Vaunut valuivat veteen - puolivuotias hukkui Kangasniemellä

ei aina tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Siis itse veivät lapsen terkkariin eivätkä edes soittaneet ambulanssia :eek: no joo okei jos se oli sitten nopeampi keino :/
Shokkireaktio. Mielessä vaan että apua ja äkkiä! :|
Olisi pitänyt heti aloittaa tekohengitys, mikä aika tuhrautui
 
jj
Alkuperäinen kirjoittaja ei aina tiedä:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Siis itse veivät lapsen terkkariin eivätkä edes soittaneet ambulanssia :eek: no joo okei jos se oli sitten nopeampi keino :/
Shokkireaktio. Mielessä vaan että apua ja äkkiä! :|
Olisi pitänyt heti aloittaa tekohengitys, mikä aika tuhrautui
Voi olla, ettei pariskunta edes tiennyt, mikä on Suomen hätänumero. Tänään luki lehdessä, ettei vanhemmat olleet Suomen kansalaisia.
 
minä
olin just kaverin luona kun isä soitti mulle että nyt mun pitää tulla heti alas että nyt on tapahtunu joku kauhee juttu meijän kavereille... sit ku tulin alas nii näin ku mun isä tuli hirveetä vauhtia mun luo... menin kyytin ja lähettiin sinne sit ku oltiin siel isä lähti auttamaan ettimisessa ja mä olin sen lapsen äidin kanssa sisällä, sit kuulin kun isä huus jotain että vauva on löytyny ... me juostiin sitten sinne alas ja näin ku mun isä oli nostamassa sitä vauvaa pois vedestä ... se oli ihan karseeta ku vauva oli valkonen ... sitten isä sano että mun pitää soittaa 112 ja ku soitin nii ne anto ohjeita että mitä me elvityttäis se ... mut se ei onnistunu ;( sitten ku oltiin sairaalassa nii lääkärit juos heti meijän luo ja otti vauvan... ja lähti jonnekin huoneeseen ... meille sitten sanottiin että kuopiosta tai jostain on tulossa helikopteri hakemaan että siel on isompi sairaala ja siel siitä huolehditaan paremmin... sitten parin tunnin päästä ku me odotettiin siel sairaalassa meille sanottiin että se vauva on kuollu :( sitten sen lapsen äiti pyörty sinne heti. sitten ku lähettiin poliisien kanssa sinne talolle nii mulle sanottiin että jos mulla on jotain paineita tai jtn nii mä saan niiltä ja lääkäreiltä apua, mut mulla ei oo muuta ku mulla on vähän vaikeeta mennä kangasniemen sairaalaan ku tulee kaikki pahat muistot mieleen...ite kävin sairaalassa pari päivää sitten ja meinasin pyörtyä sinne :( mutta se oli ihan karseeta :((((( muistan vieläkin ku sen vanhemmat oli todella iloisia ku sai sen vauvan mut nyt kävi näin :( ja sen vauvan vanhemmat on tulossa parin päivän päästä meille
 

Yhteistyössä