Vauva Haaveissa 2013

onnea vema! onko sulla mitään oireita (tuhruvuodon lisäks) mistä päättelit, et tärppi olis voinut käydä? :) mua tällä hetkellä kiinnostaa vaan kaikkien mahdolliset raskausoireet :D mulla tänään kp24 ja en tiedä viittinkö testata viikonloppuna/alkuviikosta, jos täti ei tuu kylään, koska oon lähes oireeton..

Siis mitä ihmettä oon muutaman päivän kiirepäissäni poissa paltstalta ja täällä on neljä plussaa sillä välin! No WAUDE sanon minä! Onnea ihan JOKAISELLE teistä. Ihan mielettömän hieno "tulos" meidän alkuvuoteen täällä. Kyllä mä nyt sanon, että nyt haluun äkkiä tulla perästä :)!

Ihan mahtava homma! :flower::heart:

Kiitos vaan onnitteluista kaikille :D Todella epätodellinen olo. En ole pystynyt heittämään testiä roskiin vaan aina välillä pitää sitä käydä kurkkimassa :p Testailen varmaan uudestaan maanantaina.

jen_ni Mulla on ollu painon tunnetta ja nippailuja alavatsalla, nännit on kosketusarat ja vatsakin on vähän ummella. Sitten myös pinna on ollu tosi kireällä. Hermostun tosi helposti esikoisen liian vauhdikkaisiin leikkeihin tai siihen kun ei tee niinkuin pyydän. Tiedä sitte onko tuo mikään raskausoire vai vaan kaipuuta omasta ajasta.. : /. Olin kyllä testatessa ihan varma että negatiivista näyttää. En tosiaan uskonu että tärppi olis voinu tulla. Ihmeissäni sitten katselin ku ekan minuutin jälkeen tuli selvä haamu näyttöön.

Paljon onnea plussanneille! ihania uutisia nämät.:heart:

kirjoitin tänne alkuviikosta viestin ja se katosi, ja sitten en enää jaksanut uudestaan kirjoittaa. tilanne siis se, että lauantaina minulta leikattiin umpisuoli ja siitä toipuminen on jo hyvällä mallilla. lauantaina otettiin raskaustestit pissasta ja verestä ja negatiivisia olivat ja lääkärin mielestä verestä pitäisi näkyä heti.

kuitenni pelottaa, että voinko olla raskaana kun tätikin tuli yllättäen jo kp 24 ja vuoto ollut tosi niukkaa. voiko leikkaus sekoittaa tätäkin asiaa? mahaa turvottaa ja kipuilee koko ajan, mutta varmaan johtuu kyllä leikkauksesta. teen kuitenni huomenna raskaustestin aamusta, koska se työpaikan vaihto on nyt käsillä. en uskalla irtisanoutua vakkarityöstäni ennen kuin olen varma tästä asiasta.

Slallu laittaisitko minut taustakuumeilijoihin koska tämä työpaikan vaihto jarruttaa meidän suunnitelmia hieman ja muutenkin. olen kuitenkin koko ajan hengessä täällä mukana ja vauva saa tulla heti kun haluaa!:)

Pinkkihevonen hurjia touhuja tommoset umpparit, hyvä kun toivut siellä jo kivasti. Ei kyllä minkään valtakunnan käsitystä miten tuollainen voi kiertoon vaikuttaa.
Seurataanpa mielenkiinnolla :).

Voi ois ollut niin kiva plussata Hellekan kanssa samaan aikaan ku mentii kiertoa niin yhtä matkaa :) <3

Mä pistin tilaten ovistestejä niin jos niitä alkais sit maanantaina tikuttamaan joka päivä. Tänää tuli kyllä niin sellai fiilis, että TAASKo tää alkaa. No nyt on kyllä niin kiirettä tön ja muuton kanssa seuraava koko kuu, että varmaan ollaan aika vauhdilla taas siellä jännittelypäivissä :).

jen-ni:llähän lähestyy jännäpäivät tosi lujaa vauhtia. johan tässä aletaan jännäilemään sun puolesta sitten :)

Täällä ei edelleenkää mitään oireita, mutta onneksi viiva oli vahvistunut. Voin siis sanoa, että empä arvaisi olevani raskaana ellei testit niin sanoisi. :ashamed:
Oon muuten dpo 10 asti kokeillut mielenkiinnosta myös ovistestin ja nyt kolmena päivänä se on näyttänyt yhtä vahvaa viivaa kuin ovisplussina, joten kyl neki sit vaa vissiin jotenkin näyttää raskauttakin, vaikka onkin eri hormonia mittaava :whistle:

Tsemppiä kovasti teille jotka elätte piinallisia hetkiä!:flower: Toivotaan lisää plussia!

• Tykkää
Reactions: vema
jen_ni Mulla oli viime kierrossa oireita vaikka muille jakaa, ja niin vain täti kurvasi paikalle. Tässä kierrossa ei ollut oireita, ei siis mitään. Ja eilenillalla tein plussan, jonka toivon pysyvän matkassa :)

Pecanpie, ovistestissä tosiaan näkyy myös se hCG, mullakin tärähti ovisplussa ja myös tosiaan se r-testiplussa =)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pecanpie ja Slallu
Tein tänään uuden testin ja tällä kertaa näyttöön tuli ihan selvä plussa :heart: Kaipa sitä vois jo pikku hiljaa alkaa vaan uskoa siihen että tuolla mahassa kasvaa pieni ihme :) Jos ensi viikolla soittelis sitten neuvolaan... Missä vaiheessa muuten olette aikoneet kertoa suvulla ja ystäville tulevasta vauvasta? Me ollaan mietitty että vasta ekan ultran jälkeen kerrottais ellei ole ihan pakko kertoa aikaisemmin.

Vauva haaveissa 2013

Helmiä helmikuulle!

Maanantai 11.2.2013

Tsirpula............. 23........ 57/29............ 08/12......... yk 5......... 2.

Nyytti88............ 24........ 35/32............ 06/12......... yk 8.......... 2.

Slallu................ 25...... 29/33-41.......... 09/12......... yk 4.......... 1.
jen_ni............... 26...... 28/29-66.......... 01/13......... yk 2.......... 3.
sofia_86............ 26........ 27/28............. 12/12......... yk 1...........2.
Postimerkki........ 23........ 23/29............ 09/12.......................... 1.
Piitu_83............ 28......... 20/24............ 03/12......... yk 13........ 2.

Tintti83............. 29...... 18/33-36.......... 07/12......... yk 6.......... 3.

Alexandra89...... 23......... 12/30.............. 01/13......... yk 1.......... 1.
Kaislanen.......... 26....... 9/29-34........... 09/12......... yk 6.......... 1.

Jännäpäivät
Slallu dpo 10

Taustakuumeilijat
mavli
roro
jjennaa-
Ihanamami
haaveuni
Milk@
Unja-O
Rosie B.Mom
young_woman
annamay
Nenni88
happy sun
angelblue
pinkkihevonen

Plussanneet
Marraskuu: nanna_ 07.11.2012, BDU 08.11.2012 yk1, hopestar 24.11.2012 yk10
Joulukuu: pink dream 4.12.2012 yk2, Buster84 5.12.2012 yk1, Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2, Bambini 15.12.2012 yk 4
Tammikuu: miss_piggy 11.1.2013 yk 8, fever 18.1.2013 yk 3, Maana_mamma 27.1.2013 yk 1
Helmikuu: Fossiili 1.2.2013, Helleka 4.2.2013 yk 3, sinnuli 5.2.2013 yk 2, pecanpie 6.2.2013 yk 2, vema 6.2.2013 yk 1, Tagzy 7.2.2013

Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918[/SIZE]

Päivittäjä
Slallu

Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)
Ilmoita jos kiertosi venyy yli kp60, muuten siirretään taustailijoihin.

Plussaonnea kaikille! :heart:

Viimeksi muokattu:
Kylläpä vähiin käy meidän lista :/ Vaikka ihanaahan se siis on ku on plussia tullu, onnea vieläTagzyllekin! :heart:

pinkkihevonen toivotaan että plussa tärähtäisi teillekin piakkoin. Ehkä taustailu on se taikasana ;) hyvä että leikkauksesta toipuminen sujunut hyvin :)

(.) lomasta selvitty ja on niin uupunu olo että :D Mies alko oksentaa neljän aikaan la-aamuyöstä, vähän verotti yöunia. Sitä kesti tosin vaan nelisen tuntia, ei voi tietää oliko jonkin sortin ruokamyrkytys, tautia vai suhteettoman raju reaktio alkoholiin, kävivät muutaman oluen juomassa miesten kesken. Katotaan nyt tuleeko miulle tai muille matkaseuralaisille. Matkapahoinvointilääke väsyttää kans kyllä, pakko oli ottaa pitkälle automatkalle ku takapenkillä matkustaa. Mutta mukava reissu oli.
Tänään dpo9, mitään tärppiin viittaavaa ei oo :/ Alkaa pikkuriikkinen masennus hiipiä päälle vaikkei yritystä ookaan takana ku muutama kuukausi. Porukka vähenee täällä koko ajan ja omat kierrot on ollu melkosia kysymysmerkkejä. Mutta vielä mie sen plussan saan! Oon täysin varma siitä. Viikonloppuna pitäis alkaa viimestään menkat ton oletetun oviksen mukaan. Koitan olla testaamatta ennen sitä, ku ei herkimpiä testejä oo.

Kovin käy tosiaan lyhyeksi lista. :( Sellasta vauhtia on plussaa tullut tähän ketjuun, että mietinkin, tulisiko se plussa munkin testiin pikkuhiljaa jos aktivoituisin täällä enemmän.. :D Onnea vielä kaikille plussanneille! :)

• Tykkää
Reactions: Pecanpie
Dpo11, eilen illalla nega mut ei ollu herkkä testikään. Oireet jysähti eilen. Alaselkää juilii, huimaa, eilen väsytti hullusti ja nyt heräsin tosi virkeenä, eilen närästi koko illan, ummettaa ja pierettää... Voi olla mahatautiki tulossa mut ei noi kaikki sen piikkiin voi mennä... Koitan malttaa testaamista perjantaihin asti.

• Tykkää
täällä ootellaan vielä menkkoja alkavaksi. sunnuntaina iltapäivästä alkoi menkkamaiset jomotukset alaselässä ja vatsassa, mut loppu parissa tunnissa ja sen jälkeen ei oo ollu mitään. tänään luulin jo pari kertaa, et menkat alkoi ku housuissa tuntu märkää, mut olikin vaan runsasta valkovuotoo..

mua on nyt pari viikkoa närästänyt vähän päivittäin ja mulla ei oo ikinä ollut närästystä ku ainoostaan raskausaikana. mut nytpä taitaa olla.. myös huimausta on nyt viime päivinä ollu paljon, mut johtunee ehkä alhaisesta verenpaineesta. mua huimaa aika usein, varsinkin raskausaikana.. eilen myös janotti niin paljon, et suu ihan kuivas ja kurkussa alkoi tuntua karheelta. tänään vähän nippaillu taas mahassa, mut kyllä mä vaan uskon että ne menkat sieltä ihan kohta alkaa. eilen testattu puhdas nega iltapäivällä alice raskaustestillä.. en tiedä miten herkkä on?! eilen oli korkeintaan dpo 13.. joten olis kai näkynyt jo. en tosin oo varma oviksestakaan et koska on ollu..

jen_ni kuulostaa kyllä kovin siltä että plussa vielä tulee. Vasta kirjotti toisessa pinossa joku että testi näytti plussan vasta dpo23 ->. Niin kauan ku täti punainen pysyy poissa, on toivoa :)

miss_piggy hiii, toivotaan että merkkaisi samaa ku siellä päin :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Täällä on kans jännät päivät. Huomenna on dpo 10, mutta ehkä maltan odottaa testaamista viikonloppuun.

Oireita ei sinänsä oo tullu. On lähiaikoina turvottanut ja vatsa ollut ummella. Tänään tuntu jotain alavatsassa mut sehän voi olla mitä vaan...

• Tykkää
miss_piggy
Se on muuten jännä että enää mulla ei oo tuota närästystä ollut. Kesti silloin alkuraskaudessa sen pari viikkoa ja sitten loppui. Tosin en oo kahvia juonu varmaan kohta kuukauteen, muutenki sitä tuli juotua about kuppi päivässä aamusin, joten vaihdoin senkin teehen/mehuun tai sitten syön vaan muroja maitoon sekoitettuna. Kuiteski ostin varuilta manteleita kun jossain luki että niiden syönti voi auttaa närästykseen, renniehän mulla ei auta sitten yhtään :D

(.) Töissä pitäis istua vielä tunteroisen verran. Kauhee turvotus tuli päälle nyt...Ei mulla kotona iltasin turvota mutta heti ku töissä pitää olla ja istua niin tadaa!

Miss-piggy, närästys on kamalaa. Toivon että jos ikinä tulen paksuksi, olisi raskausaika samanlainen kuin äidilläni eli "elämäni kunnossa, olisin voinu olla aina raskaana".

Turvotus ärsyttää. Mulla on olo ku pesusienellä, jos joku puristaa niin pursuan nesteet pihalle.

Rinnat on mulla olleet arat kierron keskikohdasta lähtien, tekee niin kipeää kun ottaa rintaliivit pois... Urheiluliiton kehiin!

Slallu pidetään peukkuja niin että meina arevähtää samoin jen-ni jamuutkin jännääjät. Täällä ase alkaa taas talletteluhetket olemaan käsillä kohta. Huh huijakkaa. :)

Närästys on kyllä aivan karmasevaa ja toivon todella että raskausaika menee sen suhteen iisisti.

Slallu voimia taas. Mutta hei huoli pois, minä johdan meistä kahdesta tätä yk karavaania ja yk viis ei oo viel aika eikä mikään :heart:. Kyllä se plussa meille testiin pärähtää. Ja hei nyt pysy kierto tosi lyhyenä, niin se on ainakin hyvä. Samoin postimerkki superisti zemppiä, ja kevättä rintaan ;)!

Täällä tänään mongattu kananmunalimat. Koskas se ovis pitäis nyt näiden jälkeen sitten koittaa? Ovistikku näytti tänään viivaa, mutta aika vaaleaa vielä. varmaan voimistuu nyt. Pitää muistaa testata joka päivä.

Yhteistyössä