Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

:wave: Helou!

Täälläkin selviytyi tilanne niin, että menkathan ne alkoivat, Onneksi! Eihän siihen mennytkään kun kolme kuukautta :kieh:
MUTTA hyvin erikoisesti alkoivat, en oikein edes tiedä mikä kiertopäivä on menossa... Ekan kerran verta tuli 3.11 , sillein klöntti, sit ei taas mitään. Seuraavana päivänä rusehtavaa vuotoa ja sit ei päivään mitään kunnes eilen alkoi ns. normaalisti jatkuva vuoto! Ota nyt sit selvää. Jos lasken kiertopäivän tuosta ekasta "klöntistä" :) ni silloin tänää on jo Kp 6, mutta jos eilisestä niin Kp 2.. Mitäpä sanotte?
Oli kummin vain, oviskivut ovat voimistuneet ja samoin menkkakivut, eli niitä ei ainakaan tarvitse enää miettiä :p
Tämä kierto on minun! Jospa tuo kroppakin rupeisi yhteistyöhön pikku hiljaa :LOL:

Ja onnea plussanneille!
Ja Lunan kirjoitus AIVAN mahtava, noinhan se juurikin menee!!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Haalea plussa tuli aamulla testiin :heart: Teen vielä uuden testin ehkä parin päivän päästä mut varovaisin mielin ehkä siirryn odotuspuolelle.. Ja toivon et mahdollisimman moni seuraa perässä! :)
Ooooo!!!! Onnea paljon BDU!!! Sinun odotteluasi seuraankin oikein silmätarkkana. Meillä kun oli niin samat lähtökohdat tän vauvahankkeen kanssa. Kirjoittele sit minkälaisia tuntemuksia sulla on odotuksen kanssa. Lukisin niistä niin mielelläni. :hug:
Ihan näin uteliaisuudesta kysyisin viellä BDU, et monennellakos yritys kerralla sulla nyt sitten tärppäsi? Mulla yrittäminen alkaa vasta keväällä, että perässä tullaan, jos Luoja suo ja planeetat on oikeassa asennossa ;)

Ja onnea vielä Nannallekin!
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
:wave: Helou!

Täälläkin selviytyi tilanne niin, että menkathan ne alkoivat, Onneksi! Eihän siihen mennytkään kun kolme kuukautta :kieh:
MUTTA hyvin erikoisesti alkoivat, en oikein edes tiedä mikä kiertopäivä on menossa... Ekan kerran verta tuli 3.11 , sillein klöntti, sit ei taas mitään. Seuraavana päivänä rusehtavaa vuotoa ja sit ei päivään mitään kunnes eilen alkoi ns. normaalisti jatkuva vuoto! Ota nyt sit selvää. Jos lasken kiertopäivän tuosta ekasta "klöntistä" :) ni silloin tänää on jo Kp 6, mutta jos eilisestä niin Kp 2.. Mitäpä sanotte?
Kunnon vuodosta mikä jatkuu niin lasketaan kp 1.
Eli sulla ois sitten kp 2.

Mulla ollut semottiikin kiertoja missä on 4-5 päivänä aamulla tullu hulahdus verta ja loppupäivänä ihan ministi pyyhkiessä jos sitäkään. Sit vasta alkanu ns. kunnon vuoto.
Laitanko sulle kp 2?
 
BDU
Stacy, meillä kävi tuuri, tärppäsi nimittäin ekasta kierrosta! :) Enpä ois uskonu.. Jos tämä nyt siis todellista, vielä vähän vaikea uskoa. Ja pysys vielä kyydissäkin :) Pari pregcheckiä ois kaapissa et vois vielä varmistella etten nähnyt aamulla harhoja :D Käyn varmaan jatkossa ainkin tuolla heinäkuun hellemasujen pinossa kirjotteleen jahka saan varmistusta tälle raskaudelle!
 
Hellouu naiset,. tää liittys joukkoon,.. eli ikä 32, toista yritetään, ja kp , jooh,. no ku ei oikein o hajuakaan :D viikot menee lentäen ja ei aina musita ylöskään laittaa sit tätin saapumis päivää.. eli joko kp on 21 TAI, se on 7,.. enivei,. mä tikutin ovistestillä haamun :) yrityskerta on,.. totaa,.. tammikuulla keskenmeno 9 viikolla,. 13.1 ja kk sen jälkeen kaavinta,..10 kierto menos siis,. edellistä kesken mennyttä yritettiin alulle 9kk . Et työn takana. Kertokaan kokmuksii tuosta ovistestin käyttämisestä raskaustestin korvikkeena,. että kuinka moni on positiivisia tikutellut ja mis ierron vaihees,. itel on rinnat turvoksis. äkänen,... pistelee vatsaa... mut tosiaan jos täs mennään 8 kp:llä niin .. jooh :) että tällänen sekopoltsihöpöttäjä tuli sivuille :))
 
KP:saint:
Tää liittyis joukon jatkoksi...tai siis täällä ollaan oltu, mutta heinävauvahaaveet muuttui elovauvahaaveiksi.
Tosi ikävästi meni tuo viime kierto. Mulla oli Clomit apuna ja stiksasin selvän oviksen. Kp 29 aivan haaleeta vuotoa, vähän, yhden päivän ajan. Rinnat oli kamalan arat, suussa maistu rauta, janotti, selkä jomotteli ja vihloi, masua nippaili, väsytti.
Sitten kp 35 mä en enää kestäny odottamista ja miettimistä vaan sateessa :)O) painelin apteekkiin. Aamulla sitten ylhäisessä yksinäisyydessäni testasin; PLUSSA. Selkee ihana plussa. Meinasin syödä nyrkkini ja hyppii tasajalkaa lattiasta läpi, olin niin onskuna. Päätin "säästää" uutista isänpäivälahjaksi...mutta surullista kyllä, vuoto alkoi kp 39. Maha oli valtavan kipeä, joten tämä nyt sitten oli varhainen km. :'(
Nyt taas reippain (?) mielin ja toiveikkain ajatuksin tähän kiertoon. Mukana on Clomit ja testitikkuja jo varasin kaappiin ovista odottelemaan...

KP 6/30-32, yk 5, 1.yhteinen

ONNEA PLUSSANNEILLE!!! :)
 
Sunflower11
Tiistai 13.11.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*SuAnn........................kp 95/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

papunen84 ............kp 54/27-30............ yk2............. ya9/12 ....... 2.

Annatto..................kp 48/?................... yk1?..............ya9/12......1.
Viljonkka (26).........kp 46/30-35.......yk 8............. ya 3/12............1.
Nompparelli(28) ......kp 40/42 .........yk9....... ya 11/2011......... 1.

Luna85(27).................kp 38/29-38..........yk 8............ 2/12 ........... 1.
AquaRose..............kp 34/27-?............yk 1........ya 10/12...........1.
marianna87........... kp 33/35-60............ yk1 .......ya 10/2012.... 1.

Sunflower11....... kp 29/24-28.........yk24.........ya 12/2010.........3.
Tintti83................kp 28/32-36..............yk4.......ya 7/2012.........3.
Bambini................kp 27/30..........yk 3....... ya 7-8/12........ 2.
Pintsu(26).................. kp 26/26-29 ...............yk 4........ya 8/12......1.
Lintsa.....................kp 25/30?....................yk 1........ya 11/12......2.
Niiskulineiti86(25)........ kp 25/27.....................yk 2..................
-PikkuMyy- ...............kp 24/36............... yk 9 ......ya 1/12....... 1.
jadeka......................kp 21/27-28............yk 1......ya 11/12........1.

Epa_88...................kp 19/29-32...........................tjot..........2.
jeennaa.................. kp 18/30................ yk 3 ............ ya 8/12......?
Slartibart(25).............kp 17/28-30 (C)........... yk3..........ya3/12....... 1
Markke................. kp 15/30............yk5...........ya 6/12..........2.
Ainolinnea..............kp 14/34-38.........yk 15........ya 9/11...........1.
Miukula.................kp 14/42..............yk 2.........ya 10/12............2.
Mylvinen(24)............kp 14/29..............yk 3.............................1.
Slallu.....................kp 13/28-41........yk 2............. ya 9/12......... 1.
Lemontree-86...........kp 13/29-34...............yk5........ya 7/12......... 1.
angelblue................kp 12/30-32(C)...........yk5.........................1.yhteinen

Ambrosia85(27)...... kp 8/28-31(CT) ........yk23.....ya 10/10..........1.
miss_piggy (31v).... kp 7/29....................yk 7.........ya 03/12........ 1.
*minmaria...............kp 7/36..............yk2.......ya 8/12......... 1.
ViiruP....................kp 5/25-28......... yk 3........ya 09/12......... 2.
AnnuLiisa..............kp 5/25-28........yk 5............. ya 8/12......... 1.
Amiraali(26)...............kp1/28-32..........yk3........ya 9/12............1.

kääkkis82(30)...........kp??/??..................yk 1...........ya 10/12.......4.
Taike80(32).............kp??/??.................yk 10..........ya2/12............2.




Day Past Ovulation:
Luna85.........................dpo 12
Sunflower11..................dpo 12
Bambini.........................dpo 9/15
Niiskulineiti86...................dpo 7



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2),emily90
Lokakuu: Emppuli83(yk3), wilma79(yk1), Minix(yk1), amylee
Marraskuu: nanna_(yk1)BDU(yk1)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA LOKAKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11
Kertokaan kokmuksii tuosta ovistestin käyttämisestä raskaustestin korvikkeena
Tervetuloa! Millä tiedoilla tahdot tuohon listalle?
Ovistestien käytöstä: Haamut ei merkitse mitään. Jos raskaustestien sijaan haluaisi käyttää (suosittelen kuitenkin vain lh-hormonin testaamiseen) niin menkkojen alkamispäivän tienoilla ja jos on testiviiva vahvempi kuin kontrolli viiva niin saattaa merkitä raskautta, kuten itsekin viime kierrossa huomasin, mulla oli loppukierrossa ovisplussaa montakin päivää eikä se siis merkinnyt mitään.

Tervetuloa myös angelblue!
 
  • Tykkää
Reactions: angelblue
Mulla voi päivitellä kp1 ja yk 3.
Itkuhan se pääsi kun monta negaa tein, usko loppui.. :'( Mutta nyt on jotenkin tosi lepponen olo, ei tarvii ressata "Millon ovis? Missä limat? Millaset limat nyt? Jokohan ovis meni? Vieläkö kerkii? Joko voi testata? Raskaana, eikö, onko?" :LOL:
Ens kierron oon ajatellu ottaa ihan lunkisti, ilman tikkuja. Laskella millä kohtaa ovis on ja sitte vaan sitä hullua jyystöö! :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Mylvinen
Pahoittelut tädin kylään saaneille! :hug:

Paljon onnea ja tarrasukkia nanna_ & BDU

Pikainen ON: labratestien tulokset saatu ja kaikki arvot näyttäisi olevan normaaleja eli ei ainakaan menkattomuus mistään sen kummallisemmasta johdu... Hyvää viikonloppua itse kullekin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Heippa kaikki! :wave:
Tänään kp 10 ja ovistikussa vahvaplussa. Nyt ainakin kierto jää lyhyemmäksi kuin viimeksi. Harmittaa vaan kun isäntä kipeenä. Ihan kunnon kurkkukipua kestänyt 3 päivää. Tulehdusarvo oli 50 ja on tosiaan sitkeä virus. Mites sais lapsen alulle kun toinen on kipeenä?! : / Enkä tosiaan haluis jättää tätä kiertoo käyttämättä. No onhan tässä nyt aikaa pari päivää, mut jotenkin vaan ärsyttää tämä tilanne. Ja tosiaan kuvittelin et ei ovis nyt vielä tule, kun viimeks kierto oli sen pääl 40 päivää.

Onnea kaikille yrittäjille ja piinailijoille! =) Tarrasukkia plussanneille, ainakin BDU ja nanna :flower:. Katsotaan pääsenkö itse piinailee viikonlopun aikana vai miten käy.

Hyvää viikonloppua! Miukula kp 10
 
Sain bongattua ovulaation kp26! Tiistaina huomasin limojen lisääntyneen ja keskiviikkona ovistesti antoi vahvan plussan :) Eilen kipeyty vielä nännit, minkä jo aiemmin kiertojen perusteella oletin liittyvän ovulaation jälkeisiin oireisiin. Torstai iltana kärsin myös alavatsakivuista ja huonosta olosta, liekö sekin ollut jokin ovisoire. Ovista pyrittiin myös hyödyntämään, joten seuraavat pari viikkoa saakin jännätä miten käy ;)

ViiruP, huomasin itekin et oviksen tikuttelu oli aika stressaavaa touhua, joten ei sitä kyl joka kuukausi jaksa..

Miukula, nyt vaan houkuttelet sen miehen touhuilemaan jollain konstilla, vaikka pikaisesti :D voidaan sitten yhdessä jännätä miten meneillään olevan kierron kanssa kävi.

Sunflower11. Tarkottaako tuossa listalla viimenen luku, et monetta lasta yrittää? Jos tarkottaa nii mulle voi kysymysmerkin tilalle laittaa numeron 1 :)

Tervetuloa uusille!
 
Terve vaan kaikille ja onnea plussanneille :)

Nyt kun on yritys aloitettu niin on heti muka raskaus/muut oireet iskeneet päälle ;P
Mahaa turvottaa ja itkettää ja kaikenmaailman eritteitä seurataan :D
Ja aloin miehen kanssa keskustelemaan että voisi oikein toden teolla alkaa vauvaa tehtailemaan pian.. mutta sehän sanoikin että asia oli jo sovittu eli nyt vaan täyttä höyryä eteenpäin:p

3 läheistä ihmistä on juuri nyt raskaana eli tuokin tuo sellaista pientä lisähalukkuutta asiaan :D
 
Omanapailua :kieh: pakko purkaa suoraan sanottuna vitutus tänne pian pois. Tein tänään isänpäivän kunniaksi (ja sen, että näin unta raskaudesta) raskaustestin, clearbluen "näyttää raskauden jopa 4pv ennen kuukautisten alkamispäivää".. Keskiviikkona siis pitäis tädin saapua oviksesta laskettuna, eli kp 33:n aikana.. No joo, negaa näytti. Yllätys. Mun olemattomat "oireiluniki" loppuivat puol viikkoa sitten ku seinään, ei ole mitään vatsakramppeja tai vihlaisuja tai arkuutta yhtään missään...

Ainut mikä on vaivannut koko viikon, on kauhea kiukku. Huudan miehelle, koirille, autolla ajaessa toisille autoilijoille... töissä sentään osaan pitää suuni kiinni. Mutta esimerkiksi suutuin tänään siitäkin, ettei mun vaivalla vääntämääni isänpäiväkakkua arvostettu yhtään mitenkään. Syötiin ehkä 1/4 ja hävittiin kahvipöydästä. Jessus, mä väänsin sitä torttua 3 päivän ajan vaiheissa.. AAARGH!!! :mad: Miksi, oi miksi mä olen joka asiasta vihainen!!?! Ja heti kiukun jälkeen olen ihan nolona (esim. sillo ku huudan koirille jostai iha turhasta), koska suutun ihan mitättömästä.. Pitääks alkaa googlettaa PMS-oireista.. onks nää niitä?

Anteeksi että avaudun.. Pakko saada ajatukset pois jonnekin.. :ashamed:
 
Heippa! minä tulin kattelemaan mitä tänne kuuluu. paljon uusia kirjottelijoita ja plussanneita.
Taike80 oli kyselly ovistikkujen käyttämistä raskaustestin korvikkeena, itellä meni testiviiva samantien tummaksi ku kasteli tikun ( Aijaa.com - 10758588 ) ja seuraavana päivänä oikiastaan varmoin mielin tein oikean testin joka oli positiivinen :)

plussatuulia kaikille ++++

hintriikka 16+5
 
miss_piggy
Kyllä mullaki on semmosia kiukkupäiviä, tai suoraan sanottuna vitutus-päiviä. Kaikki vaan ottaa pattiin, ja varsinki se ku nää vauvahommat ei etene mihinkään! kp7, voi pylly sanon minä. Tänään ollu jotenki tosi turhauttava päivä...varmaan siksikin ku on isänpäivä...Edellisessä kierrossa aattelin että voi jes jos oisinki plussannu ni yllättäisin miehen isänpäivänä plussatestillä. Mutta paskanmarjat.
Sitte ku tuntuu että ei oo ketään kelle näistä jutuista voi puhua, ei oo lähipiirissä ketään muuta, joka kärsii ns. tahattomasta lapsettomuudesta. Ja lasken koko aika kuukausia kauanko oon ollu ilman pillereitä, nyt on jo menossa 9 kuukausi, ja tärppi ei oo käyny :mad: Tuo pco:ki sais painua muualle mua kiusaamasta.
 
Hintriikka, okeii,.. :) noh,.. täällä ovistesti näytti het tumman viivan.. että peittoa heilumaan jahka nuija menee nukkumaa,. mitä tulee oireisiin.. ovis kipuja ei ole,. joita yleensä on niin että en kävelemään pääse. Peiton alla kivut ihan järjettömiä yleens kuin olis sisus turvoksiski...saas nähä.Rinant edelleen turvoksissa, mieleiala heittelee, pinna katkee hetkes, masentaa,.. nivelet kolottaa vessas juoksen,. ja elämäni eka virtsatien tulheduskin oli tuossa syysloma viikoll,. 24. päivä taisin saada biootit siihen.. joopa joo,.. usko pikkasen hukassa mutta toivoa kuitenkin on. :)
 

Yhteistyössä