Vauva herää joka aamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
kello 6.25-6.30 riippumatta siitä mihin aikaan on mennyt nukkumaan. Miehellä alkaa huomenna loma, joten pitäiskö laittaa se huomenna aamulla vauvan kanssa puuron keittoon ni sais ite nukkua vähän pidempään...? :whistle:

Meidän poitsulla oli kanssa vaihe, että heräili aamuisin jo jopa viiden aikaan. Heräiltiin silloin mahdollisuuksien mukaan vuoroaamuin miehen kanssa, niin, että joka toinen aamu sai itse nukkua vähän pidempään.

Nyt poika on 1 v 4 kk ja herää 7.30-9.00. Eli aikaisin heräily meni ohi muutamassa kuukaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mya:
Meidän poitsulla oli kanssa vaihe, että heräili aamuisin jo jopa viiden aikaan. Heräiltiin silloin mahdollisuuksien mukaan vuoroaamuin miehen kanssa, niin, että joka toinen aamu sai itse nukkua vähän pidempään.

Nyt poika on 1 v 4 kk ja herää 7.30-9.00. Eli aikaisin heräily meni ohi muutamassa kuukaudessa.

No eipä toi puol seiska oo liian aikasin, mut joskus ois kiva nukkuakin. =)

Meillä tuo esikoinen on aina heränyt aikaisin riippumatta siitä monelta on mennyt nukkumaan ja onko kenellä lomaa tai onko viikonloppu.Jos meillä nukutaan joskus myöhempään kuin 06.00 niin voi jo hihkua =) Niin ja neidillä jo ikää 3v6kk joten meillä ei ole mennyt ohi vielä tuo vaihe..

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:
Mä voisin tehdä niin :D

Juu, niin mäkin, mikäli mies tietäisi missä meillä on kattilat ja missä vauvassa on se nappi josta sen saa äänettömälle...On VÄHÄN taantunut kaveri tää meidän isukki, ihanku ois kaksi vauvaa. Erittäin raivostuttavaa.

Viikonloppuisin meillä mies herää lasten kanssa ennen minua... :whistle: Mutta se onkin aamuvirkumpi tapaus kuin minä. =) Eli kunhan meillä miehellä alkaa loma viikon päästä, niin taatusti nukun ainakin hetken pidempään kuin muut... B)

Tyttö 3½v. heräs perjantaina vähän yli neljä :o :headwall: Onneks seittemän aikaan nukahti sohvalle ja siirryttiin sänkyyn molemmat nukkumaan, herättiin vasta puoli 10

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tyttö 3½v. heräs perjantaina vähän yli neljä :o :headwall: Onneks seittemän aikaan nukahti sohvalle ja siirryttiin sänkyyn molemmat nukkumaan, herättiin vasta puoli 10

ööööh .... eikö teillä silloin sanota lapselle että nyt nukkumaan jotta on yö?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

ööööh .... eikö teillä silloin sanota lapselle että nyt nukkumaan jotta on yö?

Kyllähän mä sitä yritin, mutta neiti oli pirteä kuin peipponen eikä puhettakaan että olis nukahtanut heti uudestaan. Millä pakotan toisen nukkumaan? Nuijanukutuksella?

Meidän kuopus heräsi vauvana aina 6.30 ja herää niin myös 4.n vuoden jälkeen.
Kaikkea ollaan yritetty,mutta ei ole onnistuttu. Hieman vaikeaa on minulla ollut kun palaan töistä usein 02-03. Eikä kuopus tunne edes pyhiä :D Mutta esikoinen onkin toista maata sitä kun ei aamulla sais ollenkaan hereille. :)

Yhteistyössä