heips,
Uskaltaakohan liittyä mukaan?
Tässä vähän tietoja itsestäni. Olen vuosmallia -84 vielä synnyttämätön nainen. Nuorempana vannoutunut vela( älkää nyt kuvitelko että olen lapsenvihaaja, en tosiaan, mutta ajattelin aina ,että lapsenhankinta ei vain ole mun juttu), sittemmin miehen tavattuani pehmentynyt huomattavasti ja nyt ensimmäistä kertaa elämässäni tosiaan kärsin vauvakuumeesta! Siis apua?! Miten näin pääsi käymään, minä jonka ei pitänyt lapsia hankkia???
Elämä ironiaa sanon minä!
Noin vuosi sitten aloin ihan tosissani kyseenalaistamaan itseäni ja sitä miksi en haluaisi lapsia ja tulin siihen tulokseen, että kyseessä on ihan puhtaasti pelko.Minä pelkään sitä valtavaa muutosta, pelkään että musta tulee huono äiti ja pelkään synnytystä kuollakseni. Tämä vauvakuume on ihan mieheni ansiota. Hänen takiaan olen alkanut kyseenalaistamaan itseäni ja tässä sitä nyt ollaan.
Valitettavasti tällä hetkellä on erittäin huono aika tulla raskaaksi. Meillä on talonrakennusurakka meneillään ja taloon pääsee muuttamaan aikaisintaa ensi jouluna 2013 tai alkuvuodesta 2014, joten siihen saakka pitäisi vielä hissutella.
Kaikkein huvittavinta on se, että mieheni ei vielä tiedä, että olen sairastunut vauvakuumeeseen. Voi luoja! :headwall:
En kuitenkaan vielä ole valmis myöntämään asiaa miehelleni tai kenellekään muulle kuin teille. Haluan ensin rauhassa tutustua ja ottaa asioista selvää. Vauva-asiat on mun mukavuusalueen ulkopuolella ja mulle todellista harmaata aluetta. Siksi haluan valmistautu, ottaa asioista selvää, saada vinkkejä yms.
Eli jos nyt aluksi tulisin tsemppaamaan teitä ja katsotaan sitten keväällä 2013, jos alkaisi yrittämään sitä esikoista.
En ymmärrä itseäni. Siis, miten näin pääsi käymään? :headwall: