Olin hätähousu ja hain prismasta iltapäivällä 2e raskaustestin ja testasin sen prisman vessassa.
tein testin käytännössä väärin, mutta silti puhdas nega oli mutta kumminkin kp 25/29-30 !
ja dpo 9-10.
LUOTANKO NEGAAN JA YMMÄRRÄN ETTÄ YK1 ei tuottanu tulosta, voin hakea lääkkeet ja voidaa jatkaa yritystä tammikuussa kun THE päivät osuis kumminki siihen aikaa ku kierretää sukulaisia ja pedin jakaa myös minun kaksi ihanaa tytärtäni B) pessimisti ei pety ja sitä rataa vai voinko uskoa että kun menkat ei vielä pitäisi alkaa, että se ei vaan vielä näkyisi edes haamuna vaikka rakossa oli ollut tavaraa vajaa 3h?
PYHPAH
mä en jotenkin haluais sinne verikokeisiin ainakaa vielä, koska menkkojen ei pitäny alkaakkaan.
Testaisin muutenki mielummin ite, koska tyhmää että ne labrojen tutkijat sais tietää siitä ennen mua jos se oiskin +. huom JOS!
mutta kertokaa teidän mielipide! voiko tässä vaiheessa jo luottaa negaan?
muokkaan vielä, että silti on kuvottanut koko päivän. oksennusta oon pidätelly ja kun kaveri veti sikaria meinas kuolla vieree. se haju :S turvottaa ja rintsikat kiristää.. perkele :S
pyydän anteeksi kirvakasta kielenkäyttöäni, jos ryhmään on eksynyt kukkahattuja
MUOKS VIELÄ, jos oisin raskaana viikkoja olisi 3+2 ja vau:n sivuilta pongailin tämän
Kun alkio on kiinnittynyt, alkaa hCG-hormonin (human Chorion Gonadotropin) tuotanto. Juuri tätä istukkahormonia etsitään raskaustestissä. Sen määrä on tällä viikolla vielä niin pieni, että se ei todennäköisesti anna positiivista tulosta.
eli ehkä mä unohdan kaiken muun menkat alkaa tai ei viikonlopun aikana ja jos ei palaan maanantai aamuna takaisin kun olen testin tehnyt. DÄMET.