Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitten se on se viimeinen vaihtoehto, mutta kaikki pitäisi tehdä sen eteen jos löytyisi joku keino muuttaa nukkuma-asentoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27383981:Joo, meilläkin on vauvat nukkuneet aina mahallaan, ihan vastasyntyneestä asti. Kaikki olleet kovia puklaamaan, niin en oo uskaltanu selällään nukuttaa.
Juuh. Meidän bebe ei vaan tykännyt ko. asennosta, mutta moni vauva nukkui mahallaan.Sairaalan teholla nukuttivat paljon mahallaan
Kyljellään nukkuminen on myös yksi vaihtoehto, nimenomaan vasemmalla kyljellä nukkuminen. Mutta parhain on se selällään nukkuminen jos se vaan mitenkään sopii vauvalle, niin sitä kannattaa suosia.
Jos luit jutun loppuun, niin kirjoitin, että asiasta voi huomauttaa myös lapsen vanhemmalle. =) Juuri siksi, että osa vanhemmista on juuri tuollaisia kuin sinä.
No eipä löytynyt. Nukkui siis synnäriltä asti aina masullaan. Mihinkään muuhun asentoon ei rauhoittunut. Ei sitten millään.
Turhaan sitä kiusattiin etsimällä muuta asentoa :S
Juuh. Meidän bebe ei vaan tykännyt ko. asennosta, mutta moni vauva nukkui mahallaan.
Kotona nukutin vauvaa aika ajoin hetkittäin vatsallaan, ilmavaivojen takia. Se auttoi.
Ja juu, olen täysin tietoinen siitä, että vatsallaan nukuttaminen lisää kätkytkuoleman riskiä. Olen ollut (ja olen yhä, vauva 4 kk) aika hysteerinen ko. asian suhteen, kun raskausaikana tuli pikkuisia kätkytkuoleman uhreja vastaan muutamia
Mitään mahallaan nukkumisen kieltoa ei vauvoilla kyllä ole.
Ja esim. tutin käytön taas on todettu vähentävän kätkytkuoleman riskiä.
Alkaa mennä hermo näihin suosituksiin jota jotkut seuraa ihan liian sokeana. Tutkimus-suositus-who-mammat jotka eivät käytä omaa järkeä. Nyt lapsettomiakin lähtee tähän.
Mutku se on suositus, kaiken pitää mennä täydellisesti juuri kuten on tällä hetkellä suositus.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27384006:En jaksa piitata![]()
Kyljellään nukkuminen on myös yksi vaihtoehto, nimenomaan vasemmalla kyljellä nukkuminen. Mutta parhain on se selällään nukkuminen jos se vaan mitenkään sopii vauvalle, niin sitä kannattaa suosia.
Kukin tyylillään. :'(
Juuh. Meidän bebe ei vaan tykännyt ko. asennosta, mutta moni vauva nukkui mahallaan.
Kotona nukutin vauvaa aika ajoin hetkittäin vatsallaan, ilmavaivojen takia. Se auttoi.
Ja juu, olen täysin tietoinen siitä, että vatsallaan nukuttaminen lisää kätkytkuoleman riskiä. Olen ollut (ja olen yhä, vauva 4 kk) aika hysteerinen ko. asian suhteen, kun raskausaikana tuli pikkuisia kätkytkuoleman uhreja vastaan muutamia
Mitään mahallaan nukkumisen kieltoa ei vauvoilla kyllä ole.
Ja esim. tutin käytön taas on todettu vähentävän kätkytkuoleman riskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27384027:Kyllä tässä olis nyt ls-ilmon paikka!
Alkuperäinen kirjoittaja Älä missään nimessä!;27384014:Jos näet nukkuvan vauvan mahallaan, ole ystävällinen ÄLÄKÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA muuta hänen nukkuma-asentoaan selällään nukkuvaksi, tai vähintä mitä jokainen voi tehdä, on KYSYÄ vauvan vanhemmalta asiasta ennen kuin muuttaa vauvan nukkuma-asentoa!!! Et voi tietää onko lääkärin määräys, että vauvaa saa nukuttaa VAIN mahallaan!
Joo ja jotta päästä ei tulisi toispuolista, epäsymmetristä.Ja jotta vauvan motoriikka kehittyy tasaisesti niin missään nimessä ei saa lasta nukuttaa vain toisella kyljellään.
Tiiru meni epäkuntoon, auttakaa |OKukintyylilläänkukintyylilläänkukin...tilt...