Vauva Haaveissa 2013

Maana-mamma, onnea ovisplussasta, ei muuta ku peitto heilumaan :p Ja kiitos, kai sitä niin kauan on toivoa ku menkkoja ei kuulu :heart:

Koitan vähentää palstalla hengailua, käyn päivittää listaa mut palaan juttuihin mukaan ku tilanne muuttuu johonkin suuntaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
miss_piggy
Mulla on tänään dpo 11, ajattelin aamulla taas testailla, tulin koneelle istumaan sen kusitikun kanssa ja aloin jo kirjottaa tänne että neganeganega, ja vilkasin tikkuun... kaksi viivaa! Toinen kylläkin haamulainen, mutta ihan silmin havaittava :D En voi uskoa... olisko nyt niin, että puolen vuoden terolut-kuuri auttoi siinä määrin että pco lähti hetkeksi ainakin pois, ja tuo eka luomuovulaatio teki tehtävänsä. Ei pyörähtäis myöskään käyntiin yk 9 eikä tarvis jatkohoitoihin :) Voi elämä... Ei muuta ku tilailemaan digiä että saa varmistaa.
 
Slallulle isoista isoin voimahali. Sulla on niin kivan pienet yk numerot viel että pää pystyyn <3! Ihan varmana se teilläkin vielä tärppää. Myö zempataan sua täällä yhdessä *voimahali*

Miss_piggylle taas ihan hurjana onnea ja viivojwb vahvistumista!! Ihanaa että näyttäis nyt siltä, että sitkeys palkitaan!

Hirmu zempit myös laikille muille! Niin paljon tullut juttua, että jäi iso osa tonne edelliselle sivulle.

Täällä ois vällyjenväli viikot vaan oon ite hurjan väsyny ja mies ei vahingossakaan tee alotetta seksiin vaikka lupas, että nyt zempataan vaikkei oikein aina huvittais. Ni pakko se on nyt jaksaa vaan houkutella toi yks hommiin. Ihan turhsuttavaa joks ilta maanitella toista kun itelläkään ei oo eniten himokas olo. Sanoin äijälle, et kuhan tärppi tulee niin sinä saat tehä joka ikisen alotteen seuraavan kolmen kuukauden aikana haha.
 
Täällä ei nyt millään pongaudu ovis tikuilla, eikä limoista ainakaan vielä. Laskuri näyttää kyllä jo, että eilen ja tänään ois jo oikeen päivät touhuumiseen. No kattoo viel huomen joskos tikku sitte antais tulosta :).
 
Vauva haaveissa 2013



Tsemppiä tammikuun kuumeiluihin!

Maanantai 14.1.2013

Rosie B.Mom...... 29........ 59/31............................. yk 1.......... 1. yht
annamay............ 23........ 51/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki........ 23......... 51/27.......... 09/12.......................... 1.

Nenni88............. 24........ 46/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 46/30-32........ 09/12......... yk 2...........1.
angelblue...................... 46/30-32.......................... yk 5 (C)
miss_piggy......... 31........ 40/29............ 02/12........ yk 8.......... 1.

Tagzy................ 29........ 32/27............ 12/12........ yk 1.......... 2.

Tsirpula............. 23......... 29/29........... 08/12........ yk 5.......... 2.
s-atu................. 26......... 29/31........... 10/12........ yk 3.......... 2.
jen_ni................ 26........ 28/66........... 01/13......... yk 1.......... 3.
pecanpie............ 24....... 27/27-30........ 12/12......... yk 1.......... 1.
Tintti83.............. 29........ 25/33............ 07/12........ yk 6.......... 3.
Piitu_83............. 28......... 20/24........... 03/12......... yk 12......... 2.
Maana-mamma... 29........20/27-29........ 01/13......... yk 1.......... 3.

Kaislanen........... 26......... 14/29............ 09/12......... yk 5.......... 1.
Helleka.......................... 14/27-30......... 11/12......... yk 3.......... 1.

Nyytti88............ 24.......... 7/32............. 06/12........ yk 8.......... 2.
pinkkihevonen... 26.......... 2/27............. 08/12........ yk 7.......... 1.
vema................ 27.......... 1/28............. 01/13........ yk 1.......... 2.
Slallu................ 25........ 1/33-41.......... 09/12......... yk 3.......... 1.


Jännäpäivät
Maana-mamma dpo 1


Taustakuumeilijat
mavli
roro
jjennaa-
Ihanamami
haaveuni
Milk@
Unja-O



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4
ViiruP 3.1.2013 yk 4


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Päivittäjä
Slallu
Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)
Ilmoita jos kiertosi venyy yli kp60, muuten siirretään taustailijoihin.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt alkoi meilläkin yrittäminen, vihdoin ja viimein :). Saanen siis liittyä teidän muiden yrittäjien seuraan. Eli Slallu voit lisätä minut listaan kun seuraavan kerran päivittelet sitä.. vema...27v..1/28...01/13...yk1...2.

Tänään siis alkanut aamuyöstä menkat, joita jo viikon verran odottelin kun oli tuossa ihan ihmeellista pientä rusehtavaa vuotoa, mikä aina välillä loppui ja alkoi sitten taas uudelleen. Tätä ei ennen ole ollut. Nyt tosiaan on niin ihana fiilis, kun yli vuoden odottelun jälkeen saa antaa luvan pienelle vauvalle saapua meidän perheeseen :).
 
miss_piggy ihan jättisuuret onnittelut jo nyt, vaikka varmasti vielä hiukan epäuskoinen olo siulla! :heart:
En vielä siirtäny siuta plussanneisiin, jos vielä odottelet digin varmistusta. Aivan huisin hienoa :)

Täällä ei muutosta mihinkään suuntaan.
 
Ja niin se täti tuli kylään, nännien arkuus loppu eilen eli osasinki odottaa. Yöunet meni ja maha on sekasin ja kipeä, mutta silti ihan tyytyväinen ettei tullu pidempi odotus. Jännä että tuli täsmälleen yhtä pitkä kierto ku ekasta luomukierrosta. Vois vähän tikuttaa tässä kierrossa ni tietäs vähän missä mennään. Jos sais selkeen ovisplussankin ni tietäs että se tapahtuu. Tulipa mieleen että olisko mahollista että ovuloin vain toiselta puolelta... ?

Tintti83 toivotaan että tärppi vielä tulisi alkuvuoden aikana, harmittaa kun asiat ei voi olla yksinkertasia :/

pinkkihevonen :hug:

vema jippii, oot listalla :p
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois päivittää dpo 1tänään, vähän tuumasin että ehtiikö illalla talletella enää koulun jälkeen, viikonloppu ei menny niin loistavasti kuin olin suunnitellut. :/ ovistestiin tuli tänä aamuna hyvin haalea "plussa" = nega, mietin vaan et jos vielä ehtis tsempata. ;)

Lisää ON:
Tintti83, kiva kuulla et muillakin on täällä "aikataulu", oon koittanu ite olla sitä miettimättä ja ouhumattakin. Meillä astetta tiukempi aikataulu.. Viimeistään 3/13 alkavasta kierrosta pitäis tärpätä :snotty: että ei paineita mut vähän vaan :D mä lopetan tikuttamisen tänään ja koitan pysyä kaukana r-testeista ainakin tonne 23.1 saakka kun sit olis jopa dpo 10. Kaveri tulee just sillon vkoloppuna kylään kun olis dpo 14 niin voi olla et odotan heidän lähdön jälkeen digitestin tekoa. Onneksi nyt on seuraava kierto vielä hyvinkin helposti hyödynnettävissä. Ja sit se vika. Jösses ku sitä on hullu :D

Olikohan täällä puhe leikkimisestä? Mä oon niin maailman huonoin äiti leikkimään lasteni kanssa, toisaalta nyt kun molemmat alkaa sitä pyytää niin tulee tehtyä enemmän molempien kanssa, keskenään leikkivät hienosti. Mä mieluiten meen soittaan ja laulaan lasten kanssa. Mutta meillä esikko oli aika kaverin kaipuussa kun tyttöä odotin ja murehdon miten käy. Ihan hyvin poika just sitten alkoi leikkiä paljon itsenäisemmin ja sit vauva oli onneksi niin helppo että pystyin osallistumaan leikkeihin mukavasti. :)


Tsemppiä tädin vierailulle saaneille ja negoja napsineille. Uuteen kiertoon :heart: ja plussaajille huisisti onnea!!
 
Viimeksi muokattu:
meidänkin suunnitelmaan kuuluu se että tästä kierrosta pitäis tärpätä.muuten menee suunnitelmat uusiks :/ olis varmaan sittenkin pitänyt jättää pillerit aikasemmin pois, mut eihän sille mitään enää voi.
jännäviikko tulossa.oireita ei sen kummemmin ole. tänään aamulla pientä jomotusta vatsalla. jotenkin nyt on sellanen olo että ei taida onnistaa tässä kuussa :/
 
Zemppiä kaikille, kellä täti kurvanu kylään. Ja zemppiä myös kaikille kellä aika tulee vastaan. Aikamoiset paineet tulis kyllä itelle, jos ois joku tietty kuu kun pitää raskautua. Hui.

Mä olen päässäni pyöritelly noita päiväraha hommia, kun olen opiskeluja viimeistelevä freelancerina duunia tekevä naisihminen, niin miten ihmeessä nuo päivärahat lasketaan. Jostain luin, että freelancerina menee yelin mukaan. mutta koska olen kuitenkin yhä kirjoilla koulussa ja se on mun päätoiminen työ siten, niin ei noi yleit oo niin hoidossa...niin voidaanko se sitten laskea ihan tulojen perusteella..ja miltä ajalta..argh... ihan hirveitä koko päiväraha hommat. Kun voittais vaikka lotossa niin ei tarvis arpoa.
 
Kiitos Slallu :)

Onnea miss_piggy :)

Mäkin olen täällä pyöritellyt mielessäni noita raha-asioita ja laskeskellut äitiyspäivärahan mahdollista määrää. Takana nyt pari vuotta opiskelua ja nyt olen taas takaisin työelämässä. Meillä yhtenä syynä siihen, että yritys alkoi vasta nyt oli se että varmasti pystyn olemaan sen 6 kuukautta kokopäiväisessä työssä ennen kuin jäisin äippälomalle. On ollut jotenkin inhottavaa, että raha on vaikuttanut siihen ettei meillä ole vielä toista lasta. Olisin toivonut lapset 2-3 vuoden ikäerolla. Nyt se venyy vähintään siihen neljään... : /
 
Viimeksi muokattu:
Hei listan mukaan täällä eletään jo aika jänniä päiviä monella taholla, alkakaahan naiset kertomaan kuulumisia, niin saadaan jännätä toden teolla :popcorn:!

Täällä tänäänkin ovistikku haaleana. Kalenterin mukaan huomenna olis about ovis. Mutta mietin, että näinköhän toi mun kemiallinen raskaus on pistäny kiertoa häränpyllylle. Se nähdään pian.
 
täällä oloissa ei oikeen mitään mainittavaa..eilen hätähousuna testasin tyylipuhtaan negan.tänään heti aamulla noustessa ylös sängystä tuntui samanlaista menkkajuilintaa kuin eilenkin.ja nyt nivusissa tuntuu jomotusta.. luulenpa että ne menkat tekee tuloaan.. taidan siirtyä tän kierron jälkeen taustailijoihin, jos ei plussaa tule. tää stressaaminen plussauksesta ei vaan tee kovin hyvää. tää kierron vika viikko on aina jotenkin masentava kun on vaan mielessä se mahdollisuus raskauteen ja sitten tippuukin korkealta kun oireita ei ilmaannu mitään :(
 
ONNEA miss_piggy !! :heart:
Olen käynnyt pikaisesti lueskelemassa mitä muille kuuluu, on vaan ollut niin tiukka työtahti ettei ole jaksanut enää alkaa iltaisin kirjoittelemaan.. : /

Täällä kp 30/29, tätiä ei kuulu eikä näy.. (JES!) :D Sain kylläkin hiivatulehduksen sen sijasta, en muistanutkaan miten vittumainen se voikaan olla kun raskaana ollessa olen sen viimeksi kokenut.. Ja sitten ne testit, huoh, Davidin testin tein viimeksi eilen illalla.. olevinaan siinä välillä näin haamujen esiäidin ja välillä en taas mitään, eli eiköhän se ihan nega ole.. :ashamed: Toisaalta olen kyllä lukenut noista testeistä, että aivan susia ovat, mutta mene ja tiedä.. onko kellään teistä kokemusta kyseisistä testeistä? ..taidan kyllä marssia apteekkiin ja ostaa apteekin oman testin ja tehdä sen huomenna.. on tämä kyllä niin hermoja raastavaa aikaa..

(paljon vetoja, heti kun tänne kirjoitin että ei tätiä, niin varmastihhan saapuu tänään illalla :kieh: )

Tsemppiä kaikille! :heart:
 
onnea miss_piggy! :)

täällä on tänään kp 29.. ja tää kierto toivottavasti lyhyempi kuin edellinen! luulen ainakin, et ovis ollut viime viikolla koska torstaista asti paleltanu ihan hullusti ja lämmötki ollu nousussa torstaista asti. väsymystä ollu myös tässä nyt pari päivää ja eilen oli pakko ottaa jopa päikkärit töiden jälkeen vaik normisti en niitä ikinä tarvii :eek: alavatsassa on myös tuntunu nyt viikon verran outoa juilimista ja eilen kun makasin sängyssä niin vihlasi jopa vähän samalla tavalla ku kahdella ekalla kerralla ku oon epäilly raskautta ja oonkin plussannut. nyt en kyllä odota olevani raskaana ja olisin aika hämilläni jos heti ekasta kierrosta olis tärpännyt.. odottelen tätiä kylään aikaisintaan ens viikon alkupuolella.

monta päivää ovulaation jälkeen teillä yleensä lähtee lämmöt nousuun? sekin kai on yksilöllistä, et toisilla lähtee heti ja toisilla vasta muutaman päivän päästä..
 
Nonni, pitäis varmaan vaihtaa alaa ja ryhtyä ennustajaksi. Täti tekee kovaa vauhtia tuloaan, vuoto kuitenkin todella vähäistä, oikeastaan vain paperissa näkyy, mut eiköhän se yön aikaan ala vuotamaan kunnolla.. :mad:
En nyt oikein tiedä pitäiskö itkee vai huutaa. Vituttaa joka tapauksessa.. eikun siis uuteen kiertoon.. huoh..
 

Yhteistyössä