* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Kiitti Yemi päivityksestä!

Mun iän saa vaihtaa 34 ...

Täällä odotellaan ja jännäillään tuleeko ovista tässä kierrossa. Eilisessä ultrassa folli oli vasta 11mm eli jos ovuloin niin se on sitten ens viikolla.

Nyytti88 mullakin on 10-kuinen poika ja nyt olis kakkonen haaveissa, eli et ole mielestäni liian aikasin liikkeellä :)

Uusille tiedoksi ja vanhoille muistutukseksi, että meillä on samanniminen salainen ryhmä myös facebookissa. Jos kiinnostaa niin lähetä mulle yv:tä!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla nuo tiedot olis 30v kp 19/27-31 yritys aloitettu 11/2014 eli yk1 4. lapsi

Nyytti88 en mäkään usko että ois liian aikaista kuumeilla, meillä tämä pienin täytti vasta 8kk :) Ja isommatkin on vasta alle 4v ja reilu 2v. Meillä on tosin kaikki saaneet nopeasti alkunsa. Mutta meillä on haaveissa 6 lasta niin ois vielä urakkaa :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yemi
Pisamapeikko onko toi se cb:n uusi ovistesti? Sehän näyttää myös ne 2 päivää ennen lh-huippua mittaamalla myös estrogeenin. Eli n. kahden päivän päästä pitäis perinteisen ovistestin näyttää plussaa. Nyt on kuitenkin jo otolliset ajat hedelmöitystä ajatellen :)
 
Jos se on tuo testi, jonka mainitsin niin sen ohjeissahan lukee, että kun se hymynaama vilkkuu niin sillon on lh-huippua edeltävä estrogeenitaso noussut ja sitä seuraa parin päivän viiveellä se pysyvä hymynaama lh-huipun merkiksi. Jos se ei ole se uusin testi niin sitten en tiedä miksi vilkkuu...?
 
Juu on se ja jotain noin luki mutta kun mä en usko että mulla vois vilkkua tai tulla hymynaamaa.. kun kp9 gyne masensi toteamalla ettei yhtään hyvää follia (6,5mm isoin).. ja silti testaan :D

Nyt vaan pää kylmänä.. sovittu kuitenkin miegen kaa treffit nakkariin.
 
Pisamapeikko mulla on vàhàn sama tilanne, eilen kàvin gynellà ja johtofolli oli 11mm (kp 11). Kàski pitàà muutaman pàivàn tauon oviksen tikuttelussa. Kuinka paljon follit kasvaa vuorokaudessa? Mà olen ihan untuvikko nàissà jutuissa...:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Tänne voipi päivittää kp1.. argh kuinka turhauttavaa jälleen! Laskiskelin, et mies oli just oletettuna ovispäivänä töissä ja silloin siitä seuraavat 3pv oli kaikki päivät siis poissa. Mutta noh, yritetään vielä se vuos täyteen ennenku turvaudutaan lääkärin tutkimuksiin. Menkatkin on alkanu säännöllistymään ja pysymään siinä kolmenkymmenen päivän tienoilla. Uutta yritystä siis kehiin. :p
 
Kiva et kaikki oli sitä mieltä etten kuumeile liian aikaisin :) Itteeni vaan vähän jänskättää et miten toi mies oikeesti loppupeleissä suhtautuu siihen,et haluun kolmannen jo näin "nopeesti". Mut jos realisesti ajatellaan niin siihen raskautumiseenhan voi mennä jopa vuos! Tai enemmän,niin eihän toi kakkonen sit enää mikään pikkuvauva oo :)


Mä en nyt sit alota noita pillereitä enää tän tauon jälkeen,niin mitä luulette miten kroppa toipuu/miten kauan kestää että kierto ns.normalisoituu? Voisko niitä ovistikkuja kokeilla jo pian? Olis nimittäin ihan ensimmäinen kerta :D Ja siis miten ne ylipäätään toimii? Ja mikä on paras? :)
 
Nyytti88 Mä lopetin pillerit 2011 ja kierto pysyi myös sen jälkeen koko ajan 28. Jotkut väittää että heti lopettamsen jälkeen on hedelmällisimmillään, mutta ite en kyllä siihen usko. Noista ovistesteistä ei oo kokemusta kun muutaman kierron ajalta ja ite käytän rfsu:n liuskoja ja cb digi testejä. Molemmat on näyttänyt samaa aikaa ovisplussaa. Kannattaa varmaan kattoo yks kierto et minkä pitukseks menee niin tiiät paremmn millon alkaa tikuttaa. Tosin kai niitä voi alkaa heti ekasta kierrostakin käyttämään:)

Muok. Niin ja tuosta miehen suhtautumisesta. Meillä ainakin jos ehkäisyn jättää miehen vastuulle = sitä ei ole ollenkaan (inhoaa kortsuja) :D
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi92 Joo,en mäkään usko että heti ois hedelmällisintä aikaa :) Kyllä mä luulen niin että mä odottelen kierron tai kaks,ja kokeilen sitten niitä tikkuja. Tässä alkaa pian olemaan jo kauhee stressi häistä,niin ei ehkä ekana oo mielessä ne tikuttelut. :D

Haha,sun miehes kuulostaa siis samalta kun omani :D Tosin meillä on vielä sekin,että mä olen allerginen lateksille :D
 
Nyytti88 Et liian aikaisin haaveile, meillä on 8kk poika ja nyt yritämme toista.

Mulle voi päivittää tietoihin: knyte, 32, 7/26-31, ya 10/14, 2. lapsi.

Ens viikolla vois pupuilla kunnolla siemeniä talteen, jos vaikka tärppäis. Pupuilusta tuli mieleen, mun mies nauro ku mä menin sen lohkasee sille yks päivä, että koska pupuillaan. Sillä meni hetki, että tajus mitä tarkoitin. :)
 
Kiitos tsempeistä <3 Mä en vaan jaksa odottaa ja uskoa, että vuodenkaan yrityksen jälkeen olis mitään mahdollisuuksia. Tuntuu vaan niin epätodelliselta et ikinä saisin lasta, liian hyvältä ollakseen totta? Pelottaa, että vuoden yrityksen jälkeen meneeki sit vielä vuosia ja vuosia, kohta en jaksa nyytin kanssa edes valvoa :D

KP 5/30 menkat on pysynyt säännöllisenä ja luojan kiitos viimeyönä alko vuoto loppumaan. Piinaviikot olis sit edessä parin viikon päästä, jos edellisiä oviksia uskotaan niin 3.12 olis otollinen aika.
Että mä NIIIIN toivoisin, että perheelle sais "lipsauttaa" jouluaattona mukavan lahjan! :flower:
 
Edelleenkään sivusto ei toimi kunnolla, yritin päivittää ipadilla, mutta se ei suostu lähettämään uutta listaa.. Eli katsotaan huomenna uudestaan :(

Mulla on meneillään kp 31/28 ja tänään tuli plussa! Täällä aion roikkua päivittelemässä ainakin toistasesti ja lukemassa kuulumisia! :) Plussatuulia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Onnee Yemi !! :) Toivotaan et me muutkin saatais pian plussia :)

Mulla kp 18 menossa (omien laskujeni mukaan, saatan houria). Eipä tunnu oikein miltään. V*tuttaa ajatus uuesta kierosta, mikä tuntuu taas kovin todennäköseltä.. Sanoin miehelle et nyt jossei tärppää nii alotan pillerit nii eipähä tarvii taas pettyä.. Hormoonit ainaki hyrrää niiku raskaana olevalla :LOL:.

Täällä kans yks kellä tulis pienellä ikäerolla lapset jos tärppäis.. Tyttö nyt hieman yli 9 kk :) Yk 3 jo, että pienempiki ikäero ois voinu olla mahdollinen.. Nyt jos tulis tärppi nii ois se 1v 6kk. Silloin ku ootin esikoista, niin puhuttiin miehen kans jo sillon pikkukakkosesta.. Hieman hätähousuja ollaan :D Puhuttiin jo sillon et jos vauva-arki sujuu hyvin ja molemmat on siihen valmiita niin syksyllä alotetaan yrittäminen, ja niin kävikin :)
 

Yhteistyössä