Vaunuihin uudet renkaat. Mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli meillä on emmaljungan yhdistelmärattaat kumipyörillä, jotka ovat todella kuluneet. Ajateltiin hankkia niihin uudet renkaat ja vaihtaa samalla ilmakumirenkaat. Tänään kysyttiin paljonko emmaljungan ilmakumirenkaat maksavat ja hinta oli 25?/kpl (eli yht 100? renkaisiin!). Myyntipalstoilla olen kuitenkin huomannut, että ihmiset ovat vaihtaneet rattaisiinsa tarvikerenkaat. Eli olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi saada tarvirenkaat ja paljonko niille tulisi hintaa?

meillä olisi myös renkaiden vaihto edessä... Myöskin emmaljungiin. Kun yhdestä renkaasta oli se laakeri irronnut ja se osoitti milloin itään, milloin länteen... Minähän pihinä/näppäränä tyttönä tein itse sinne uuden holkin sisään ja hyvin pelittää. En raaski ostaa uusia renkaita voihin kun pitäs ostaa uudet rattaat, jotka maksavat 150?....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
ihan lastentarvikkeesta niitä sai emman renkaita oli vähän halvemmat kuin emmaljungat olisko ollut 18e kpl

Ja nämä emman renkaatko käy emmaljungiin?

en ole varma, selviää varmasti lastentarvikkeessa. itse en siis renkaita ole ostanu vaan tuttavani, joka kylläkin osti emmaljungat, mutta muistelen et kertoili näistä emmankin renkaista. Uusia renkaita tai vähän käytettyjä muutes myydään huutiksessakin.

vallan hyviä rengassarjoja kuulkaa metalli roskalavoilta!mihin on viety vanhoja vaununraatoja pyörineen.että kannattaa pitää silmät auki.

kyllä ne on käyneet ihan hyvin vaunuun kun vaunuun.

Me ostettiin sisäkumit ja ne uloimmat osat muistaakseni Biltemasta ja maksoivat huomattavasti vähemmän kuin lastentarvikeliikkeessä. Kaiken lisäksi olivat aivan saman näköiset kuin Emmaljungan alkuperäiset ;)

Yhteistyössä