O
Olen aasi
Vieras
Olin pihalla, mukana 2,5v vilkeri, koira ja 8kk vauva vaunuissa. Otin koiraa hihnan päähän heti ulko-ovella, tuossa tasanteella. Tasanteelta on yksi matala askelma alas pihamaalle. Valvonta pääsi pettämään ja vanhempi ehti nykäistä vaunuja, en saanut napattua kiinni aisasta, joten ne pompahtivat askelman verran alas, vierivät vajaan metrin tasaisella maalla kunnes eteen tuli joku töyssy, jolloin vaunut menivät kuomun kautta ympäri vauvoineen päivineen. Kaatuivat kyllä rauhallisesti ja vauva oli hyvin topattu ahtaaseen koppaan, joten laskeutuminen oli pehmeä, mutta yhtä kaikki vauva päätyi pään kautta ympäri ja vatsalleen kuomuun.
Vauva itki hetken säikähdystään, se ei kuulostanut yhtään kipuitkulta. Kai nyt tietty säikähtikin, kun se melkein jo ehti nukahtaa ennen kiepaustaan. Itku loppui melko nopeaan ja pistin vauvan takaisin vaunuun, pissatin koiran ja tultiin sisälle. Sillä välin vauva nukahti taas vaunuihin. Olen pari kertaa hiukan töninyt vauvaa, ainakin se reagoi herättelyyn. Itse olen vieläkin aivan tutisevaa hyytelöä, mutta pakko tulla vähän selvimään päätään tähän.
Saa kivittää, helvetti, mikä moka.
Vauva itki hetken säikähdystään, se ei kuulostanut yhtään kipuitkulta. Kai nyt tietty säikähtikin, kun se melkein jo ehti nukahtaa ennen kiepaustaan. Itku loppui melko nopeaan ja pistin vauvan takaisin vaunuun, pissatin koiran ja tultiin sisälle. Sillä välin vauva nukahti taas vaunuihin. Olen pari kertaa hiukan töninyt vauvaa, ainakin se reagoi herättelyyn. Itse olen vieläkin aivan tutisevaa hyytelöä, mutta pakko tulla vähän selvimään päätään tähän.
Saa kivittää, helvetti, mikä moka.