Vauva 2kk ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmk"

Vieras
Tilanne on tämä: meillä on mieheni kanssa 2kk ikäinen vauva. En imetä häntä paljoa, koska maitoa ei vain yksinkertaisesti tule. Harrastimme seksiä mieheni kanssa noin 1,5vkoa ja viikko sitten-ilman ehkäisyä.
Tämän jälkeen mieheni yhtäkkiä tvtä katsellessamme sanoi, että ei hemmetti jos sulla onki nyt toinen vauva jo mahassa tulossa!..ois liian paha..mutta toisaalta, menishän se toinenki tuossa sivussa. Olin että hä? Ootko tosissaan? No, asiasta ei puhuttu sen enempää.
No nyt tässä parina päivänä on ollut pientä pahoinvointia, huimausta/silmissä sumenee jos nousee liian nopeasti, hieman kipeä olo samoin kuin edellisessä raskaudessa, finnejä tullut taas vaikkei yleensä ole sekä tänään vessassa pyyhkiessä huomasin pienen veriviirun paperissa.
No, sanoin miehelle asiasta hänen tullessa töistä. Oli aika järkyttyny ilme ja sano että kai valehtelen? Ei voi olla että olisin taas raskaana, ei voi olla niin huono tuuri.
Tämän jälkeen alkoi abortti vilahella hänen puheissaan..
En usko että pystyisin tekemään aborttia jos olisin raskaana. Mutta entä jos mieheni todella sitä vaatisi??
Miten te ottaisitte tälläisen tilanteen vastaan?

En voi ymmärtää tollaisia idiootteja, jotka ei ehkäisystä huolehdi! Et sitten tajunnut että raskaaksi voit tulla???? Kuinka tyhmiä ihmiset voi olla? Itse täysimetin, ja silti ovulaatio oli tasan 6vk synnytyksestä, nyt sitten tiedät että raskaana voit olla..

aika haevinaista varmaan,että olis toinen vielä noin varhasessa vaiheessa tulossa.Sulla on varmaan ekat menkat raskauden jälkeen,mullakin oli samanlaisia oireita ja vertakin tuli ihan vähäsen.Hoida nyt ehkäisyasiat kuntoon jos ette halua toista vauvaa-ihan vielä.

Jos ette oikeasti halua toista lasta (vielä) niin MIKSI ette ole käyttäneet ehkäisyä!?

Jos nyt olet raskaana niin mieti tarkkaan mitä teet. Ja jos et ole - ota säikähdyksestä opiksi ja käytä ehkäisyä jatkossa. Joka kerta,seksin alusta loppuun.

..Sitä en kyllä tiedä voiko raskausoireet (mm pahoinvointi) alkaa noin pian..

Jos itse vastustaisin ajatusta, ei siinä miehen vaatimiset paljoa auttaisi.
Olishan tämä vauva vasta vuoden kun toinen syntyisi, rankkaa varmaan olisi jonkin aikaa, mutta ihana ikäero jatkossa.

Tällaiset ihmiset pitäisi laittaa asumaan maahan, jossa abortti on laiton niin ehkä osaisi sitä ehkäisyä käyttää, kun abortille ei voi mennä jos vahinko tapahtuu.

Öö..sanoinko minä etten ite haluais toista vauvaa? En? Vaan haluaisin. Eli turhaa haukkumista taJa mies myös tietää asian ettei imetys ole ehkäisykeino. Tänne on kyllä ihan turhaa kirjottaa mitään kun ei mitään asiallista vastausta saa.

Yhteistyössä