vauva 9-10kk ulkoilu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä84

Vieras
Eli milloin/minkäikäisenä ootte ottanu lapsen pois vaunuista ulkona ollessa kun sää on tälläinen niin kuin nyt on ollu eli vetinen ja loskainen. Ja mitä vauvalla päällä jos on maassa? Meillä meinaan on käytössä vielä äp:toppapuku niin ei oikeen sen kanssa viitsi maahan laittaa.
 
meidän tasan 10kk neiti on möyrinyt maassa jo 2 kk, välillä pulkassa, välillä keinussa ja välillä maasssa. Päällä on karseesti vaatetta: vedenpitävä toppapuku, villapuku ja fleece, kypäräpipo, vedenpitävät hanskat ja vedenpitävät toppatöppöset kera villasukkien. Vähemmillä vermeillä on meidän neidille tullut armottomasti kylmä, tää on aika hentoinen tapaus.

Tosin tämä neiti on jo perheen 3. lapsi, joten isompien kanssa ulkoillaan 2x päivässä muutenkin, eikä pienin viihy kauaa töröttämässä vaunuissa.
 
Eikö se ulkoilu voi olla välillä ihan myös sitä vaunuilua.
Kurahaalarit tulee meidän muksuille käyttöön sit ku näyttää et vaatteet alkaa kastuun ulkona liikkuessa.
 
Meillä ulkoili tuon ikäinen esikoinen vasta sitten kun maa oli kuiva. Ei tykännyt yhtään lumesta kun joskus kokeiltiin laittaa mönkimään eikä sitten kurakeleillä viitsitty laittakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
meidän tasan 10kk neiti on möyrinyt maassa jo 2 kk, välillä pulkassa, välillä keinussa ja välillä maasssa. Päällä on karseesti vaatetta: vedenpitävä toppapuku, villapuku ja fleece, kypäräpipo, vedenpitävät hanskat ja vedenpitävät toppatöppöset kera villasukkien. Vähemmillä vermeillä on meidän neidille tullut armottomasti kylmä, tää on aika hentoinen tapaus.

Tosin tämä neiti on jo perheen 3. lapsi, joten isompien kanssa ulkoillaan 2x päivässä muutenkin, eikä pienin viihy kauaa töröttämässä vaunuissa.

Karseesti vaatetta?Aika normisti.
Villapukua en kyllä enää laittais,mut kukin tyylillään.
Kiinnostaapi vain että mitä lapsella on ollut päällä joillain 15asteen pakkasilla.
 
Niin että kurapuku äp:puvn päälle. Oon kyl miettiny tota, pitäsi varmaan käydä ostaa. Kun seuraava puku on keväthaalari eikä se ole näille ilmoille vielä tarkoitettu.
 
Meillä on saanut konttailla alkutalvesta maassa mielinmäärin...Nyt kävelee ja pikkuhiljaa siirrytään ihan oikeisiin kuravaatteisiin!!! Voi hääriä lätäköissä tai mitä sitten keksiikin:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin että kurapuku äp:puvn päälle. Oon kyl miettiny tota, pitäsi varmaan käydä ostaa. Kun seuraava puku on keväthaalari eikä se ole näille ilmoille vielä tarkoitettu.

Juu niin mie tekisin,ja teenkin kunhan kelit niin vaatii.
Saa olla sit aika reilun kokoinen et lapsen on hyvä liikkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
meidän tasan 10kk neiti on möyrinyt maassa jo 2 kk, välillä pulkassa, välillä keinussa ja välillä maasssa. Päällä on karseesti vaatetta: vedenpitävä toppapuku, villapuku ja fleece, kypäräpipo, vedenpitävät hanskat ja vedenpitävät toppatöppöset kera villasukkien. Vähemmillä vermeillä on meidän neidille tullut armottomasti kylmä, tää on aika hentoinen tapaus.

Tosin tämä neiti on jo perheen 3. lapsi, joten isompien kanssa ulkoillaan 2x päivässä muutenkin, eikä pienin viihy kauaa töröttämässä vaunuissa.

Karseesti vaatetta?Aika normisti.
Villapukua en kyllä enää laittais,mut kukin tyylillään.
Kiinnostaapi vain että mitä lapsella on ollut päällä joillain 15asteen pakkasilla.

Huomattavasti vähemmän - silloin se onkin ollut vaunun suojissa, aluksi makuullaan ja myöhemmin istumassa.
 

Similar threads

Ä
Viestiä
2
Luettu
356
Ä
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä