emilia
onhan niissa...Alkuperäinen kirjoittaja Eikö :niissä puurojauheissa ole sokeria?
onhan niissa...Alkuperäinen kirjoittaja Eikö :niissä puurojauheissa ole sokeria?
Joo, näin mä olen nyt tehnyt ja saa siis tällä hetkellä Piltin illan tullen ruokia tai mun omatekemiä pastoja. Kun sais ne hedelmäsoseet uppoamaan, n vois nilä huijata syömään puuroa. Päärynä, kuningatar ja luumu menee jotenkuten. Banaania olen antanut välillä tuoreena, kun siitä tykkää. Ongelmaa tuottaa, kun ei syö puuroa, ni kuituja menee aika vähän. Vaikuttaa sit vatsan toimintaan. Leipää olen yritänyt murustaa ja hiukan niitä syö. Lihanaisia tää meidän neiti.Alkuperäinen kirjoittaja DiivaNeito:ajattelisin että josei syö, niin olkoon syömäti hetken aikaa, kokeilisin hetken kuluttua uudellee vaikka niin että hedelmää enempi ko puuroo ja suhdetta pikkuhiljaa muuttamalla eteenpäin...
Ei ole kaikissa. Toki joissain on, mut on myös maidottomia ja sokerittomia. Trust me, I know.Alkuperäinen kirjoittaja emilia:onhan niissa...Alkuperäinen kirjoittaja Eikö :niissä puurojauheissa ole sokeria?
Ei oo kaikissa.Alkuperäinen kirjoittaja emilia:onhan niissa...Alkuperäinen kirjoittaja Eikö :niissä puurojauheissa ole sokeria?
Ei kaikissa ole. Meillä esim. puurojauhetta, jossa ei oo kuin esikypsytettyä kauraa.Alkuperäinen kirjoittaja emilia:onhan niissa...Alkuperäinen kirjoittaja Eikö :niissä puurojauheissa ole sokeria?