Vaunujen lainaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Lainaako kaikki vaunuja tutuille silloin kun itse ei tarvi? Siis jos on vaunut joita säästellään vielä mahdollisesti tuleville lapsille.

Me ollaan ostamassa mielestäni kalliit vaunut, 800-850e, ja niillä on tarkoitus kuljettaa mahdollisimman moni tuleva lapsi. Olen tässä miettinyt, että entäpä jos joku tahtoisi niitä lasten välillä lainaan, raaskinko antaa? Kyllähän niitä kulutuksen jälkiä aina tulee ja entäpä jos jotain menee rikki...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Lainaako kaikki vaunuja tutuille silloin kun itse ei tarvi? Siis jos on vaunut joita säästellään vielä mahdollisesti tuleville lapsille.

Me ollaan ostamassa mielestäni kalliit vaunut, 800-850e, ja niillä on tarkoitus kuljettaa mahdollisimman moni tuleva lapsi. Olen tässä miettinyt, että entäpä jos joku tahtoisi niitä lasten välillä lainaan, raaskinko antaa? Kyllähän niitä kulutuksen jälkiä aina tulee ja entäpä jos jotain menee rikki...

En lainannut vaunuja, eikä tosin kukaan olisi ottanutkaan. Vaatteita tosin olen antanut lainaan saamatta niitä takaisin :D...tietääkseni vaunut yleensä ostetaan omat. Pinniksen olisin voinut antaa lainaan ja itkarin, mutta kukaan ei tarvinnut :).

Ei sinun tarvi lainata vaunujasi!!
 
Oon itse miettinyt ihan samaa. Ostettiin kans tosi kalliit vaunut enkä haluis lainata... Ei se tavara ainakaan lainassa parane, eikös niin sanota...

Uskon kuitenkin, et kaikki haluu ite ostaa omat vaununsa, on se kuitenkin niin henkilökohtainen hankinta. Mut oon jo etukäteen ajatellut, et sanon sit vaan ihan suoraan, et halutaan säästää vaunuja mahd. hyvinä tulevia lapsia ajatellen.
 
En mä kyllä ainakaan lainais! Mutta en kyllä säästelis seuraavillekkaan vaan pistäisin myyntiin kun arvo on vielä korkealla... Meillä on jo kahdet vaunut myyty ja niistä saatu omamme takaisin kun on itse tilattu ulkomailta ja huutonetissä maksetaan suomen hintoja kun vaunut on uudenveroiset.

 
Täällä päin on ollut aika paljon tapana, että tutut/sukulaiset lainaa vaunuja. Ja jotenkin tuntuu hullulta noin kalliita antaa lainaan, jos olisivat halvat niin sittenhän se ehkä sopisi.

Mutta totta tuokin, että voihan niille periaatteessa olla käyttöä vielä pitkään vauvaiän jälkeen... ;)
 
Mä en lainaisi vaunuja - enkä kyllä muutakaan. Minusta lainaaminen on melko arveluttavaa ja tälläkin palstalla usein on siitä joku kiista, kun joku on lainannut ja lainaaja rikkonut tuotteen, käyttänyt liikaa tai jättänyt palauttamatta tai myynyt sen eteenpäin tms.

Voisin kyllä antaa ilmaiseksi tai myydä rahalla jotain, mutten ikinä lainata. Tai tietysti voisin lainata jos joku tarvis tyylin päivän ajaksi jotain, mutten pidemmäksi aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Täällä päin on ollut aika paljon tapana, että tutut/sukulaiset lainaa vaunuja. Ja jotenkin tuntuu hullulta noin kalliita antaa lainaan, jos olisivat halvat niin sittenhän se ehkä sopisi.

Mutta totta tuokin, että voihan niille periaatteessa olla käyttöä vielä pitkään vauvaiän jälkeen... ;)

Nykyvaunut kestää vain kahdella lapsella, jos sitäkään, kun ovat päivittäisessä käytössä.
 
Mä lainasin vaunuja hyvälle ystävälle ja sain ne takaisin homeisina ja haisevina. sitten kun huomautin asiasta ystävälleni niin hän suuttui minulle. en siis huutanut tai haukkunut häntä millään lailla, en vaatinut mitään korvausta vaunuista enkä edes pyytänyt puhdistamaan vaunuja, kunhan vaan kerroin että ne ovat menneet pilalle, niin tämä ystäväni mielestä olen kuulema pikkumainen ja nipottaja. se oli viimeinen kerta kun minä lainasin mitään kellekään..
 
Mä lainaisin, tavaraahan se vaan on. Me ostettiin kans yli 800? vauvut ja poitsu on nyt 2,3v eli käyttää niitä vielä itsekkin (ratasosaa) mutta rattaat on jo kyllä niin "kuluneet" etten ala niitä säästelee vaan jos joku tarvis niin voisinpa lainata.
 
jotain sitteriä ym oon lainannu mutten vaunuja tai esim vauvan turvakaukaloa.jos niitä ite haluaa käyttää muillaki lapsilla niin parempi laittaa varastoon odottaan seuraavaa käyttäjää kuin lainata kellekkään.tavarat kuitenkin kuluu joka lapsen kohdalla eikä sitä ikinä tiedä jos sattuu lainaamaan ihmiselle joka ei pidä toisen tavarasta kunnollista huolta.niinku kaverille kävi,lainas vaunujaan sellaiselle joka säilytti kylmässä ja ku palautti vaunut nii olivat homeessa...
 
Meillä on hyvälaatuiset vaunut ostettu käytettynä. Ovat olleet kahdella lapsella minun tietääkseni ennen ja nyt siis kolmannella ja pientä korjailua on jouduttu tekemään. Luulen, että meidän vaunut saattaisivat kestää vielä neljännen, mutta sekin on siinä ja siinä. En tiedä kuinka kovalla käytöllä nuo ovat olleet, ilmeisesti ihan kunnon käytössä-

Eli en lainaisi vaunuja, hyvätkin kuluvat käytössä parilla kolmella lapsella reippaasti, joten jos suunnitelmissa on kaksikin lasta, välissä lainailu tuntuu vaunujen kunnossa.
 

Similar threads

E
Viestiä
4
Luettu
373
I

Yhteistyössä