Sunshine Koeta ottaa rennosti siellä, jospa muutaman viikon vielä olisivat vatsan sisäpuolella :hug: Luultavasti tuntuu piikitys "tosi ihanalta", mikäli vielä tuikkivat niitä pyllyyn useamman kerran, ja vielä samoihin kohtiin :O
Neuvolakuulumiset Lyhyesti sanottuna, kaikki kunnossa. Painoa ei ollut tullut 2vk aikana lainkaan lisää, itse olin tyytyväinen, terkkatäti ei ilmeisesti ollut. Sillä äänensävyllä asian esille toi. Mönttinen kuitenkin kasvanut taas sentin lisää, joten omasta mielestäni huolta ei ole, vaikka pari kiloa tippuisi painoa kokonaan pois
Sairaalakassi
Olen alkanut pikkuhiljaa pohtimaan, mitä kassi sisältäisi. Välillä tuntuu, että netistä löytyvät listat sisältävät ennemminkin puolen vuoden poissaolon kotoa, kuin viiden päivän sairaalarupeaman. Siihen tulokseen olen tullut, että TYKSissä mukana saisi ilmeisesti olla (kavereiden puheiden mukaan)
* Liivinsuojia/ maidonkerääjä
* Omia ohuempia siteitä
* Suihkussa tarvittavat tavarat + omat hygieniameiningit
* Itse tarvitsen ehdottomasti suoristusraudan, jos meinaan kehdata ottaa vieraita vastaan suihkun jälkeenkin
* Imetysliivit
* Kamera, kännykkä, laturit
* Mp3-soitin / pari cd-levyä, mikäli alatiesynnytys onnistuu ja avautumisvaihe kestää ja kestää.
* Jotain pikkupurtavaa ajankuluksi, jos nälkä yllättää (lue: makeannälkä)
* Vaatteet kotiinlähtöä ajatellen (vauvalle iskä saa sitten tuoda vaatteet, jotka pakkaan valmiiksi turvakaukaloon mukaan)
Ehdotuksia kassin sisällöstä otetaan vastaan kiitollisena
Amiraali ja mönttityyppinen 33+1