Vauva Haaveissa 2013

Miss ON iskee taas:
Sarjassamme kuvitteellisia raskausoireita mutta niin. Eilen käytiin lasten kanssa uimassa ja uimahallin pukkarissa kun riisuin rintsikat tajusin että on rinnat hellänä. Jotain hassuja tuntemuksiakin on ollut ja mä palelen koko ajan ja on semmonen outo olo. Noh, onpahan tarkkailtu ja voidaan sit viikon päästä todeta et mieli tekee tepposiaan.. ;) ti (dpo10) ajattelin tehdä sofi one stepin testin ja jos yhtään antaa viitteitä niin sit osottaa ne cb:n digit kaapissa. Jännää :heart:

Päivityksenä mulle vois kierron pituuden muuttaa 27-31 kun tuli toi ovis niin myöhään se saattaakierron venyttää 31 päivään nyt.

Nyt kun malttaisi tiistaihin... :headwall:
 
Heipähei, täällä nuori krooninen vauvakuumeilija ei kyennyt enää vain lueskelemaan!^^ Itsellä siis kova vauvakuume "TAAS". Ehkäisy jätetty pois viime vuoden puolella, syystä että mielialat heitteli niin kovasti pillereiden aikana. Muuta ehkäisyä ei silloin aloitettu, eikä toistaiseksi olla aloittamassakaan.:p Virallisesti ei lasta "yritetty", sovittiin vain että tulee jos tulee. Uutta tilanteessa kuitenkin nyt se, että mieheni on nyt itse ottanut puheeksi asian omasta lapsesta. Ja mitäs minä... vauvakuumetta tietenkin!! Tsemppiä kaikille plussia odotteleville!:)
 
Vauva haaveissa 2013



Tsemppiä tammikuun kuumeiluihin!

Sunnuntai 20.1.2013

annamay............ 23........ 57/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki........ 23........ 57/27.......... 09/12.......................... 1.
Nenni88............. 24........ 52/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 52/30-32........ 09/12......... yk 2...........1.
angelblue...................... 52/30-32.......................... yk 5 (C)

Tagzy................ 29........ 38/27............ 12/12........ yk 1.......... 2.
Tsirpula............. 23........ 35/29............ 08/12........ yk 5.......... 2.
pecanpie............ 24...... 33/27-30......... 12/12......... yk 1.......... 1.
Tintti83.............. 29........ 32/33............ 07/12........ yk 6.......... 3.

Piitu_83............. 28........ 26/24............ 03/12......... yk 12......... 2.
Maana-mamma... 29.......26/27-31......... 01/13......... yk 1.......... 3.
Kaislanen........... 26......... 20/29........... 09/12......... yk 5.......... 1.
Helleka......................... 20/27-30......... 11/12......... yk 3.......... 1.

Nyytti88............ 24......... 13/32............ 06/12........ yk 8.......... 2.
sinnuli............... 33......... 13/30............ 12/12........ yk 2.......... 6.

pinkkihevonen... 26.......... 9/27.............. 08/12........ yk 7.......... 1.
vema................ 27.......... 7/28............. 01/13......... yk 1.......... 2.
Slallu................ 25....... 7/33-41........... 09/12......... yk 4.......... 1..
jen_ni............... 26....... 5/29-66........... 01/13......... yk 2.......... 3.
sofia_86............ 26......... 5/28...............12/12......... yk 1...........2.


Jännäpäivät
Maana-mamma dpo 7



Taustakuumeilijat
mavli
roro
jjennaa-
Ihanamami
haaveuni
Milk@
Unja-O
Rosie B.Mom



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4
ViiruP 3.1.2013 yk 4
miss_piggy 11.1.2013 yk 8
fever 18.1.2013 yk 3


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Päivittäjä
Slallu
Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)
Ilmoita jos kiertosi venyy yli kp60, muuten siirretään taustailijoihin.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Maana_mamma hyviä hermoja toivottelen, että maltat tiistaihin :D piän peukkuja! :heart:

toinen Neiti ON! täti oli ihan kumma. Vajaa kaks päivää kunnon vuotoa, ja sit 4päivää ihme tuhruttelua, ei oo tällasta ollu. Olo on pysyny suhtkoht samana ku ennen menkkoja, ainostaan tissien arkuus loppu. Väsyttää, paleltaa, jatkuvasti nälkä, iltasin kuvottava ja pyörryttävä olo, maha oireilee kummallisesti, nenän tukkosuutta ja lima pyörii kurkussa, levottomat yöunet. Jos ei menkat ois ollu ni tekisin raskaustestin heti :D Katotaan mitä ovistestit alkaa näyttää ens viikon lopulla.

young_woman tervetuloa kuumeilemaan :) laittele punaisella tietosi jos haluat päivityslistalle :)
 
jen_ni hah, selasin ensin melkei tunnin kaikenmaailman keskusteluja valemenkoista ja myöhäsistä plussista :popcorn: Ja tein testin vartti sitten ja puhdas negahan se oli! kikatin lähes hysteerisesti se tikku kädessä äsken koska oon vissiin lopullisesti kajahtanut tän vauvahomman takia :LOL: jospa sitä oottelis vaan ens viikonloppuun ja alkais sit leikkii ovistikkujen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea fever!! Ihanaaa taas meillä yks plussa täällä.

Tervetuloa mukaan young_woman


Hitsi että mua alkaa jo omakin kierto taas jännittää vaikka viikko pitäis kärvistellä nyt ainakin, mielellään kaksikin. En välttis haluis testailla nyt niin aikasin kun viimeks, ni ei tulis sit niin turhii pettymyksiä, jos homma menee niiku viiimeks. Mutta oon nyt positiivisin mielin, että tuli tuo nyt koettua, niin jatkossa tulee sit vaan joko plussaa tai negaa. Ei mitään tommosia tylsiä eipäsjuupas hommia.

Maana_mamma ai että kun jännittää jo sunkin puolesta aika lailla!!
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Heipä hei!
Hiljaiseloa olen kuukauden päivät viettänyt, enkä ole keskustelua seuraillut ollenkaan. Anteeksi siitä ja omasta navasta, luen kirjoitukset läpi paremmalla ajalla.
ON:eilen havahduin siihen, että menkkojen pitäisi alkaa. Tänään tein apteekin raskaustestin, haamu. Tein Pregcheckin testin, haamu. Ihan erotan kyllä kaksi värillistä viivaa, toinen vaan melko haalea. Mitä hittoa????? Pidän niin peukut pystyssä. Apteekin testi kuitenkin melkoisen luotettava tietääkseni, että ei siihen mitään viivaa tule jos ei raskaanakaan ole.

APUA!!!
 
Onnea Piitu_83 :)
Joko Maana_mamma testailit? Toivotaan parasta.. ;)

ON: Täällä menossa kp 10/28 ja kuinkas ollakaan, flunssa tekee näköjään tuloaan :(. Ihmeellisesti kyllä on pelkästää kurkku kipeenä, kolmatta päivää. Muutenkin väsyttää aikas paljon. Tosin väsymys voi johtua siitä, että viime viikko mentiin ilman vapaapäiviä ja nyt sitten kun on vapaata niin tekis vaan mieli nukkua... :p
 
Mä voisin hypätä joukkoon mukaan :)

Vähän taustoja: Edellisestä suhteesta on poika, 12 vuotias. Nykyisen miehen kanssa ollaan about 2v 4kk yritetty saada ensimmäistä yhteistä. Takana 3 km, 9/11, 1/12 ja 6/12. Nyt ollaan menosssa loppu kiertoa, ei hajuakaan monesko kp on menossa :D. Kierrot on varsin pitkiä, johtunee Pco:sta, terolut-nappeja en oo nyt aikoihin syöny. Luomuna kierrot tulee vaikkakin ovat pitkiä, joten en oo teroja nyt avuksi ottanut.

Eli

Fossiili, 33, kp ?/?, 2v 4kk, 2. lapsi

Mä en tohon yk:n oikein osaa mittään muuta laittaa kun tuon noin. Menin jo jossain vaiheessa ihan tyystin sekasin noissa kierroissa, kun kierrot tosiaan heittelee miten sattuu ja sit km:t sotkee myös laskuja :(
 
haluaisin kans, et mun tiedoiksi päivitettäis 22.1.2012 8/28

oon yhdellä foorumilla myös vauvakuumeilijoissa ja siellä mulla on noin tiedot. siellä sain sellaista infoa, et jollekin lääkäri oli sanonut, et jos menkat alkaa illalla klo. 18 jälkeen mutta heti ihan kunnolla, niin se lasketaan ekaksi päiväksi. ja mulla alko viikko sitten klo. 18 jälkeen kunnolla, joten lasken nyt sitten niin, että viime tiistaina oli 1/28. myös sen 66 päivää voi tiputtaa sieltä pois, koska se kierto johtui keskeytyksen jälkeisestä hormooniepätasapainosta :D

onnea piitu_83!

täällä alkaa varmaan oviksen metsästys kp 10 tai 11, kun tuli taas tilattua lisää testejäkin.. sen jälkeen en kyllä enää jaksa tikuttaa. tai en ainakaan aio tilata enää enempää testejä!
 
Vauva haaveissa 2013



Tsemppiä tammikuun kuumeiluihin!

Keskiviikko 23.1.2013

annamay............ 23........ 60/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki........ 23........ 60/27........... 09/12.......................... 1.
Nenni88............. 24........ 55/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 55/30-32........ 09/12......... yk 2...........1.
angelblue...................... 55/30-32.......................... yk 5 (C)
Tagzy................ 29........ 41/27............ 12/12........ yk 1.......... 2.

Tsirpula............. 23........ 38/29............ 08/12........ yk 5.......... 2.
Tintti83.............. 29........ 35/33............ 07/12........ yk 6.......... 3.

Piitu_83............. 28........ 29/24............ 03/12......... yk 12......... 2.
Maana-mamma... 29.......29/27-31......... 01/13......... yk 1.......... 3.
Kaislanen........... 26......... 23/29........... 09/12......... yk 5.......... 1.
Helleka......................... 23/27-30......... 11/12......... yk 3.......... 1.

Nyytti88............ 24......... 16/32............ 06/12........ yk 8.......... 2.
sinnuli............... 33......... 16/30............ 12/12........ yk 2.......... 6.
pecanpie............ 24...... 10/27-30......... 12/12......... yk 2.......... 1.
pinkkihevonen... 26......... 13/27............. 08/12........ yk 7.......... 1.
vema................ 27......... 11/28............. 01/13......... yk 1.......... 2.
Slallu................ 25....... 10/33-41........... 09/12......... yk 4.......... 1.

jen_ni............... 26....... 9/29-66............ 01/13......... yk 2.......... 3.
sofia_86............ 26......... 8/28................12/12......... yk 1...........2.

Fossiili.............. 33.......... ?/?................ 2v 4kk..........................2.


Jännäpäivät
Maana-mamma dpo 10


Taustakuumeilijat
mavli
roro
jjennaa-
Ihanamami
haaveuni
Milk@
Unja-O
Rosie B.Mom
young_woman


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4
ViiruP 3.1.2013 yk 4
miss_piggy 11.1.2013 yk 8
fever 18.1.2013 yk 3


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Päivittäjä
Slallu

Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)
Ilmoita jos kiertosi venyy yli kp60, muuten siirretään taustailijoihin.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi että, alkaa epätoivo iskeä vaikka miten yritän nyt vaan suhtautua et täti tulee kylään viikonloppuna. Dpo 10 ja pakkohan se oli se nega taas testata. :/ toisaalta en raaskisi digiä tehdä jos liuskatestit ei anna ees haamua. Mutta pakko varmaan su viimeistään tehdä ihan mielenrauhan vuoksi. Mukavasti tulee vieraitakin viikonloppuna. Nyt mä jo mietin et ehkä en ovuloinutkaan tässä kierrossa kun tuli niin pitkä kierto. :/ alkais se täti sit vaan reilusti het lauantaina niin ei tarttis arpoa. Mites muut listalla, jännäpäiviä pitäis olla muillakin?
 
Piitu_83 voi itku :hug: pirun kemialliset ku antaa tuolla lailla toiveita. Tiedän, ettei tällä hetkellä varmasti lohduta yhtään, mutta ilmeisesti hedelmöittyminen on kuitenki tapahtunu. Toivotaan kovasti että vielä tänän vuonna teille vauva tulisi :heart:

jen_ni vaihdon siulla kp:t. Enpä ollu tollasta tarkennusta kuullu, mutta kiva kun täällä tieto kulkee :)

Tintti83 anteeks, olin hypänny kokonaan siun yli listassa :/ Nyt on päivitetty :)
 
hei kaikille ja tervetuloa uusille! :wave:

täällä yövuorossa taas kukun. aiemmin illalla oli kamalan kova alavatsakipu, ovista ehkä...:confused: mutta kipu oli kyllä kova ja minusta se tuntui molemmilla puolilla... hm.
täällä on juteltu vauvantekostrategiasta :D ja meillä on välillä haastavaa tämä homma, kun olemme paljon eri paikoissa. niin kuin nytkin. viime yönä talleteltiin ja jos nyt illalla oli ovis, niin, voi apua. jännittää:D seuraavan kerran näen mieheni maanantaina, joten sitten on taas ovis jo ohi. :(

miten täällä maailmassa voi olla näin paljon kansaa, kun tämä homma voi olla näin hankalaa? :LOL:
 
Joo, kyllä vähän vetää hiljaiseksi tämä homma. Kertaakaan aikaisemmin en ole saanut haamun haamua, enkä mitään muutakaan raskaustestiin tämän yrittämisajan aikana. Kymmenen kuukautta takana. Jotenkin sitä jo iloitsi, vaikka olinkin hyvin skeptinen. Uutta yritystä sitten vaan. Jotenkin vaan alan olla niin väsynyt. Maaliskuun lopussa mennään siis tutkimuksiin, jos ei mitään kuulu. En vaan tiedä miten tämä "kemiallinen" vaikuttaa. Kun ehkä me kuitenkin jotain saadaan miehen kanssa yhdessä aikaiseksi.

Yritän taas vähän vältellä palstaa, etten ihan joka päivä täällä notkuisi. Ihania ihmisiä täällä on ja ihanaa kun kaikki tsemppaa kaikkia. Omalla kohdallani vaan huomasin sen, että ressittömämmin menee päivät, kun ei ihan joka päivä notku vauvasivuilla :)

Tsemppiä kaikille ja anteeksi oma napa!!!!!
 
Voi Piiutu_83 ihan hurjat zemppihalit sulle! Mulla oli viime kierrossa sama homma ja se oli kyllä romahduksen paikka kun se täti kurvaskin kylään kolmen ihan selkeän haalean testin jälkeen. Mutta hei tuulta purjeisiin, etillä selvästikin om mahis saada yhdessä vaikka mitä aikaiseksi, tuo oli todistus siitä. Paljon haleja ja parempaa mieltä :heart:.

Fossiili, tervetuloa mukaan remmiin!

Mä päätin, että testaan itse sitten vasta sunnuntaina 3.2. kun tulen viikonloppureissusta kotiin. Sitä ennen en halua testata tuosta kemiallisesta "viisastuneena", ellei sitten täti pyyhällä sitä ennen kylään. Ei oikeestaan vielä mitään oireita, välillä, etoo, mutta mulla on ollu flunssaa niin voi etoa muutenkin.

Zemppii kaikille!
 
Piiutu_83 oon pahoillani :( tsemppiä uuteen kiertoon.

Kaislasella ihailtavaa malttia :heart:... Täällä siis kp 30 ja dpo 11 ja niin puhdas nega ettei mitään järkeä. Päätin alkaa odottaan tätiä ja testaan enää vain jos su ei oo täti saapunut lauantaina.

Sit aletaan ootella Kaislasen ja muiden jännäpäiviä. :)
 
No älä vielä sano mitään, toi oli vasta suunnitelma, hehe. Mutta kyllä mä luulen, että testaan kiltisti vasta sitten. Tässä on nyt just elämässä niin paljon kaikkea muuta kiirusta onneks, etten kerkiä liikaa koko asiaa edes miettimään. Kylläpä sulla on nyt kummat negat sielä. Toivotaan, että se nyt siitä vielä plussille pärähtää :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma

Yhteistyössä