vauva 3.5kk, herää AINA huutamalla :(

Äääh tympii jo nykyään etukäteen aina aamut.. meillä poika päivisin suht tyytyväinen jne, iltanukutukset vielä opettelua, eli sen tavallaan ite ymmärtää/hyväksyy, että itkee ja marisee ja monesti joutuu tutittaa ja käydä silittelemässä.. mutta nää aamut. ei luoja että on rasittavaa, ei voi juuri koskaan herätä hyvällä tuulella!! useimmiten syö yöllä kerran, joskus 3-5 maissa, hyvällä säkällä jatkaa heti unia, tai sitte muttuaa ja peppuroi kauan/aamuun asti, että saa pitää kättä mahan päällä ja tutittaa jne.. ei tämäkään niin tympeää ole, saa sentään maata ite silmät kiinni ja kuvitella nukkuvansa.

mutta kun kello lyö sen seitsemän, ni jumalaton huuto, tänään itse asiassa puoli kuudelta jos tarkkoja ollaan. mikään ei auta, ei syö, ei röyhtäse, ei herää kunnolla vaikka kovaan ääneen puhuttelee... huutaa vaan ku ois sikaa pistetty. mikä ihme sillä on?? tänään sitte panin sen vaunuihin ja kiikkasin, ni hiljeni sinne, nukku hetken ja sitte oli aurinkoinen. onko muilla tällaista ollut, sanokaa että menee ohi :( väsyttää niin, esikoinenkin sitte herää viimestään siihen huutoon ja sitähän ei enää nukkumaan saa, jos se kuudelta herää.. muutenki sitä jotenki eli siinä harhassa, että 3kk jälkeen helpottais tuon vauvan kanssa, ni paskanmarjat, tuntuu että pahenee vaan.. kiitos muuten etukäteen sitte näistä "mitäs teit lapsia" kommenteista, mä oikein tunnen, miten voima virtaa mun kehoon niistä :D
 
AV-mamma
Röyhtäytätkö syönnin jälkeen? Jos et, niin röyhtäytä. Levottomuus voi johtua siitä. Ja voithan sä antaa sitä rintaa toisenkin kerran, jos vauva on tyytymätön, voi sitten hyvällä säkällä nukkua pitempään.
 
"hmm"
Mistä sitä edes tietää. Jotkut saattavat nähdä jo vauvanakin unihalvaksia/valveunia (googlaa! ihan normijuttu),jos siihen on taipumusta. Itse olen taipuvainen valveuniin ja ekan kerran unihalvauksen muistan nähneeni jo melko taaperona.
 

Yhteistyössä