hei kaikille!
ei kun uutta kiertoa kohti vaan, naiset! niinhän sitä taas on toivoteltu uutta ja parempaa vuotta 2013, että siihen uskoen plussatuulia kaikille
että jospa sitä tämän vuoden puolella plussa tulisi. jännä, kun elokuussa yrityksen aloitimme, niin olin varma, että nyt ainakin olen jo raskaana. olemme varanneet lapista mökin helmikuussa ja mietin silloin, että voinko sitten lautailla ollenkaan... nyt ei tarvi miettiä moisia, rinne kutsuu
minä aloitin spinningin, ajattelin muutenkin yrittää keskittää ajatuksia muuhunkin kuin vauvan odotukseen. Tämä on kyllä ihanaa aikaa, mutta miksi sitä pitää odottaa ja toivoa niin kovasti ja taas kohta aloittaa alusta.
tsemppiä teille, jotka yrittävät kilpaa ajan kanssa.
minä syön melko paljon greippejä, onko se sama kuin greippimehu tässä hommassa? hölmö kysymys, mutta jokapaikassa puhutaan vain greippimehusta. olen vain aina tykännyt syödä greippejä. tänään pyörittelin apteekissa monivitamiini ja hivennäisainepurkkia apteekissa, joka oli tarkoitettu rakautta yrittäville, raskaana oleville ja imettäville. en ostanut, mutta enköhän sen kohta käy sieltä hakemassa
mulla on huomenna 17.1
kp6/27