M
MITÄ TEHDÄ???
Vieras
Nyt oikeesti mitä mun pitäis tän vauvan kanssa tehä? Ikää 4 viikkoa ja ei oo tyytyväinen ollenkaa hereillä. Yöt nukkuu tosi hyvin mut päivät on sellast et nukutaa n. 15-20min kerralla ja herätään. Välillä tosin kyllä saattaa nukkua 2-3 tuntiakin putkeen, mut ei läheskään joka päivä. Hereillä ei oo lainkaan tyytyväinen, suostuu olla VAIN tissillä tai olkapäällä. MISSÄÄN MUUALLA ei suostu olemaan paria minuuttia pidempään. Söis siis KOKOAJAN ja sitte oksentelee/ puklaa jatkuvasti kaikki ulos. Mut mä en yksinkertasesti VOI kokoajan kantaa sitä olkapäällä, koko olkapää alkaa jo krampata. mut kaikki kantoliinat, reput ym on kokeiltu ja MIKÄÄN EI KELPAA! Nytkin ollut tissillä n. 4 tuntia, aina kun nukahtaa siihen ja oon ottamas tissin pois suusta ja lähtemäs nii ei mee kauaakaan kun taas itketään.
Mitä tän kanssa voi tehä?? En mä saa tehtyy mitää muuta kun maattua imettämässä ja esikoinenki olis hoidettavana..
Mitä tän kanssa voi tehä?? En mä saa tehtyy mitää muuta kun maattua imettämässä ja esikoinenki olis hoidettavana..