Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättäneille!

Ja tervetuloa uusille! :wave:

Täällä odotellaan kuin kuuta nousevaa et alkais nyt ne kuukautiset, et pääsis kunnolla taas yrityksen kimppuun. kp16-17 oli ovis joten eiköhän täti tässä muutaman päivän sisään pölähdä paikalle! Eli sit kun päästään uuteen kiertoon niin palailen vähän aktiivisemmin tänne taas! :)
 
Kiitos mavli, en vaan oikeen viel osaa ees iloita kunnolla, kai pelkään että täti punainen vielä kurvaa paikalle. Mutta toivotaan, että ei =)

Oon kai hieman taikauskonen ku alotin kp 1 syömää vehnänalkio kapseleita ja nyt sit jos tärppäs samalla kierrolla :whistle:

Nyt kun alkaa vähä aivotoimintaki liikkumaan, tästä iloisesta järkytyksestä niin muistin että miehellekkin pitää varmaan kertoa :heart: En vaan tiiä miten! Taidan jättää sen iltaan, kun tulloo kotio =)
 
Sunflower11
Mut voi poistaa listoilta kokonaan!

Onnea plussanneille!

Paljon plussatuulia muille! Ja ihanaa joulunaikaa, toivottavasti siinä on sitä jouluntaikaakin :hug: Tulee ikävä tätä ryhmää :)
 
Onnea Jeennaa!

Sunflowerille hyvää jatkoa!

Ylihuomenna lähtee kierukka. Sen jälkeen vauvakuume ja "jos nyt unohtuisi kortsu niin saattaisin tulla raskaaksi" on varmaan aika hyvin mielessä. Tiedän että alan piinalla loppukiertoja vaikkea raskaus kovin todennäköistä olisikaan. Kunpa malttaisi olla kuulostelematta omaa oloa.
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille! :flower:
Ja pahoittelut tädin kohdanneille :(

Sellasta höykytystä on elämä tällä viikolla että ei pysty paneutumaan kunnolla :/
Uskoisin että tosiaan dpo2, kiinnittymisfiiliksiä odotellaan :)
 
Sunille; harmi että poistut. Tervetuloa silti takaisin, jos siltä tuntuu. Kaikkea hyvää, tuokoon tulevaisuus vielä teillekin sen kaipaamanne nyytin. Toivon sydämestäni näin. Ja hei, ihanaa joulunodotusta ja joulua. Tsemppiä :hug:

jeennaa: Onnea, nyt vauvaliimat ja tarrasukat mukaan :heart: Ja kuvaa kans meille tänne testauksesta ;)

Täällä ei mitään erikoista elämään. Ovista odotellen, mikä tarkoittaa pitkälti hiljaiseloa kun ei oo mitään kerrottavaa :D
 
Täällä odotellaan edelleen sitä tätiä. :headwall: Oireita siihen suuntaan oli perjantaina ja lauantaina. Mutta tuntemuksista huolimatta eivät ole tulleet. :O Limaa kylläkin tulee ja rinnoissa tuntemuksia. Nyt olen alkanut miettii ovuloinko kuitenkaan silloin kp 11-13 ajalla vai myöhemmin. Vai jäikö koko ovis tulematta. Olot oli kyllä sellaset kuin viime kierrossakin: limaisuus, kivut ja tikussa tasavahvat viivat. Tiedä nyt sitten. :confused: Jos eivät tästä viikon sisään ala, niin täytyy taas aloittaa noi terolutit. Ihmettelen vaan, kun yleensä näitä tissikipuja ei ilmaannu ovuloimattomis kierrois eikä kyl mitään kipuilujakaan, kun ei ole sitä keltarauhasta. Et oireiden perusteella olisin kuitenkin ovuloinut.
No tilasin nyt varmuuden vuoksi noita raskaustestei, et jos huomen tulevat, niin vois toki testata. Epäilen et negaa näyttää, kun tosiaan pupuilut meni niin pieleen täs kierros. Enkä kyl usko et pyhäl hengel raskaaks tulisin! :LOL: Ja viimeks testasin perjantaina jolloin olis ollut omien laskujen mukaan pp13 ja silloin oli nega.

Ja tosiaan odotan niitä menkkoi, et pääsis ens kierrost paremmin ajoittaa noi pupuilut sun muut. Ärsyttää jos kierto venyy, kun vihdoin jotain toimintaa kropassa olis.

Vielä tervetulo toivotukset uusille! Toivottavasti pian pääsette odottajien puolelle
Pahoittelut neganneille ja pitkää pinnaa piinailijoille!

Plussa onnittelut jeennalle! :heart: Ja Sunille hyvää jatkoa ja toivottavasti pian pääsisit plussanneiden joukkoon. Ehkäpä palstatauko on se salaisuus! :)

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ---------:whistle:
Ilmoittelen miten kävi tämän kierron suhteen.

Miukula kp 27
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
nyt on jäänyt vähälle täällä käyminen :/
onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!
viime kierto meni vähän miten meni.. mutta nyt niin outo tunne, olo ku ilmapallolla ja ilmaa vatsa täynnä. tulee väkisinki mieleen ykkösen alkuoireet vaikka kp 10/30.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
KP 26 (30-32) yk 5

ONNEA PLUSSAT, TERETULEMAS UUDET!!!!=)

ja Sunflower hyvää ja erityisesti positiivista jatkoa!!!!
:saint::heart:

Täällä oltu pimennossa, kun iski flunssanpoikanen. Jutustelua olen käynyt kyllä kurkkimassa. Täällä ei uutta kerrottavaa. Nyt oli siis km:n jälkeen luomukierto ja sitä toivottua ovista ei (?) todennäköisesti sitten ollut, ei ainakaan tikkujen mukaan, vaikka oireet/tuntemukset kyllä olisivat puhuneet oviksen puolesta. Mä kyllä aloitin tikuttelun vasta kp 16 (illalla) niin se näytti haaleaa viivaa, samoin seuraavana päivänä ja sitten seuraavina kolmena ei juur mitään...ajattelin että oisko ovis voinut ollakin aikasemmin...???? Noh, pupuiltiin ahkerasti. Sitten tulin kipeeks. Mulla "oletetun ovisajankohdan" jälkeen lämmöt kokoajan ylhäällä (voi johtua flunssastakin), runsasta limaa, ihmeporeilua mahassa (tuntuu kuin olis kamalasti ilmaa) ja turvottaa. Mutta katsellaan. Voihan nuo "oireilut" johtua luomukierrostakin. Nyt ootellaan punanuttua tulevaksi mahd. vkl. Ensi kierrolle clomit mukaan ja tsemppailemaan :D

Hyvää loppukuuta kaikille!!!
 
FLV
Itse ei ole vähään aikaan ehtinyt lukemaan, mitä tähän pinoon kuuluu. Plussia on ilmeisesti tullut, joten onnea niistä!

Sunflowerille kaikkea hyvää jatkoon! :) Olet nimimerkkinä tuttu, kun olen paljon näitä kuumeilupalstoja lukenut.

Mulla vielä viimeinen kärvistelykuukausi alkaa kohta, kun tammikuussa on tarkoitus poistattaa kierukka. Kuumetta olen kerrytellyt viime aikoina kovasti, kun sisko sai esikoisensa reilut kaksi viikkoa sitten ja työkaveri omansa viime torstaina. Siskon vauvaa olen päässyt nuuskuttelemaan enkä malttaisi millään omaa tuhisijaa enää odottaa! Lapset ovatkin saaneet sitten osansa tästä hellyyspuuskasta, kun olen heitä nyt sitten kovasti halaillut ja pyrkinyt pitämään sylissä, mutta ovat jo sen verran isoja, etteivät malta enää aina sylissä olla. :LOL:

Tsemppiä vielä piinailijoille! Toivottavasti saatte oman joululahjanne plussan muodossa jo hyvissä ajoin ennen joulua. :)
 
Tervetulos joukkoon FLV!!!

angelblue, samoilla aalloilla mennään, täällä myös kp 26 ja flunssa :)

Mulla olleet lämmöt myös 37.0-37.2 lukemissa, en tiedä onko flunssa syyllinen vai keltahormooni. Masussa jännää kuplimista, ihanku olis tosiaan kamalasti ilmaa mahassa, välillä nipistelee ja kipristelee. Liekö menkojen alkusoittoa..tai???
Täällä jatketaan flunssasta toipumista - saikkua vielä pe saakka ja sitten onkin 6 vrk vapaata töistä =)...joten tämä tuntuu pieneltä lomalta...

Positiivista mieltä kaikille ja viivoja myös!!!!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Täällä myös se kp 26 ja flunssainen olo :LOL: Ei ole tauti päällä, mutta ihankuin olisi tulossa. Tukkoisuutta ja kurkussa nipistelee. Suussa on maistunut appelsiini sunnuntaista asti, enkä ole syönyt kyllä yhden yhtä sitrusta tai juonutkaan mitään siihen viittaavaa. On tämä jännää aikaa :D
 
FLV
Kiitos happy sun!

Toivottavasti teillä, joilla on hassuja oireita, oireet johtuu pienestä masumatkustajasta. :)

Mä olen tollo ja hätäinen, kun ajattelin perjantaina ostaa raskaustestin, jos ei menkat ala ennen sitä. Mulla ei ole ollut kuukautisia kuukauteen, mikä on ihan normaaliakin kierukan aikana. Mutta mulla yleensä on ne ollut, muutamina kuukausina ne on jäänyt välistä ja silloinkin olen tehnyt testin. Käsittääkseni se on vain hyvä testata raskauden mahdollisuus kierukan aikana, kun tällönhän on mahdollisuus myös kohdunulkoisiin. Vaikka vauvakuumeilun takia mä noita ylimääräisiä (turhia) testejä olen tehnyt, enkä järjen takia. :LOL:
 
Tein huvikseen raskaustestin pc:n ja sain haamulaisen.. :heart:Mutta vielä kyllä hiukan epäilyttää että onko tuo edes haamulainen. Laitan kuvaa myöhemmin kun saan kuvat kännykästä.

Tänään siis kp 25/27-29 eli aika aikaseen näkyi. Alaselkää ja mahaa kivistelee, jos tää vaikka tarkoittaisi hyvää :D
 
Mylvinen: Kiitos, en kuitenkaan vielä iloitse kun menkat pitäisi alkaa aikaisintaan huomenna tai viimeistään lauantaina. Meinasin perjantaina vasta testata seuraavaksi. Pahoittelut tädistä :hug:

Sunflower: Paljon onnea jatkossa teille :heart:

Mulla tänään kp 26/27-29 :)
 
Sanna-M me kuljetaankin sinun kanssasi samoilla piinailupäivillä ja minäkin sain eilen aamulla lähes samanlaisen haamun testiin (hätähousuissa kuva). Toivottavasti kummallakin pysyy matkalainen kyydissä! Mutta kyllä on piinaavaa tämä ajankulu....:(
Tsemppiä sinulla ja muillekin piinailjoille!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Sanna-M, kyllä mä tota haamuksi sanoisin, rohkenen varovaisesti onnitella!

Iiiiiiiik. Tänään lähtee kierukka. Ei mua itse operatsuuni jännitä, mutta sen jälkeinen aika. Myönnettäköön että olen ehkä turhan optimistinen odotuksissani sen suhteen että ukko unohtaisi nopsaan kumien käytön, pudotus todellisuuteen saattaa vähän kirpaista :D Mutta nyt on sopivan "vauva-huuruinen" olo ja ajattelin nauttia ja intoilla koko rahan edestä tänään, katsotaan sitä todellisuutta sitten myöhemmin :D

Plussia toivon teille kaikille! Ihanaa keskiviikkoa!
 

Yhteistyössä