vau'kirjan kk paketin peruutus?

  • Viestiketjun aloittaja pinna palaa
  • Ensimmäinen viesti
pinna palaa
Siis missä sen tuolla netti sivuilla voi tehdä, sain vasta äsken tervetuliais paketin eikä tuo uusi ole kiinnostava.Tekisi mieli irtisanoutua koko kerhosta nyt heti kun on niin raivostuttavan epäselkeät sivut!
 
Vaukirjan sivuilta löytyi näin ja itse peruutan aina sähköpostitse(on toiminut ja mennyt perille):
Voinko peruuttaa seuraavan kuukaudenkirjan?
Kyllä, kuukaudenkirjan voi aina peruuttaa. Sen teet soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 0205 388 502. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteella asiakaspalvelu@vaukirja.com.
Meillä ei ole vähimmäisostovaatimuksia. Muista aina antaa asiakasnumerosi tai nimesi ja osoitteesi, kun lähetät sähköpostia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katja83:
Itse peruutin lähettämällä asiakaspalveluun sähköpostia ja noin onnistui.pystyykö muka tekstariakin lähettää?...
Mä kans etsiskelen tästä uusimmasta laskusta joka tuli eilen,sitä numeroa ja tapaa ilmoittaa txt-viestillä,mut en oo kyl vieläkään löytäny.
Löydän laskusta vain kohdat soittaen,faksaten,sähköpostilla tai kirjeellä/kortilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Alkuperäinen kirjoittaja katja83:
Itse peruutin lähettämällä asiakaspalveluun sähköpostia ja noin onnistui.pystyykö muka tekstariakin lähettää?...
Mä kans etsiskelen tästä uusimmasta laskusta joka tuli eilen,sitä numeroa ja tapaa ilmoittaa txt-viestillä,mut en oo kyl vieläkään löytäny.
Löydän laskusta vain kohdat soittaen,faksaten,sähköpostilla tai kirjeellä/kortilla.
Siis mulla ainaki on tossa missä esitellään seuraava kuukaudenkirja. Tossa oikeella sivulla lukee noi lapsen nimi, synt. aika jne ja siinä alla lukee: "Seuraavan kirjalähetyksen peruuttaminen tekstiviestillä. Lähetä viesti KIRJA PERUUTA" ja sit numerosarja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Alkuperäinen kirjoittaja katja83:
Itse peruutin lähettämällä asiakaspalveluun sähköpostia ja noin onnistui.pystyykö muka tekstariakin lähettää?...
Mä kans etsiskelen tästä uusimmasta laskusta joka tuli eilen,sitä numeroa ja tapaa ilmoittaa txt-viestillä,mut en oo kyl vieläkään löytäny.
Löydän laskusta vain kohdat soittaen,faksaten,sähköpostilla tai kirjeellä/kortilla.
Siis mulla ainaki on tossa missä esitellään seuraava kuukaudenkirja. Tossa oikeella sivulla lukee noi lapsen nimi, synt. aika jne ja siinä alla lukee: "Seuraavan kirjalähetyksen peruuttaminen tekstiviestillä. Lähetä viesti KIRJA PERUUTA" ja sit numerosarja..
No hitto,ei mulla vaan lue. Se missä esitellään seur.kk-kirja,ja missä lukee synt.aika,ikäsuositus,viim.peruutuspvä,sit lukee internetkoodi ,ja teksti: Seuraavan kirjan kuva täällä www.vaukirja.fi. Anna palautetta edellisestä kirjapaketistasi.
Onko mulla vain tolleen? :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Alkuperäinen kirjoittaja katja83:
Itse peruutin lähettämällä asiakaspalveluun sähköpostia ja noin onnistui.pystyykö muka tekstariakin lähettää?...
Mä kans etsiskelen tästä uusimmasta laskusta joka tuli eilen,sitä numeroa ja tapaa ilmoittaa txt-viestillä,mut en oo kyl vieläkään löytäny.
Löydän laskusta vain kohdat soittaen,faksaten,sähköpostilla tai kirjeellä/kortilla.
Siis mulla ainaki on tossa missä esitellään seuraava kuukaudenkirja. Tossa oikeella sivulla lukee noi lapsen nimi, synt. aika jne ja siinä alla lukee: "Seuraavan kirjalähetyksen peruuttaminen tekstiviestillä. Lähetä viesti KIRJA PERUUTA" ja sit numerosarja..
No hitto,ei mulla vaan lue. Se missä esitellään seur.kk-kirja,ja missä lukee synt.aika,ikäsuositus,viim.peruutuspvä,sit lukee internetkoodi ,ja teksti: Seuraavan kirjan kuva täällä www.vaukirja.fi. Anna palautetta edellisestä kirjapaketistasi.
Onko mulla vain tolleen? :headwall:
mullakin on vaan tollanen,ei mitään et pystyis tekstaamaan...
no, mä lopetanki koko vaukirjan tilauksen muutenki...
 
Elisa Lyhtelä/Jesse Lyhtelä
Otan ja maksan tämän tutustumiskirjan postimaksun, mutta valitettavasti pojanpoikani Jesse on jo vau`kirjan vastaanottaja, eikä hän tarvitse kaksia kirjoja, eikä minulla ole muita joille voisin kirjan antaa. Pahoitteluni.
Elisa Lyhtelä
AS. no 00333389-01
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Elisa Lyhtelä/Jesse Lyhtelä;28080304:
Otan ja maksan tämän tutustumiskirjan postimaksun, mutta valitettavasti pojanpoikani Jesse on jo vau`kirjan vastaanottaja, eikä hän tarvitse kaksia kirjoja, eikä minulla ole muita joille voisin kirjan antaa. Pahoitteluni.
Elisa Lyhtelä
AS. no 00333389-01
Vastaat viis vuotta vanhaan kyselyyn? :O
 
"Kiira"
[QUOTE="vieras";28080337]Vastaat viis vuotta vanhaan kyselyyn? :O[/QUOTE]

Missähän nuo ketjun kirjoittavat lähettävät sähköpostinsa, kun kertoivat, ettei netissä voi peruuttaa tilausta ??
 
"vieras"
[QUOTE="Kiira";28080417]Missähän nuo ketjun kirjoittavat lähettävät sähköpostinsa, kun kertoivat, ettei netissä voi peruuttaa tilausta ??[/QUOTE]
Varmaan Googlessa...
 

Yhteistyössä