VAUVA.FI POMMISUOJA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En tiedä oletko Kahvipaketti Vauvalta tullut, mut olisi jännä jos Vauvalla näkyisi se keiltä se alapeukku on tullut, se vähentäisi alapeukkuja. Joku megapitkän ketjun kirjoittaja voisi huomata saaneensa vaikka 100 alapeukkua vain parilta lukijalta.
No, harmaat saa sielläkin peukuttaa joten peukkujen antaja ei selviä siellä.

Mutta luulen että se nikin näkyminen = vain mustat saisi peukuttaa vähentäisi turhaa alapeukuttelua.

Kyllä täällä 2-3 alapeukkua samassa ketjussa toiselta mustalta on jo kova kritiikkiä, ja 4-5 ois jo sota sen kanssa. :rolleyes:
 
vierailija
En tiedä oletko Kahvipaketti Vauvalta tullut, mut olisi jännä jos Vauvalla näkyisi se keiltä se alapeukku on tullut, se vähentäisi alapeukkuja. Joku megapitkän ketjun kirjoittaja voisi huomata saaneensa vaikka 100 alapeukkua vain parilta lukijalta.
No, harmaat saa sielläkin peukuttaa joten peukkujen antaja ei selviä siellä.

Mutta luulen että se nikin näkyminen = vain mustat saisi peukuttaa vähentäisi turhaa alapeukuttelua.

Kyllä täällä 2-3 alapeukkua samassa ketjussa toiselta mustalta on jo kova kritiikkiä, ja 4-5 ois jo sota sen kanssa. :rolleyes:
Sä olet pikkumainen nillittäjä. Mikään, mitä kirjoitat, ei ole totta. Uskonetko itsekään juttuihisi. Ehkä olet joku hullu av-provoaja, semmonen lähinnä tulee mieleen tai jotenkin vammainen, aivoista.
 
vierailija
https://kaksplus.fi/threads/mulla-on-uusi-fani.2480226/

Tuossa tuo ketju. Ja muistin väärin, olit alapeukuttanu mua yhden päivän aikana 55-56 kertaa, osa vanhoja ketjuja. Hilpeyttä oli. :D

Pienenä vihjeenä: yleensä jos ei tykkää jonkun ihmisen kirjoituksista niin riittää vaan 2-3 alapeukkua/keskustelu, se ap tajuaa että hänen jutuistaan ei silloin joku tykkää. Tää koskee sitä jos se peukuttajan nikki näkyy, kuten täällä.

Ei mua haittaa jos joku on mun kans eri mieltä, senkun on, mut jatkuva alapeukuttaminen ei ole oikein tämän palstan juttu.
Ehkä vauvalla voi niin tehdä kun harmaita on niin paljon ja ei tiedä kuka on alapeukuttanu ketäkin.
Ei kenelläkään normaalilla ihmisellä ole aikaa kirjoitella sulle vastauksia, koska sä et niitä edes lue, jatkat vain höpöttämistäsi. En ole tsekannut linkkiäsi, mutta joskus alapeukutin, koska olin eri mieltä. Tämähän ei rouvalle passannut! - Tottakai jokaiseen kommenttiin, nimimerkistä riippuen saa ilmaista "en ole samaa mieltä, mutta en näe aihetta tai minulla ei ole aikaa kirjoittaa vastausta". - Tästä sen alapeukun merkityksen voi lukea ne, jotka nyt yleensä tällä palstalla rekkautumattomien viestejä lukevat. - Omituista keksiä jokin mahdoton peukutussumma. Eikö se nettikiusaaminen ole nykyisin epäkorrektia?
 
vierailija
Mitähän sä horiset. Milloinka olen peukutuksia kyylänny? (n)
Tsekkaa tämä ketju! Ensin myönnät, sitten kiellät. Jompi kumpi on totta - no silloin voi sanoa, että toinen on epätotta eli valhe. Ja en todellakaan ole Kahvipaketti. En muista koskaan nähneeni tuota nimimerkkiä, mutta ikävää käytöstä sinulta, vetää taas uusi nimimerkki kiusaamisen kohteeksi. Kuka on seuraava, jonka kimppuun hyökkäät?
 
Tsekkaa tämä ketju! Ensin myönnät, sitten kiellät. Jompi kumpi on totta - no silloin voi sanoa, että toinen on epätotta eli valhe. Ja en todellakaan ole Kahvipaketti. En muista koskaan nähneeni tuota nimimerkkiä, mutta ikävää käytöstä sinulta, vetää taas uusi nimimerkki kiusaamisen kohteeksi. Kuka on seuraava, jonka kimppuun hyökkäät?
No kukas olet ollut mustana? Selvitetään tämä asia.
 
vierailija
Täällä ollaan, ei tänne kaksplussaan nyt ihan niin paljoa porukkaa rynnännyt kuin ajattelin. :) No kuitenkin.

Varmaan voisi käydä linkin laittamassa mutta siellä on taas modet vauhdissa, sekin ketju poistettiin jo missä ihmiset ilmoittautui lakkoilemaan. Se "Häivytään kaikki täältä" mikä nyt olikaan.
Miksi se poistettiin? Eihän miettiminen muille palstoille siirtymisestä ole poiston peruste. Ihme touhua jaaaatkuvasti siellä. Siirryin ja tänne.
 
Onpas täällä peukutustaso kovin henkilökohtaisella asteella. Onko täällä ollut hiljaisen puoleista, kun peukut ehtineet mennä tunteisiin? :)
Täällä osataan käyttäytyä. :coffee:

Harmaat räksyttää mustille ja mustat sivaltaa harmaille takaisin. Mutta silloin kun mustut, niin tulet osaksi mustien jengiä ja silloin on vaikeampi alapeukuttaa toista mustaa. Tai ainakaan mä en voi heti alapeukuttaa jotakuta mustaa, jonka kanssa on just jutellut mukavia ja jonka olen oppinut tuntemaan.
No, pyrin kuitenkin siihen etten ihan korruptoituisi, eli kyllä multa on muut mustat saaneet alapeukkua asiakysymyksissä. :whistle:

Täällä niiden alapeukkujen antajan nikki kun näkyy sille peukun kohteelle.
Ja kun täällä on semmoinen kohtelias tunnelma niin 2-3 alapeukkua riittää per ketju jotta toinen ymmärtää yskän. Ei me niin tyhmiä olla että meille tarttee syytää 100 alapeukkua esim. aiheesta "Maksamakkara on hyvää" että me tajutaan että toi yks ei tykkää maksamakkarasta. :cool:

Ethän sä livenäkään tykitä ei-sanaasi joka toisen lauseen jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:
jätä se sika!
Saako tänne kirjottaa vielä klo 23 jälkeen ilman rekkautumista? No nyt meitä viedään!
Vauva.fi:n filtteri sensuroi ainakin heti poistoon, jos käyttää sanoija "mamu", "ryssä" ja "huora". Testasin ja sillai se toimii. Mitenkäs täällä? Saako asioista puhua niiden oikeilla nimillä?
 
vierailija
Täällä osataan käyttäytyä. :coffee:

Harmaat räksyttää mustille ja mustat sivaltaa harmaille takaisin. Mutta silloin kun mustut, niin tulet osaksi mustien jengiä ja silloin on vaikeampi alapeukuttaa toista mustaa. Tai ainakaan mä en voi heti alapeukuttaa jotakuta mustaa, jonka kanssa on just jutellut mukavia ja jonka olen oppinut tuntemaan.
No, pyrin kuitenkin siihen etten ihan korruptoituisi, eli kyllä multa on muut mustat saaneet alapeukkua asiakysymyksissä. :whistle:

Täällä niiden alapeukkujen antajan nikki kun näkyy sille peukun kohteelle.
Ja kun täällä on semmoinen kohtelias tunnelma niin 2-3 alapeukkua riittää per ketju jotta toinen ymmärtää yskän. Ei me niin tyhmiä olla että meille tarttee syytää 100 alapeukkua esim. aiheesta "Maksamakkara on hyvää" että me tajutaan että toi yks ei tykkää maksamakkarasta. :cool:

Ethän sä livenäkään tykitä ei-sanaasi joka toisen lauseen jälkeen?
Wtf? Hieno tunnelma, öh. Onneksi ei tarvi puhelinnumeroaan ilmoittaa jos vahingossa rekkautuneena sattuisi peukuttumaan. Flow takkuaa pilkunrakastelulla.
 
  • Tykkää
Reactions: *¿*
vierailija
Jahas, sulla iskee oikein alapeukutus-flow. :ROFLMAO: Yleensä se flow-sana yhdistetään johonkin innovatiiviseen ja idearikkaaseen toimintaan.
Herramunvarjele. Tälläistäkö täällä on. Onko täällä yleensä erilaista porukkaa, fiksua, jolla on huumorintajuakin, mutta ei ratkea kun saa peukkua? Onko täällä keskusteltu traumoista ja terapioista? Mammoilla olisi kyökkiterapeuttien paperit, saa avautua peukuista.
 
Herramunvarjele. Tälläistäkö täällä on. Onko täällä yleensä erilaista porukkaa, fiksua, jolla on huumorintajuakin, mutta ei ratkea kun saa peukkua? Onko täällä keskusteltu traumoista ja terapioista? Mammoilla olisi kyökkiterapeuttien paperit, saa avautua peukuista.
Hmm...kokeilepa olla itse muutama viikko mustana täällä ja tule sit sanomaan. :sneaky:
 
vierailija
Täällä osataan käyttäytyä. :coffee:

2-3 alapeukkua riittää per ketju jotta toinen ymmärtää yskän.

Ethän sä livenäkään tykitä ei-sanaasi joka toisen lauseen jälkeen?
Sä et ymmärrä toisia sadankaan peukun tai muun merkin jälkeen, koska sä nyt et vaan ymmärrä.

Mitä tarkoittanee "ei sana joka toisen lauseen jälkeen" - yksi nicki suoltaa tekstiä sivukaupalla omasta agendastaan, mikä se kulloinkin sattuu olemaan - ja vips, kun menet ihan alapeukuttamaan, et enempää enää jaksa sen saatanallisen papatuksen luettuasi, tämä ottaa megaikiherneen nenään ja torpedoi koko palstaa. Rouvalla on oikein "omat ketjut" hänen omien sanojensa mukaan. - Tietääkseni hän ei omista tätä foorumia, mutta korjatkaa toki, jos olen väärässä.
 
vierailija
Sä et ymmärrä toisia sadankaan peukun tai muun merkin jälkeen, koska sä nyt et vaan ymmärrä.

Mitä tarkoittanee "ei sana joka toisen lauseen jälkeen" - yksi nicki suoltaa tekstiä sivukaupalla omasta agendastaan, mikä se kulloinkin sattuu olemaan - ja vips, kun menet ihan alapeukuttamaan, et enempää enää jaksa sen saatanallisen papatuksen luettuasi, tämä ottaa megaikiherneen nenään ja torpedoi koko palstaa. Rouvalla on oikein "omat ketjut" hänen omien sanojensa mukaan. - Tietääkseni hän ei omista tätä foorumia, mutta korjatkaa toki, jos olen väärässä.
On kyllä erikoinen suhtautuminen muihin ja peukkuihin tällä Echolla, pisti silmään uudelle palstalaisellekin. Onko hän jotenkin harhakäsitteinen?
 
Me ei olla nii urpoja täällä, ymmärretään pienempiäkin vihjeitä. :rolleyes:
Teidän pitää takoa vauva av:lla toisianne kirveellä kalloon 100 x ja hokea "olen eri mieltä, huomaatko, olen eri mieltä!!!! Etkö tajua mun viestiä vieläkään! Ootas mä pistän sut nyt kyllä tajuamaan, mullahan näitä peukkuja riittää..."

Ne on ihan mukavia ne teidän semmoset ketjut joissa äänestetään jotain asiaa ylä-ja alapeukuilla. Mutta se vaatisi täällä mustumista. (y)
 
Tsekkaa tämä ketju! Ensin myönnät, sitten kiellät. Jompi kumpi on totta - no silloin voi sanoa, että toinen on epätotta eli valhe. Ja en todellakaan ole Kahvipaketti. En muista koskaan nähneeni tuota nimimerkkiä, mutta ikävää käytöstä sinulta, vetää taas uusi nimimerkki kiusaamisen kohteeksi. Kuka on seuraava, jonka kimppuun hyökkäät?
Ai niin, muistankin tuon kahvipaketin. Oli tasan yhden päivän täällä alapeukuttamassa tiettyjä kirjoittajia. Oma käsitykseni kyllä oli, että oli eräs musta väliaikaisella nimimerkillä, kun ei sillä alkuperäisellä kehdannut niitä peukkuja antaa.
 
vierailija
Me ei olla nii urpoja täällä, ymmärretään pienempiäkin vihjeitä. :rolleyes:
Teidän pitää takoa vauva av:lla toisianne kirveellä kalloon 100 x ja hokea "olen eri mieltä, huomaatko, olen eri mieltä!!!! Etkö tajua mun viestiä vieläkään! Ootas mä pistän sut nyt kyllä tajuamaan, mullahan näitä peukkuja riittää..."

Ne on ihan mukavia ne teidän semmoset ketjut joissa äänestetään jotain asiaa ylä-ja alapeukuilla. Mutta se vaatisi täällä mustumista. (y)
Vauvalla ei sellaista ole, mutta täällä on näköjään ainoastaan sun toimesta. Olet kovin negatiivinen ja ylimielinenkin. Onko sun paha olla?
 
vierailija
Me ei olla nii urpoja täällä, ymmärretään pienempiäkin vihjeitä. :rolleyes:
Teidän pitää takoa vauva av:lla toisianne kirveellä kalloon 100 x ja hokea "olen eri mieltä, huomaatko, olen eri mieltä!!!! Etkö tajua mun viestiä vieläkään! Ootas mä pistän sut nyt kyllä tajuamaan, mullahan näitä peukkuja riittää..."

Ne on ihan mukavia ne teidän semmoset ketjut joissa äänestetään jotain asiaa ylä-ja alapeukuilla. Mutta se vaatisi täällä mustumista. (y)
Ei kai nyt pelkkä rekkautuminen ole kenellekään ongelma - paitsi jos on uhka, että kiusaaja iskee.
 
vierailija
Lakatkaa kiusaamasta Echoa luuserit ja menkää takaisin sinne mistä tulitte!

PS: Täällä saa kirjoittaa ympäri vuorokauden ilman rekkautumista toisin kuin teidän vauvasivullanne.
 

Yhteistyössä