Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Moikka! :)
Täällä menossa kp 24 dpo 7 ja jännittää! Ovisplussa himmentynyt, ei niin vahva kuin muutamapäivä sitten, mutta myös r-testi tänään nega. Olin kyllä liian malttamaton, että tuskin olis vielä mitään näyttänyt. Mutta oli pakko kokeilla! :) Vatsaa turvottanut nyt muutaman päivän. Kipuilua alavatsalla ja varsinkin vasemman munasarjan kohdalla. Nännit arat ja ajovalot päällä koko ajan (yleensä vain kylmällä). Myös nännipiha jotenkin turvonnut ja eri värinen. Eikä meinaa enää mahtua omiin liiveihin! Myös aamulla näin niiin härskiä unta ja harmitti tosissaan kun mies oli jo lähtenyt töihin!!

Tilasin ekaa kertaa netistä r-testiliuskoja. Asutaan pienellä paikkakunnalla, niin ei ihan kehtaa tutulle kassatädille mennä näytteleen r-testejä :) Mutta jos nyt ei tärppää niin suunnittelin aloittaa vehnänalkioöljyn litkimisen kp1. Kun se sisältää runs. E-vitamiinia, joka estää solujen ennen aikasen hajoamisen ja vanhenemisen. Jos se sitten auttais myös munasoluihin :)

Noista kiukkupäivistä/raivonpurkauksista :) Niin mulla tulee niitä yleensä tässäkohtaa kiertoa! Mies sekaisin kun mitään ei osaa tehdä oikein mun mielestä ja en jaksa sitä mun silmissä! Jos töissäkin joku alkaa ylimääräistä neuvomaan tai muuta, niin joutuu monesti laskemaan melkein sataan ennenkuin avaa suunsa :whistle:
Mutta toivottavasti Amiraali ja sunflower11 teille ne plussat tulee! :)

Itsellä edessä parinkuukaudenkuluttua lääkäri ja viimeksi vinkkaili että clomit-resepti sieltä tulee...
 
Viimeksi muokattu:
Enpäs tiedä mitä täs elimistös nyt tapahtuu. :confused: Eli siis sain kp 10 jo tasavahvan viivan ovistikkuun. Sitten kp 11 oli vahvistunut ja limat tuli. Eilen kp 12 edelleen limaa ja illal kauhee kipuilu vasemmas nivusessa. Tänää kp 13 ja tosi vahvat viivat ovis testis. Eli onkohan nyt sitten ovis tapahtunut vai vasta tulossa? Yleensä tikut kyl on ollut selkeesti haaleammat tai siis testiviiva, sillon kun ei ole ovista.

Mulla tosiaan toi ukkokulta ollu kipeenä. Yritettiin sillon kp 11 illal hommailla, mut loppu puhti kesken toipilaalta. Eli tänään pitäs yrittää uudelleen sitten. Luulin kyl et ovis hetki olis jo menny, mut kivuis päätellen vois olla viel aikaa tänään yrittää talletella, ettei menis kierto hukkaan.

Amiraali: mulla taas toi cb plus testi näytti viimekierros haamuja ja otti pannuun kun menkat alkoi. Tod. näk jonkilainen kemiallinen oli, kun kuukautisten alettua viel pari päivää oli kaikkia oirei. Rinnat kipeet, väsytti ja oksetti. Aina on sit parempi nähdä se selkee nega, kun luoda turhii toivei noista haamuista. Toki testasit melko ajois, et voihan sulla vielä testit muuttua plussaksi. Stemppiä sinne! :)

Ja hyvää viikonalkua myös muille! Saas nähdä pääsenkö piinailee.
Miukula kp 13
 
Viimeksi muokattu:
Omaanapaa; tänään aamulla sain digitestiin ovisplussan, talletuksia on tehty ja tänään myös. Ajattelin et seuraavan kerran keskiviikkona (gyne neuvoi yrittämään joka toinen päivä), vaikka nautinto alkaa olla aika kaukana kun harrastaa seksiä kellon ja kalenterin kanssa. :/ No, onneks vain tärppipäivät on noita laimeita, muuten makkarissa on kivaa. :)
Useampi on maininnut kärsivänsä vitutuspäivistä, liityn joukkoon kirjavaan. Isäntä on muutaman kerran nyt maininnnut, että stressaankohan mä liikaa tästä vauvahommasta, kun tulistun nollasta sataan noooopeasti vaikka ennen oon ollu hyvinkin tasainen luonne. :) En tiedä kuinka paljon esimerkiks hormonaalisen ehkäisyn poisjättäminen vaikuttaa, mutta pakko kai se on myöntää että stressaanhan mä tästä! Tää on iso juttu!
 
Jos sitä aktivoituis myös tänne. Mulle saa päivittää kp 4/25-28 yk 5. Vaihdetaan samalla nuo kiertopäivät tuon mallisiksi kuin tuossa, kun kierto on tässä ollut nyt tuota 25-26.

Miehen simppatestit olis 23.11., taitaa tämä kierto mennä harakoille, kun ovis ajoittuu juuri tuolle viikolle ja petipuuhat pitäisi jättää väliin simppatestien vuoksi.

Just nyt on se olo, että ahdistaa ihan hirmusesti koko vauva-asia. Isänpäivä ja tuleva joulu tuntuu nyt ottavan koville. Paremmalla aikaa ja paremmalla mielentilalla otan enemmän kontaktia muidenkin juttuihin, nyt vain tämä omanapailupäivitys.
 
Kp 12 (30-32), Clomit, yk 5

Taitaa nuo Clomit tehdä kamalan kipeet nännit ja muutenki turvonneet rinnat. Viime kierrossa oli sama juttu...tosin tein positiivisen raskaustestin...heinähaave vaan päätty surullisesti...noh, oon päässy jo yli ja nyt uudet pupuilut ;)
Mahassa nippailee siihen malliin, että jotain tapahtuu mutta alotan stiksailun vasta loppuviikosta.

Onko kenelläkään kokemuksia VIOLA ovistikuista tai varhaisesta r-testistä?
Tilasin niitä Testitalosta, olivat halpoja...
 
13.11. : kp1/28-32 ya 9/12 yk3 ja sieltä dpo-rivistä voi poistaa Miten voikaan kuukautisten alkaminen saada masentumaan näin :( Lähinnä nyt itkuttaa kaikki, vaikka vois ajatella niinkin, että tervetuloa pikkujoulukausi ja kosteat pippalot :( Hiton punanuttu täti.. Jouluksi et kyllä enää tule käymään!!!
 
Omaa napaa vaan:

En ole oikein jaksanut kirjoitella kun on ollut kaikkea ja mä olen TAAS kipeänä...Parhaat päivätkin jäi varmaan hyödyntämättä. Katselin tossa muuten omia kiertojani synnytyksen jälkeen niin minulle voisi päivittää kierronpituudeksi 29-32 :)

Eipä muuta, mukavaa viikkoa kaikille!

Epa
 
Sunflower11
Perjantai 16.11.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*SuAnn........................kp 98/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

Viljonkka (26).........kp 49/30-35.......yk 8............. ya 3/12............1.
Nompparelli(28) ......kp 43/42 .........yk9....... ya 11/2011......... 1.

AquaRose..............kp 37/27-?............yk 1........ya 10/12...........1.
marianna87........... kp 36/35-60............ yk1 .......ya 10/2012.... 1.
Sunflower11....... kp 32/24-28.........yk24.........ya 12/2010.........3.
Tintti83................kp 32/32-36..............yk4.......ya 7/2012.........3.
Bambini................kp 30/30..........yk 3....... ya 7-8/12........ 2.

Pintsu(26).................. kp 29/26-29 ...............yk 4........ya 8/12......1.
Lintsa.....................kp 28/30?....................yk 1........ya 11/12......2.
Niiskulineiti86(25)........ kp 28/27.....................yk 2..................
-PikkuMyy- ...............kp 27/36............... yk 9 ......ya 1/12....... 1.
jadeka......................kp 24/27-28............yk 1......ya 11/12........1.
ralliruutu..................kp 23/28.................yk 2......ya 10/12........1.
Epa_88...................kp 22/29-32...........................tjot..........2.
jeennaa.................. kp 21/30................ yk 3 ............ ya 8/12......?
Slartibart(25).............kp 20/28-30 (C)........... yk3..........ya3/12....... 1

Markke................. kp 18/30............yk5...........ya 6/12..........2.
Ainolinnea..............kp 17/34-38.........yk 15........ya 9/11...........1.
Miukula.................kp 17/42..............yk 2.........ya 10/12............2.
Mylvinen(24)............kp 17/29..............yk 3.............................1.
Slallu.....................kp 16/28-41........yk 2............. ya 9/12......... 1.
Lemontree-86...........kp 16/29-34...............yk5........ya 7/12......... 1.
angelblue................kp 15/30-32(C)...........yk5.........................1.yhteinen
pink dream.............kp 15/30-32...............yk 2.......ya 8/12..........1.
Ambrosia85(27)...... kp 11/28-31(CT) ........yk23.....ya 10/10..........1.
miss_piggy (31v).... kp 10/29....................yk 7.........ya 03/12........ 1.
*minmaria...............kp 10/36..............yk2.......ya 8/12......... 1.

ViiruP....................kp 8/25-28......... yk 3........ya 09/12......... 2.
AnnuLiisa..............kp 8/25-28........yk 5............. ya 8/12......... 1.
Amiraali(26)...............kp 4/28-32..........yk3........ya 9/12............1.
Luna85(27).................kp 4/29-38..........yk 9............ 2/12 ........... 1.
Annatto..................kp 4/48................ yk2..............ya9/12......1.

kääkkis82(30)...........kp??/??..................yk 1...........ya 10/12.......4.
Taike80(32).............kp??/??.................yk 10..........ya2/12............2.




Day Past Ovulation:
Bambini.........................dpo 12/19
Niiskulineiti86...................dpo 10



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2),emily90
Lokakuu: Emppuli83(yk3), wilma79(yk1), Minix(yk1), amylee
Marraskuu: nanna_(yk1)BDU(yk1)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA LOKAKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Annattolle onnittelut ekoista luomuista! Toivotaan, että jatkossa vielä kierto asettuisi niin, että olisi vähän lyhyempi kuin tuo 48 :)

ON: Enköhän mä huomenna taas kellon tarkasti seuraa noita muita seuraavaan kiertoon joutuneita :'( Tätiolot siis täällä vaikka ei vielä olekaan kurvannut paikalle..Kurvailee varmaan huomenna. Toisaalta on ollu öklö olo jonkun aikaa ja lämpöä, mutta taitaa olla vain näitä kuviteltuja oireita ja oireita, joita mulla tuntuu aina oviksen ja tädin välillä olemaan. Tuun päivittelemään kun täti kurvailee. Jos oisinkin niin onnekas, ettei kurvaa, niin lauantaina aattelin sit testailla..Vielä ei oo testiä edes kaapissa..
 
Ihanaa! Tuntuu että se aurinko paistaa vihdoinkin tähänkin risukasaan. Olen tässä vuoden päivät etsinyt töitä. opiskelut loppusuoralla. Töitä olen etsinyt jo vuodne päivät viime syyskuusta 2011 lähtien, kun työharjoittelu loppui, mutta tässä lama suomessa se on osoittautunut melko haasteelliseksi. Nyt vihdoin sain töitä yli vuoden hakemus- ja työhaastattelurumban jälkeen!
kyseessä tosin osa-aikainen työ mutta who cares, kunhan töitä on edes jotain.

Nyt vaan mietityttää tuo kevään mahdollinen raskautuminen ,että mites sen sitten selitän työnantajalle? työt alkaa 15. päivä ja kahden kuukauden koeaika tulee täyteen tammikuussa 2013. toukokuussa tulisi täyteen puolivuotta työsuhdetta, ennen kuin raskautumisyritykset alkaa. äh, apua kyllä mua silti vähä pelottaa että miten tässä oikein käy.
 
  • Tykkää
Reactions: BDU
Onnea työpaikasta Stacy_84 :)

Itelläni vieläkin turvottaa ja väsyttää ja äh. Maha on kuin ilmapallo ollut jo viikon. Uskon että asia liittyy tuleviin kuukautisiin. Mutta tietysti mieli tekee tepposia ja silleen.. :p Ei kait se nyt heti tärppää.
 
  • Tykkää
Reactions: Stacy_84
stacy onnea duunipaikasta! :) Älä ressaa etukäteen työnantajalle kertomista, sitähän ei tiiä missä oot keväällä/kesällä tai miten nopeesit tärppi tulee. Ite oon miettiny tässä päivänä muutamana että kannattaisko vielä kuitenkin odotella tän kanssa, ku opiskelut vielä kesken ja aikasin mahdollinen valmistuminen ois vuoden päässä. Jos raskautuisin tän vuoden puolella, valmistuminen siirtyis automaattisesti vuodella eteenpäin :/ Mutta koska elämästä ei tiiä, aion jatkaa tällä tiellä :) Murehditaan sitten ku ne ongelmat on käsillä :heart:

Ovista ihmettelen, mahdollista että oli viikonloppuna mut limoja ei oo näkyny eli tiedä sitte :/
 
  • Tykkää
Reactions: Stacy_84
Stacy kuules, teet just niinkun parhaalta tuntuu. Mehän odoteltiin kunnes tilanne on "hyvä", eli on kämpät, ammatit, työpaikat, lastenhuone valmiina. Ja kuinkas kävikään. Alkaa odotteleminen pikkuhiljaa ärsyttämään ja toivoisin tässä kohtaa, että oltais aloitettu nää hommat aiemmin...

ON: mulla on menkkakivut muuttunu järkyttävämpään suuntaan kierto kierrolta. Vielä ei olla ihan niissä teinivuosien krampeissa mut kaukana ne ei oo. Jotenkin taas tosi turhautunu tähän vauvaprojektiin kuten mies myös. Masentaa ihan suoraan sanottuna tää oma tilanne. Ja järkyttävää ajatella, että ihan oikeasti, tätä touhua on kohtapuoliin vuos takana ja ties kuinka monta edessä. Jotenkin alkanut sellainenkin pelko hiipiä, et mitä sit jos saa sen kauankaivatun lapsen, niin mitä jos se ei täytäkään tätä tyhjiötä mikä tässä on alkanut kehkeytymään tämän turhautumisen myötä? Ärsyttää kanssa kun ei uskalla ostaa mitään lomareissua tammikuulle, kun miettii jos onkin sit paksuna. Tää mitä jos-ajattelu on kyllä niin raskasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Stacy_84
ON: Taas olis pitäny ihan vain pitää suu kiinni. Vannomatta paras. Niin olen päättänyt etten testiä ennen lauantaita tee ja niin vaan olen nyt lähdössä kauppaan testiä hakemaan :D Mies on töissä ja itsellä ei taas ajatukset pyöri muualla kuin omissa oloissa ja vauvoissa. kp 27/26 menossa, listassa on tuo 26-29 kun ekat luomut olivat 29, sen jälkeen parit seuraavat ollu tuon 26. Täti-olot tuntuvat kaikonneen, lämmöt koholla (37,1, normaalilämpö 36,6), etova olo jos vähänkään nälkä jne jne. Saas nähdä kuvittelenko vai en.. Tulen tunnin-parin päästä päivittämään, mitä testi näyttää..Pitäkää peukkuja!

Nega :( Tätiä odotellessa...
 
Viimeksi muokattu:
Kp 13 (30-32), yk 2, ya 8/12, 1.

Joukonjatkoksi liittyisin minäkin...

Ihan pikainen tiivistys tilanteestani; pillerit jätin pois kesän alussa ja ekoja menkoja saikin sitten odotella kuin kuuta nousevaa. Kun ne tuli, ei mies ollut mailla eikä halmeilla, meillä kun on tämä tilanne, että asumme Suomessa että Texasissa (ja mies oli just siellä kun eka mahis olis ollut)...no olin reilun kuukauden pupuilemassa rapakon toisella puolella, mutta ei saatu tulosta aikaseksi. Nyt ollaan Suomessa, palasimme tänään Suomeen, kp siis 13. Mulla voimakkaita tuntemuksii lähestyvästä oviksesta, nippailee ja nappailee. Stiksailun alottelen huomenna :), sitten taas ahkerasti talletellaan viikonloppuun saakka, kunnes mies lähtee takas Texasiin. Ai kun jännättää...mun kaksossisko tekee muuten huomenaamulla r-testin. Toivottavasti päästäis siskon kanssa samaan aikaan vaunuja kärräilee... :saint:

Tästä on hyvä jatkaa...

Tsemppii kaikille!!!! ja hyvät yöt.
 
  • Tykkää
Reactions: angelblue
:saint:Heippistä....

täällä taas ollaan.
Tervetuloa munki puolesta uudet. Pink dream ja Kääkkis, ollaan samoilla piinapäivillä :saint:, täälläkin siis nyt (kun vuorokausi just vaihtui) kp 14. Jänskättää. Koitan olla stressaamatta asiaa, mutta mielessähän se kokoajan pyörii...mullahan viime kierrossa oli plussalla nopea loppu...harmittaa että ehdin testata...mutta päätin etten asiaa enää märehdi, kun ei se enää miksikään muutu kuiteskaan.
Näillä eväillä mennään!!! Masussa pikkuista juilimista...alan stiksailla pe tai la. Tilasin Testitalosta Viola ovistikkuja, katsoo nyt miten ne toimii. Kaipa se täytyis pääkkönn painaa tyynyyn että jaksaa taas huomenna porhaltaa...
Öitä!!!
 
Tervetuloa Pink Dream!

Täällä kp27/27. Dpo olis 9. Ihmetyttää tuo kun ovulaatio oli noin jäljessä. Tänään rtesti nega. Menkka tuntemuksia on ja eilen tuli pyyhiessä pieni ruskea viiva. Tänään ei vielä mitään muuta. Että jos oviksesta mentäis, niin menkkojen kuuluis alkaa vasta parin päivän kuluttua. Mutta kaipa nuo Proverat niitä säännöstelee.
 
Staceylle onnittelut työpaikasta ! älä stressaa kertomisesta..
Mä sain itse jonkinasteisen "ylennyksen" töissä ja musta leivotaan tällä hetkellä meidän nykyiselle työnjohtajalle seurajaa.. Itse en ajatellut kertoa raskaudesta (jahka sellanen joskus tulee) kuin vasta kun ollaan oikeasti turvallisilla vesillä.
Ja siihenhän menee heittämällä se muutama kuukausi :)

).( Mä kävin tänään folliultrassa, eikä sillä ollut oikein mitään erikoista.. yks 10mm folli muttei siitä voinut sanoa onko se johtava vaiko ei. Pistokset jatkuu ja maanantaina uusiksi ultrattavaksi.


Muuten, mä voisin jättäytyä pois päivittäjän roolista. Mulla ei oikeasti ole aikaa töissä enää päivitellä eikä varmasti ole jatkossakaan. Eli Sunflowerille vois hankkia päivityskaverin, ellei sun halua yksin päivityksistä huolehtia :)
tarkoitushan on siis että yks lista per sivu, jota sitten tarpeentullen muokataan..
 
  • Tykkää
Reactions: Stacy_84
Sunflower11
Mä oon ajatellut itsekin jättäytyä päivittäjän roolista kun pikkuhiljaa hilaudun ensi kierron myötä taka-alalle..

Eli joku joka tahtois jakaa vielä päivittäjäpestin miun kanssa?
Ja pikkuhiljaa siirtyä yksikseen päivittämään..?

Mie kyllä vielä voin päivitellä jonkin aikaa :)

dpo 14 ja testattu nega.
 

Yhteistyössä