VAUVA.FI POMMISUOJA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänne kaikki pommisuojaan! Mitä mieltä olette, pitäisikö meidän nimittää joku viestintuoja joka käy säännöllisin väliajoin tarkistamassa vauva.fin tilanteen? Alkaen huomisesta. Tänään ei varmasti mitään tapahdu.
 
vierailija
Ei ne sitä paranna eli palauta peukutusta. Varokaa tänne rekkautumista! Voitte kyllä peukuttaa, mutta Echo kyylää peukuttajia. Niiltä, jotka on rekkautuneet, peukutukset näkyy muille rekkautuneille.
 
vierailija
Vauva av on kyllä ihan tuhon oma, ei sinne kannata palata. Kyllä täälläkin vilkastuu jos järkevä porukka siirtyy tänne (huom! järkevä porukka). Vauva av:n voi jättää narkkarien, mielenterveyspotilaiden ja rasmuslaisten riehumiskentäksi. Niitä on kuitenkin sen verran vähän, että kohta Sanoma sulkee palstan kannattamattomana.
 
vierailija
Täällä ei voi rekkautumattomat peukuttaa mutta rekkautumattomat näkee peukutukset yms. Täällä on myös nuo en tykkää, hauska ja sydän juttu rekkautuneille yläpeukun lisäksi.
 
mielensäpahoittaja__
Täällä ollaan, ainakin seuraavat 3 päivää. Mikä meininki?
Kannattaisi käydä Vauva-palstan av:lle. laittamassa suora linkki tänne. Helpottaisi niitä palstalaisia, jotka eivät tiedä tätä palstaa.
 
vierailija
Vauva av on kyllä ihan tuhon oma, ei sinne kannata palata. Kyllä täälläkin vilkastuu jos järkevä porukka siirtyy tänne (huom! järkevä porukka). Vauva av:n voi jättää narkkarien, mielenterveyspotilaiden ja rasmuslaisten riehumiskentäksi. Niitä on kuitenkin sen verran vähän, että kohta Sanoma sulkee palstan kannattamattomana.
Tähän asti se on kyllä mennyt ihan päinvastoin. Kaksplussasta on tullut vähälukuisten äärimamukriitikkojen temmellyskenttä siinä missä suuri enemmistö on paennut Vauvalle.
 
vierailija
Täällä ollaan, ei tänne kaksplussaan nyt ihan niin paljoa porukkaa rynnännyt kuin ajattelin. :) No kuitenkin.

Varmaan voisi käydä linkin laittamassa mutta siellä on taas modet vauhdissa, sekin ketju poistettiin jo missä ihmiset ilmoittautui lakkoilemaan. Se "Häivytään kaikki täältä" mikä nyt olikaan.
 
vierailija
Ketähän noi av:n modet ovat? Eikö jossain ollut juttu, että tekevät sitä palkattomana vapaaehtoishommana. Ainakin niillä heittää monesti tosi pahasti ja palstan säännöt ovat tasan heidän oman mielipiteensä mukaisia.
 
vierailija
Ketähän noi av:n modet ovat? Eikö jossain ollut juttu, että tekevät sitä palkattomana vapaaehtoishommana. Ainakin niillä heittää monesti tosi pahasti ja palstan säännöt ovat tasan heidän oman mielipiteensä mukaisia.
Jos näin on niin se selittääkin aika paljon! Ei ihmekään että heittää päässä jos ensinnäkin joutuu palkatta moderoimaan sitä paikkaa, ja toisekseen että edes haluaa sinne modeksi. Välillä poistuu ihan järkeviäkin ketjuja ilman sen kummempaa syytä.
 
vierailija
Olen saletti, että siellä käytetään sanafiltteriä, ja siihen se jää. Sen verran randomeja poistoja siellä on.
Sitähän on siellä puhuttu ja testattukin, että minkä vain ketjun saa poistettua tekemällä vain ilmoituksen. Ilman mitään väliä siitä, mitä ketju pitää sisällään. Ihan vain jos joku keksii lähettää ilmoituksen asiattomasta viestistä/ketjusta, niin koko ketju vain deletoidaan.

Mutta tuokin toimii ihan randomisti, joten se ei todennäköisesti ole automatisoitua vaan ihan sen mukaan mikä modea milloinkin huvittaa.

Kyllä se moderointi on ihan vain mielivaltaa ja vallankäyttöä, ilman mitään sääntöjä, automaatioita tai mitään ohjeistusta Sanoman taholta. Pelkästään heijastaa sitä, mitä vapaaehtoisilla modeilla milloinkin tulee päähän.

Ja joo, se että jollain on niin paljon vapaa-aikaa ja viitsii lähteä ilmaiseksi vapaaehtoisena tuonne modeksi, kertoo jo tosiaan paljon siitä että sellaisella tyypillä viiraa juuri niin pahasti päästä kuin miltä jälki vaikuttaa.

Joten kannattaa pysytellä pois.
 
Ai "muissakin" - minä muistelen, että sinua se ärsytti. Erittäin epäkohtelias olet joka tapauksessa. "Kaiken, minkä olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä, olette tehneet minulle."
https://kaksplus.fi/threads/mulla-on-uusi-fani.2480226/

Tuossa tuo ketju. Ja muistin väärin, olit alapeukuttanu mua yhden päivän aikana 55-56 kertaa, osa vanhoja ketjuja. Hilpeyttä oli. :D

Pienenä vihjeenä: yleensä jos ei tykkää jonkun ihmisen kirjoituksista niin riittää vaan 2-3 alapeukkua/keskustelu, se ap tajuaa että hänen jutuistaan ei silloin joku tykkää. Tää koskee sitä jos se peukuttajan nikki näkyy, kuten täällä.

Ei mua haittaa jos joku on mun kans eri mieltä, senkun on, mut jatkuva alapeukuttaminen ei ole oikein tämän palstan juttu.
Ehkä vauvalla voi niin tehdä kun harmaita on niin paljon ja ei tiedä kuka on alapeukuttanu ketäkin.
 

Yhteistyössä