Vauva 3kk silmissä sinistä ja ruskeaa, mikähän tulee olemaan lopputulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silmänväri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silmänväri

Vieras
Pupillin ympärillä menee vaaleanruskea rengas, sen ympärillä ulommainen osa sinistä. Isällä siniset ja minulla ruskeat silmät, kahdella lapsella ei-ruskeat eikä heistä kummallakaan ole ruskeita silmiä. Miten teillä on vauvan silmien väri muuttunut, olisikohan tästä tulossa nyt ruskeasilmäinen kun sitä väriä näkyy jo?

minulla ruskeat ja miehellä siniset, pojalla oli siniset syntyessään mutta hieman näkyy ruskeeta nyt. Tytöllä syntyessään jo tumman ruskeat ja niin on pysynyt

Alkuperäinen kirjoittaja Silmänväri;23343303:
Pupillin ympärillä menee vaaleanruskea rengas, sen ympärillä ulommainen osa sinistä. Isällä siniset ja minulla ruskeat silmät, kahdella lapsella ei-ruskeat eikä heistä kummallakaan ole ruskeita silmiä. Miten teillä on vauvan silmien väri muuttunut, olisikohan tästä tulossa nyt ruskeasilmäinen kun sitä väriä näkyy jo?

voi muuttua tai olla muuttumatta. Minulla on vielä aikuisenakin tuollaiset silmät. Vallitseva väri on harmaa ja keskellä tuo rengas. Näyttävät kauempaa vihreiltä, mutta ihan läheltä erottuu tuo villalanka kiertämässä pupillia :D

Yhteistyössä