M
mä84
Vieras
Eli milloin/minkäikäisenä ootte ottanu lapsen pois vaunuista ulkona ollessa kun sää on tälläinen niin kuin nyt on ollu eli vetinen ja loskainen. Ja mitä vauvalla päällä jos on maassa? Meillä meinaan on käytössä vielä äp:toppapuku niin ei oikeen sen kanssa viitsi maahan laittaa.