vaunuttelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Talvella voi ottaa pulkan, vuoraa sen kunnolla taljoilla ja jos nuorempi on alle 1v niin sen voi kantaa liinassa takin alla ja isompi rattaissa. Tai sitten isompi repussa selässä ja pienempi vaunuissa. Kyllä noita mahdollisuuksi löytyy ja ainahan voi vanhanaikaisesti turvautua kaksosten rattaisiin =)

Mun vanhempi lapseni täyttää kohta 3-vuotta ja nuoremmalle tuli just 1-v täyteen.

Kesällä kuljettiin joko kaksostenrattaissa tai pienempi yksösrattaissa ja isompi käveli. Tai sitten isompi käveli ja pienempi oli kantorepussa.

Nyt lumien tultua molemmat istuu yhdessä pulkassa, isompi takana ja pitää pienemmästä kiinni. Tai sitten niissä kaksostenrattaissa.

Jos mennään vaan joku lyhyt matka, niin pulkalla tai sitten niin, että pienempi on kantorepussa (toppavaatteissa mun takkini päällä tai sitten sisävaatteilla mun toppatakkini sisällä). Joskus pienempi repussa ja isompi pulkassa tai sitten isompi kävelee ja pienempi pulkassa...

Mun kantoreppuni on premaxx-merkkinen eli jotain kantorepun ja kantoliinan välimaastosta. Kannattaa vilkaista vaikka googlettamalla, jos ei ole tuttu. On vähän eri näköinen kuin normaalit kantoreput.

Yhteistyössä