Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Kiitokset kaikille onnittelijoille. Eka työpäivä meni ihan kivasti. Pää on vaan ihan pyörällä siitä kaikesta informaatiosta mitä tuli vastaan työpäivän aikana. Huh, no kyllä tää tästä. päivä kerrallaan.

Luna on kyllä ihan oikeassa siinäkin et jos vaan odottaa ja odottaa niin voipi käydä niinkin et sitä vauvaa ei kuulu. Itselläkin ikää jo 28, joten ei tässä nyt voi ikuisuutta odotella.

Täällä on kp 32 ja menkkoja ei kuulu eikä näy. Vatsa on kyllä ollut kipeä joten odotan ,että koskahan se täti kurvaa punaisella pahoilaisella paikalle. Kyllähän sitä tietysti aina ensin vähä miettii, kun menkat myöhässä, että mitä jos ;)

edit klo 22:18
Juu päivitys kp onkin 34?!:confused:
Eli myöhässä ovat. Eivät paljon, mutta parilla kolmella päivällä. Mulle kuiteski ihan normaalia et saattavat olla myöhässä jopa 5 päivää etenkin, jos on stressiä ja sitähän on piisannut viimeaikoina. Mulla ei muutenkaan ole kellon tarkkaa kiertoa. vaihtelee paljon tuo kierto viime aikoina ollut 28-31pv.
 
Viimeksi muokattu:
Hellou!

Reissusta kotiuduttu ja taas oli sillä aikaa tullut uusia ihmisiä - tervetuloa :wave:

On tämä tädin odottaminen piinaavaa. Olin aiemmin päättänyt, että testaan vasta aamulla. Mutta, menin testaan nyt iltapisusta parin kolmen tunnin pidätyksen jälkeen.. ja.. mä kuvittelen näkeväni jonkun haamujen esiäidin. Tai sitte pitää ottaa vaaleanpunaiset lasit silmiltä. Kuvitelmani on niin haalea, ettei siitä saa kuvaa. Yritin jo. Mä olen ollu järjettömän väsyny, palelee ja lämpö ollu yli 37 pitkin viikkoa. Tissit on kipeet (kuten aina ennen tätiä). Outo nivuskipu puuttuu, mitä olen voivotellut aiemmissa kierroissa. Tosin, oviskipujakaan ei ollu limojen kanssa, ne oli jo aiemmin. Joten nuo voi liittyä toisiinsa. Mulla tekis mieli hihkua jo tuosta mitättömästä ja kai kuvitellusta viivanpaikasta jossa näen hipsauksen vaaleanpunaista. Mutta arvatkaas, en aio. Mä tiedän että se ei oo sitä mitä kuvittelen.. :ashamed:

Aamulla fiksumpaa päivittelyä aamupisun testauksen jälkeen ja muutoinkin. Anteeksi omanapa.
 
=) Huhuu tänne...aivan kamalaa kiirettä on pitänyt koko viikon ja tänään hoksasin, että sehän on nyt kaivettava stiksausvalineet areenoille...KP 15 tänään ja illalla aattelin tikkua kastella:wave:...pupuiltu on tasaseen tahtiin ja jotenkin tuo kiire on pitänyt ajatukset poissa jatkuvista vaavi-ajatuksista - hyvä niin, turha ottaa turhii paineita. Olis se kyllä ihme, jos nyt tärppäis, kun edelliskierrollahan mulla oli plussaa...jäi vaan riemu lyhyeksi, kun punanuttu kipuineen kaahasi kehiin :ashamed:...mutta yritän säilyttää aurinkoa ajatuksissa; kyllä tämä vielä tästä! Meillähän on ollut clomit apuna, tämä on toinen kierto.
Eikus illalla vaan testitikku likoomaan ja peittoa heiluttamaan!!!

Positiivisia tuulia kaikille!!!!:hug:
 
KP 15 (30-32)

Varovaisii onnitteluja BAMBINIja toivottavasti jaksat malttaa aamuun saakka...toivottavasti näet vaaleanpunaisia uniakin.

Täällä aloitellaan tikuttelu tänään jossain vaiheessa. Vielä(kin) on pönttö ihan sekaisin aikaerosta, mutta eiköhän se tasaannu...

Viiikonloppu tulossa, ihanaa, ja se relaillaan minkä puputeltaessa ehtii :p
 
Täällä menkat ei edelleekään ole alkaneet, nyt jo kp 35! Missähän ne minun menkat viipyy? :confused:

Eilen pistelin exceliin menkkojen kiertoja minipillereitten lopetuksen jälkeen, kun ei oikein ole vielä muodostunut selkeää kuvaa omasta kierrosta. tässä tuloksia

huhtikuussa saatiin odottaa minipillereitten lopetuksen jälkeen
menkkoja 56 päivää, eka vuoto kesti 6 päivää
seuraavat tuli 46 päivän päästä, vuoto 6 pv
seuraavat (elokuussa) 28 pv, vuoto 2 pv
syyskuussa 31 pv ,vuoto 2 pv
lokakuussa 30 pv, vuoto 4 pv
Ja nyt meennäkin sitten kp 35 ssa.

Mulla oli kaapissa vielä yksi precheckin raskaustesti. Pissasin aamupissan astiaan ja kohta meen tekee testin. Onkos muuten kokemuksia, et kuin herkkätesti tuo pregcheck on?


edit: noniin testi tehty ja negaa näytti. Ei auta kuin odotella tädin saapumista.

Bambinille varovainen plussaonnittelu:hug:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Stacy:Ei vielä kannata ressata että mitäs sitte jos tuletkin raskaaksi ja oot töissä.. Ite opiskelen turvallisuusalalla, ja opinnot/harjoittelut on aika raskaita, pitää kiireisinä ja tuo omat rasitteensa elämään, mun pitäis valmistua toukokuussa 2013. Mutta jos ja kun nyt raskaaksi tulisin, tekisin koulussa sen verran kun pystyisin, ja sitten pyytäisin jonkun henkilökohtaisen opintosuunnitelman.

Samahan se on töiden kanssa, tekee niin kauan kuin pystyy, yleensähän äippälomalle jäädään paria kuukautta ennen laskettua aikaa, riippuen tietysti minkälaisesta työstä on kyse.

(.) Täällä kp 10, vois se ovis tulla jo pikkuhiljaa. En malta odotella.
 
Tää palsta pehmittää mun pään :D
Mun piti maltilla odotella kevääseen, ja tässä sitä ollaan, äsken koitin kovasti miestä suostutella että jos vaan "heittäydyttäisiin", otettaisiin kierukka pois ja katottas miten käy... :p Mulla on kolmisen kuukautta ollut tää kuparikierukka ja pitäisi varata aika tarkistukseen, ennemmin vain otattaisin pois samalla reissulla, mutta mies tuskin lämpenee idealle. Mutta kun mä haluaisin... <3

Onnea plussanneille!
 
Miss_piggy, niin pitää vissiin vähän rauhoittua. Koko raskaus asia on mulle vielä niin uusi asia, et tässä vähä stressaa yhtä sun toista asiaa. Kiertoki ilmeisesti vielä minipillereitten jälkeen sekaisin kun menkat myöhässä :/
 
Viimeksi muokattu:
Täällä toivo hiipii mieleen..Vaikka keskiviikko iltana teinkin puhtaan negan, ei tätiä ole kuulunut, eikä tunnu siltä, että olisi tulossakaan. Tuntuu kovasti siltä, että nyt on pikkuinen matkassa. Huomenna olis tarkoitus aamupissasta testata. Toivotaan nyt ettei tule se iso tiputus ja itku.
Oireita mm. edelleen lämpö noin. 37,1 (norm. 36,6), öklö olo jos ruokailusta pitkä aika, mutta helpottaa kun syö jotain, herään aamuisin ennen kuutta ja olen pirteä kuin peipponen (!Voiko tää olla raskaus oire? Tuntuu ihmeelliseltä kun oon aina luullu et pitäis väsyä jos on raskaana ja yleensä oon niin aamu-uninen), tosin illalla sit kahdeksan aikaan alkaa simmut painamaan.
Saas näkyä..
 
Hei naiset,

melkein kärjessä keikutaan, jippii :/ eli kp:t huitelee taivaissa, tätioloja ei ole ja testit näyttää negaa. Ahdistaa oma tilanne, eikä täällä juttujen lukeminen ainakaan paranna oloa..siispä mut voisi siirtää taustalle pois listalta. Alkaa piakkoin olemaan vuosi yritystä takana, joten epätoivo hiipii (nyt varsinkin ku kiertokaan ei enää toimi...).. aika varmaan vähentää/lopetella täällä pyörimistä ja hakeutua tutkimuksiin...

Toivon teille kaikille tärppiä ja hyvää jatkoa :)
 
Täällä eletään nyt pp 3-5. Vaikea sanoa nyt sitten koska se ovis oikeen tapahtui. Kouristeluja vasemmanpuolen munasarjassa oli jo kp 8 tienoilla ja tosiaan kp 11 tuli tasavahvat viivat testiin. Kuitenkin limaisuus lisääntyi vasta oikeastaan kp 11-13 ja testi näytti kp 13 vielä vahvempaa kuin silloin kp 11. No pupuilu jäi melko vähiin, kun mies tosiaan oli viikon verran tosi kovassa kurkkukivussa. Lähinnä siis tätiä oottelen, jonka pitäs kurvata paikalle noin kp 26-28. Täytyy sitten ens kierrosta vähän paremmin yrittää pupuilla ja tosiaan ostaa taas noita digitestei, joilla saa paremmin varmuuden oviksesta. Vaikka alkuun testaiskin noilla tikuilla ja sit vaan varmistelis digillä. Tikut kun on paljon halvempia.
Nyt tuli pelkkää omaanapaa. Yritän taas tulla kommentoimaan paremmal ajalla muillekin. Toivottelen parempaa pupuiluintoa ja plussatuulia kaikille! =) Jos itekin ens kuussa pääsis paremmin piinailee. Ja jännäämään kaiken jouluhässäkän keskellä.
Miukula kp 17
 
Täällä on aamu aloitettu itkien, tosin tuli kyllä onnen kyyneleitä! Toin raskaustestin ja toinenkin viiva ilmestyi! Me ollaan RASKAANA!! Täytyy vielä käydä se digitesti ostamassa piakkoin niin tietää sit missä vaiheessa mennään. Ei varmaankaan kovin pitkällä, kun keskiviikkona illasta tuli se nega ja nytkään viiva ei mikään super tumma ollut (selkeä kuitenkin). Vitsi, että voi ihminen olla onnellinen ja shokissa. Pysyis nyt vain matkassa mukana!!
Plussatuulia teille muillekin!!
 
Sunflower11
Lauantai 17.11.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*SuAnn........................kp 99/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

Nompparelli(28) ......kp 44/42 .........yk9....... ya 11/2011......... 1.

AquaRose..............kp 38/27-?............yk 1........ya 10/12...........1.
marianna87........... kp 37/35-60............ yk1 .......ya 10/2012.... 1.
Tintti83................kp 33/32-36..............yk4.......ya 7/2012.........3.

Lintsa.....................kp 29/30?....................yk 1........ya 11/12......2.
-PikkuMyy- ...............kp 28/36............... yk 9 ......ya 1/12....... 1.
jadeka......................kp 25/27-28............yk 1......ya 11/12........1.
ralliruutu..................kp 24/28.................yk 2......ya 10/12........1.
Epa_88...................kp 23/29-32...........................tjot..........2.
jeennaa.................. kp 22/30................ yk 3 ............ ya 8/12......?
Slartibart(25).............kp 21/28-30 (C)........... yk3..........ya3/12....... 1

Markke................. kp 19/30............yk5...........ya 6/12..........2.
Ainolinnea..............kp 18/34-38.........yk 15........ya 9/11...........1.
Miukula.................kp 18/42..............yk 2.........ya 10/12............2.
Mylvinen(24)............kp 18/29..............yk 3.............................1.
Slallu.....................kp 17/28-41........yk 2............. ya 9/12......... 1.
Lemontree-86...........kp 17/29-34...............yk5........ya 7/12......... 1.
angelblue................kp 16/30-32(C)...........yk5.........................1.yhteinen
pink dream.............kp 16/30-32...............yk 2.......ya 8/12..........1.
Ambrosia85(27)...... kp 12/28-31(CT) ........yk23.....ya 10/10..........1.
miss_piggy (31v).... kp 11/29....................yk 7.........ya 03/12........ 1.
*minmaria...............kp 11/36..............yk2.......ya 8/12......... 1.

ViiruP....................kp 9/25-28......... yk 3........ya 09/12......... 2.
AnnuLiisa..............kp 9/25-28........yk 5............. ya 8/12......... 1.
Amiraali(26)...............kp 5/28-32..........yk3........ya 9/12............1.
Luna85(27).................kp 5/29-38..........yk 9............ 2/12 ........... 1.
Annatto..................kp 5/48................ yk2..............ya9/12......1.
Niiskulineiti86(25)........ kp 1/27.....................yk 3..................
Sunflower11....... kp 1/24-28.........yk25.........ya 12/2010.........3.
Bambini................kp 1/30..........yk 4....... ya 7-8/12........ 2.

kääkkis82(30)...........kp??/??..................yk 1...........ya 10/12.......4.
Taike80(32).............kp??/??.................yk 10..........ya2/12............2.




Day Past Ovulation:
Bambini.........................dpo 13/20
Niiskulineiti86...................dpo 11



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2),emily90
Lokakuu: Emppuli83(yk3), wilma79(yk1), Minix(yk1), amylee
Marraskuu: nanna_(yk1).BDU(yk1), Pintsu(yk4)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA LOKAKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onnea Pintsu! Hurjasti vauvaliimaa matkaan.. :heart:

Omaa napaa sen verran että tätiä odotetaan edelleen. Huomenna oletettu dpo14, joten uskon että silloin viimeistään tulee täti, kuten usein aiemminkin. Ei tätituntemuksia. Aamu aloitettu itkukohtauksella :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Pintsu
Onnea Pintsu!! :heart:

Täällä saatu eilen ensimmäistä kertaa ovistikkuun kaksi tasavahvaa viivaa! Harmi vaan ettei päästy hyödyntään tilannetta kun vielä on tuo pupuilukielto viikon verran voimassa loop-hoidon takia.. :headwall: Noh ensi kiertoon sitten suuremmalla tohinalla kunhan sinne asti päästään! Mut oli kyllä hienoa huomata et tapahtuu siinä omassa kropassa jotain kun tuntuu et ei oikein oo osannut sanoa tähän mennessä et missä sitä ollaan menty ja mitä kropassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään!

Joten hyvillä mielein kohti tulevaa kiertoa!! :D
 
ONNEA PINTSU!!! :hug:

Täällä ei mitään uutta. Kuukautiset antaa edelleenkin odotuttaa itseään. Nyt jo kp 36!!! :whistle: Normaalisti kierto siis ollut 28-31 päivää (minipillereitten jälkeen). Ennen minipillereitä kierto oli 28-29 päivää, just katoin kalenterista. Perjantain raskaustesti oli nega ja enkä usko ,että tässä nyt raskaana ollaan, koska kondomiehkäisy on ollut käytössä ja toiminut meillä jo useamman vuoden. Ei tässä nyt pyhällä hengellä raskaaksi ole voitu tulla.
Oikealla puolella nivusessa tuntuu välillä kummallista kipua ja tänään meni selkä jumiin, jota ei ole tapahtunut herra ties milloin viimeksi.

Huomenna olis eessä siskonpojan ristiäiset ja maanantaina alkaa työt. Jos ei menkat ala maanantaihin mennessä, niin pakko kait käydä ostamassa uusi "parempi" raskaustesti ja testata uudelleen. Vähä nyt ihmetyttää, että missä ne menkat viipyy.

Kaikille muille oikein isoja plussatuulia! Viljonkalle hyvää jatkoa. JOskus pieni mietintä tauko voi olla paikallaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pintsu
Pintsulle onnea :heart: !! Toivottavasti me muut seurataan perässä ens kuussa..
Sunflower :hug: jaksamisia sinnepäin..

Täällä ei mitään ihmeellistä. Ajan tappamista lähinnä, että ovulaatio saapuisi viemään uuteen haavemaailmaan :whistle:

Onks ihmisillä mitään pikkujouluja tiedossa? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pintsu
RUTKASTI ONNEE PINTSU!!!!

Täällä KP 16 ja aamulla ovisviivat tikutettu :)...peitto heilunut ja talletuksia tehty.
Masuoireilua, nipistelee ja napistelee, josko se ois hyvä merkki...Nännit on arat ja niitä kutittaa (nauratti kaupassa kun piti vaivihkaa takin alla raaputtaa...). Mua janottaa kokoajan ja tietty pissattaa ku palolaitoksen heppaa...

Kaksosisko sai tänään komean ja odotetun raskausplussan!!! Kaikki enkelit ja liimat heille, tuota plussa on odotettu ja "tehty" kauan...IVF:llä vaavi sai alkunsa. Nyt voi ainakin siis varovaisesti iloita täteydestä...

Mukavaa viikonloppua...
 
Pintsulle onnea!

Meillä edistytään!
Mies lupasi että voin ottaa tän kierukan pois, mutta kuulemma alkuun ainakin käytetään kortsua. Me ei kumpikaan niistä niin kovin tykätä niin voi olla että niiden käytöstä lipsutaan kohtuullisen nopeasti :p

Heh, oon virnistellyt koko illan, vaikka tiedänkin ettei tässä heti olla raskautumassa
Iik! Maanantaina varaan ajan kierukan poistoon!
 
Onnea pintsu! Olen niin iloinen puolestanne!:heart:

Meillä ei mitään uutta kuulumisien suhteen. En ole tikutellut tässä kuussa ja taisi mennä ovikset vähän harakoille oman reissun takia :( no eipä tuota peittojen heiluttelua ole muutenkaan ehditty harrastaa rempan takia. Viikon päästä olisi toivon mukaan jo muutto! Hiphurraaa :D

Mites on porukalla jouluvalmistelut lähteneet käyntiin? Meillä taitaa jäädä väliin kokonaan ku Aasiaan suuntaamme ensi kuussa ja palaamme vasta tammikuussa!
 
  • Tykkää
Reactions: Pintsu

Yhteistyössä