Vauva ja 3½ vuotias

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Jos teidän reilu 3 vuotias käy mielellään vielä kylvyssä niin oletteko ostaneet vastasyntyneelle oman ammeen? Vai kylvettäneet samassa?
Meidän tyttö tykkää kylpeä ja löträtä edelleen ammeessa ja minun puolesta saa kylpeäkin niin pitkään kuin vaan tykkää :)
Mutta mietin että olisiko sitten parempi että vauvalla olisi oma amme vai käyttäisikö sitten samaa?

Miten teillä on ollut?

No minä tuota kuopusta oon käyttänyt ainoastaan suihkussa sylissä mun kanssa ja isompi lapsi saa sitten sen läträilypaikkansa, eli vauva ei kylve meillä ollenkaan :) Mutta tuossa tilanteessa minä ostaisin vauvalle oman ammeen, niin saa lapset kylpeä samaan aikaan :)

Sama amme on ollut kaikilla kolmella, mut desinfioin ammeen kolmosta varten ja kuukauden verran se oli pyhitetty ainoastaan avauvan käyttöön, vaikkakaan ei vaavi kylpenytkään muutamaan kuukauteen kuin kerran pari, muuten suihkuttelin.
Nyt vaavi on 5kk ja kylpee samoissa vesissä vanhempien sisarusten kanssa, tosin vauva ekaks. =)

Ehkä vois sitte ostaa sellasen vähän pienemmän ammeen ( tuo on toi tuollanen perusamme mitä saa varmaan joka kaupasta ) missä on tulppa pohjassa ja kylvettää vauvan sitten siinä. Ei tarvii puunata eikä kieltää esikoista kylpemästä samaan aikaan jos sattuu haluamaan.
Eipä se suuri investointi kuitenkaan ole :)

Meillä vauva käy ensin kylvyssä, isoveli pääsen sen jälkeen uittamaan kalojaan.. Pesen ammeen vain aina käytön jälkeen ja hyvin toimii. Meille ei kaksin kappelein edes mahtuisi!

Yhteistyössä