Joo ja jotta päästä ei tulisi toispuolista, epäsymmetristä.
Mutta suositukset!!! MUISTAKAA SUOSITUKSET!!!
En ole sekoamassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo ja jotta päästä ei tulisi toispuolista, epäsymmetristä.
Surullistahan se onKaikki eivät vain välitä, mutta kukin tyylillään.
Me elämme suositusten mukaan. Lasten turvalisuus edelle! Millään muulla ei ole väliä kuin suosituksilla!
Kukintyylilläänkukintyylilläänkukin...tilt...
Tiiru meni epäkuntoon, auttakaa |O
Meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27384064:Surullistahan se onvauvan sänky on vielä patterin vieressäkin!!!
Tiiru meni epäkuntoon, auttakaa |O
sama! Mä oon kuitenkin sen verran kunnostautunu, että ovi on auki, kun itkuhälytin on jossain paikassa X.Meilläkin.
Ikkunan alla JA patterin vieressä.
Siellä se raasu nytkin nukkuu, suljetun oven takana, itkuhälyttimen kera.
Ei ole lapsia minulla,
Tuo ohje ei ole pelkästään minun ohjeeni vaan useiden asiantuntijoiden neuvo.
Jassoo.. Siinähä se yö sit mukavasti kuluukin: vauva kääntyy mahalleen, mä käännän selälleen, vauva kääntyy mahalleen, mä käännä selälleen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27383924:Meilläon kaikki vauvat nukkuneet mahallaan, parasta aikaa niorin vetää unta kaaliin mahallaan. En oo uskaltanu nukuttaa selällään, kaikki olleet kovia puklaamaan.
SamisAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27384323:Meillä vielä tää pienin tykkää nukkua rätin kanssa, sitä aina vetää naamalleen, kun on menossa nukkumaan, oon sit aina ottanu resun naamalta pois, kun on nukahtanut.