Mulle vois päivittää
dpo 1tänään, vähän tuumasin että ehtiikö illalla talletella enää koulun jälkeen, viikonloppu ei menny niin loistavasti kuin olin suunnitellut. :/ ovistestiin tuli tänä aamuna hyvin haalea "plussa" = nega, mietin vaan et jos vielä ehtis tsempata.
Lisää ON:
Tintti83, kiva kuulla et muillakin on täällä "aikataulu", oon koittanu ite olla sitä miettimättä ja ouhumattakin. Meillä astetta tiukempi aikataulu.. Viimeistään 3/13 alkavasta kierrosta pitäis tärpätä :snotty: että ei paineita mut vähän vaan
mä lopetan tikuttamisen tänään ja koitan pysyä kaukana r-testeista ainakin tonne 23.1 saakka kun sit olis jopa dpo 10. Kaveri tulee just sillon vkoloppuna kylään kun olis dpo 14 niin voi olla et odotan heidän lähdön jälkeen digitestin tekoa. Onneksi nyt on seuraava kierto vielä hyvinkin helposti hyödynnettävissä. Ja sit se vika. Jösses ku sitä on hullu
Olikohan täällä puhe leikkimisestä? Mä oon niin maailman huonoin äiti leikkimään lasteni kanssa, toisaalta nyt kun molemmat alkaa sitä pyytää niin tulee tehtyä enemmän molempien kanssa, keskenään leikkivät hienosti. Mä mieluiten meen soittaan ja laulaan lasten kanssa. Mutta meillä esikko oli aika kaverin kaipuussa kun tyttöä odotin ja murehdon miten käy. Ihan hyvin poika just sitten alkoi leikkiä paljon itsenäisemmin ja sit vauva oli onneksi niin helppo että pystyin osallistumaan leikkeihin mukavasti.
Tsemppiä tädin vierailulle saaneille ja negoja napsineille. Uuteen kiertoon :heart: ja plussaajille huisisti onnea!!