Vauva hoitoon mummolaan vai mukaan matkalle?

  • Viestiketjun aloittaja auttakee...
  • Ensimmäinen viesti
auttakee...
Auttakee nyt miestä mäessä. Ollaan varattu huomiseksi Tallinnan hotellireissu ex tempore. Mennään nopealla laivalla yli Viroon + ihanaan hotelliin vanhassakaupungissa yöksi. Idea oli että mies ja minä lähdetään kaksin ja 9 kk tyttö menee yöksi mummolaan. On ollut siellä yön ennenkin ja kaikki meni hyvin. Nyt kuitenkin tuntuu, että en millään haluaisi viedä lasta hoitoon. Olisi kiva ottaa hänet mukaan, kun muuten tulee ikävä:(

Sitten en taas tiedä, onko juuri tällainen matka muksusta kovin kiva... Ja se vesittäisi sen aikuisten kahdenkeskeinen laatuaika -suunnitelmankin. Oli tarkoitus mennä hyvin ulos syömään ja kierrellä paikallisissa sisustusliikkeissä. Ja sitten nauttia hotellin spa -osastosta.

Mieskin tuskailee tuon hoitoonviennin kanssa, eli ei pety tai mitään, jos vaavikin tulee mukaan. Mitä minä teen? Ei olla ikuisuuksiin oltu kaksin, se tulisi todella tarpeeseen, mutta perheenjäsenen rannalle ruikuttamaan jättäminen tuntuu ihan kamalalta...:)
 
Ollaan muuten niiiiiin samassa veneessä. Ehkä kirjaimellisesti :LOL:

Vauvalle tulee huomenna isovanhemmat hoitamaan, ovat luvanneet jäädä yöksi. Me todella tarvittaisiin kunnon yöunet ja kahdenkeskistä aikaa. Tyttö viihtyy erinomaisesti isovanhempien kanssa, joita tapaa vähintään viikottain. Mutta silti arvotaan, että lähdetäänkö vai ei. Ja minne mennään jne...
 
jätä lapsi mummolle jos siellä kerran hyvin pärjää :) ja yrität rentoutua ja nauttia laatuajasta kahden kesken.

meidän PITI lähteä häämatkalle Haikon kartanoon mutta ei me sitten lähetäkään :ashamed: tiiän että poika, sillon 8kk, varmasti huutaisi hoidossa koko kaksi vuorokautta, mun tissit räjähtäisi, matkusteluun menee päivä jne :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee...:
Auttakee nyt miestä mäessä. Ollaan varattu huomiseksi Tallinnan hotellireissu ex tempore. Mennään nopealla laivalla yli Viroon + ihanaan hotelliin vanhassakaupungissa yöksi. Idea oli että mies ja minä lähdetään kaksin ja 9 kk tyttö menee yöksi mummolaan. On ollut siellä yön ennenkin ja kaikki meni hyvin. Nyt kuitenkin tuntuu, että en millään haluaisi viedä lasta hoitoon. Olisi kiva ottaa hänet mukaan, kun muuten tulee ikävä:(

Sitten en taas tiedä, onko juuri tällainen matka muksusta kovin kiva... Ja se vesittäisi sen aikuisten kahdenkeskeinen laatuaika -suunnitelmankin. Oli tarkoitus mennä hyvin ulos syömään ja kierrellä paikallisissa sisustusliikkeissä. Ja sitten nauttia hotellin spa -osastosta.

Mieskin tuskailee tuon hoitoonviennin kanssa, eli ei pety tai mitään, jos vaavikin tulee mukaan. Mitä minä teen? Ei olla ikuisuuksiin oltu kaksin, se tulisi todella tarpeeseen, mutta perheenjäsenen rannalle ruikuttamaan jättäminen tuntuu ihan kamalalta...:)
Kun vauva on kerran hyvässä hoidossa mummolassa, niin sinne vaan! Mieluummin se vauva on jatkossa rentoutuneen äidin kans, joka onsaanu viettää laatuaikaa isukin kans kahdestaan, kun semmosen äidin, joka tuskailee ja ikävöi sitä kahden keskistä aikaa. Ei muuta kun muksu mummolaan, ja teille mukavaa reissua! :wave:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Jos teilla molemmilla tulee vauvaa ikava, on varmasti parempi ottaa hanet mukaan ja menna kahdestaan sitten joskus myohemmin.
Niin kait se on...:) Tiedän vaan, että kahdenkeskeistä aikaa ei meillä tule olemaan mahdollisuus järkätä tooooosi pitkään aikaan tämän jälkeen. Siksi arvon vielä. Muttamutta... Ei se vauvan porukasta lemppaaminenkaan oikein houkuttele:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee...:
Auttakee nyt miestä mäessä. Ollaan varattu huomiseksi Tallinnan hotellireissu ex tempore. Mennään nopealla laivalla yli Viroon + ihanaan hotelliin vanhassakaupungissa yöksi. Idea oli että mies ja minä lähdetään kaksin ja 9 kk tyttö menee yöksi mummolaan. On ollut siellä yön ennenkin ja kaikki meni hyvin. Nyt kuitenkin tuntuu, että en millään haluaisi viedä lasta hoitoon. Olisi kiva ottaa hänet mukaan, kun muuten tulee ikävä:(

Sitten en taas tiedä, onko juuri tällainen matka muksusta kovin kiva... Ja se vesittäisi sen aikuisten kahdenkeskeinen laatuaika -suunnitelmankin. Oli tarkoitus mennä hyvin ulos syömään ja kierrellä paikallisissa sisustusliikkeissä. Ja sitten nauttia hotellin spa -osastosta.

Mieskin tuskailee tuon hoitoonviennin kanssa, eli ei pety tai mitään, jos vaavikin tulee mukaan. Mitä minä teen? Ei olla ikuisuuksiin oltu kaksin, se tulisi todella tarpeeseen, mutta perheenjäsenen rannalle ruikuttamaan jättäminen tuntuu ihan kamalalta...:)
No muksu viihtynee siellä missä tekin olette. Onhan se 9kk jo elämys olla reissussa ja nähdä uutta. Ottakaa mukaan jos siltä tuntuu ja toisella kertaa kaksin. Mul varmaan se ikävä ajais ohi vielä tässä vaiheessa vaikka mulla on taapero joka ollut yökylässä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Ollaan muuten niiiiiin samassa veneessä. Ehkä kirjaimellisesti :LOL:

Vauvalle tulee huomenna isovanhemmat hoitamaan, ovat luvanneet jäädä yöksi. Me todella tarvittaisiin kunnon yöunet ja kahdenkeskistä aikaa. Tyttö viihtyy erinomaisesti isovanhempien kanssa, joita tapaa vähintään viikottain. Mutta silti arvotaan, että lähdetäänkö vai ei. Ja minne mennään jne...
Sitten tiedetään varmaankin molemmat, miltä tää tuntuu:) Tsemppiä valinnantekoon!!!
 

Yhteistyössä