään kun vaativa vauva....

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:

Hah, meinaatko, että on terveellistä kantaa ne raskauskilot yli vuoden mukana? Kyllä se on ihan normaalia, että paino palautuu muutamassa kuukaudessa.

terveellistä olis jos ei päästäis itseään lihomaan. Ja kun lapsen saa, pitäisi ajatella enempi lapsen terveyttä kuin omaansa.

Ei kuule mahda mitään kun kilot vaan lähtee. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta jos nopeasti lähtee voi myös maidontuotanto vähentyä tai äidin olo heikentyä.

Ei kyllä minulla ole vaikuttanut, maitoa tulee kuin saavista aina sinne 8kk asti ja olo on ollut itsellä hyvä.

t. Se jolla vauva 2 viikkoa.

en mä sitä meinaa vaan niitä myrkkyjä mitkä päätyy vauvaan äidin laihtuessa.

Hah, keksit juuri syyn miksi ei tarvitsisi palautua ennalleen raskauden jälkeen. Oma lehmä ojassa kenties ;)

Kaikkea sitä kuuleekin.

ehei, mä en lihonut raskausaikana, enkä liho muullonkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:
Vauva 6kk ja 10kg jäljellä.. :snotty: :ashamed:

Sama täällä... ja täysimetetty vauva vielä.

Tuli kyllä reilu 20 kg raskauden aikana. Edellisistä kahdesta on raskauskilot lähteneet itsestään, mutta kylläkin vasta imetyksen vähenemisen/lopettamisen jälkeen. Noin 1 ½ vuotta on ottanut, että paino on ollut ennallaan.

Yhteistyössä