Vauva 5 kk ei syö kaurapuuroa (itsetehtyä)...Mites te muut olette saaneet puuron maittamaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja DiivaNeito:
ajattelisin että josei syö, niin olkoon syömäti hetken aikaa, kokeilisin hetken kuluttua uudellee vaikka niin että hedelmää enempi ko puuroo ja suhdetta pikkuhiljaa muuttamalla eteenpäin...
Joo, näin mä olen nyt tehnyt ja saa siis tällä hetkellä Piltin illan tullen ruokia tai mun omatekemiä pastoja. Kun sais ne hedelmäsoseet uppoamaan, n vois nilä huijata syömään puuroa. Päärynä, kuningatar ja luumu menee jotenkuten. Banaania olen antanut välillä tuoreena, kun siitä tykkää. Ongelmaa tuottaa, kun ei syö puuroa, ni kuituja menee aika vähän. Vaikuttaa sit vatsan toimintaan. Leipää olen yritänyt murustaa ja hiukan niitä syö. Lihanaisia tää meidän neiti. :D
 
vieras
Ei meillä kellekään kelvannut tavallinen puuro puolvuotiaana, vaikka monen monta kertaa yritettiin. Syötiin sit niitä jauhepuuroja ja muksu-tetroja, ne olikin jossain vaiheessa herkkua. Esikoinen oli niin hienokurkku että sille piti kaikki olla 1v asti ihan muussia. Mut 1vuotiaana on alkanut syömään tavallisia puuroja.

Ap, pidä taukoa ja kokeile kuukauden-parin päästa uudestaan niin voi jo kelvata.
 

Yhteistyössä