A alkuperäinen vauhtimies Vieras 04.10.2005 #4 huomenta, täällä pitkästä aikaa alkuperäinen vauhtimies
T tulomies Vieras 04.10.2005 #5 Olitpa pitkään paskalla. Minä ennätin jo hoitaa Elvin (=Aikuinen nainen).
V vauhtimies Vieras 04.10.2005 #6 aikuinen nainen. olen näiden viikkojen aikana fantasioinut sinusta...ja tiedät varmaan mitä sinä aikana tehnyt...
aikuinen nainen. olen näiden viikkojen aikana fantasioinut sinusta...ja tiedät varmaan mitä sinä aikana tehnyt...
A Aikuinen nainen Vieras 04.10.2005 #8 Mikäs tässä. Makaan sohvalla ja lipitän siideriä odottaessani turkkilaisia rakastajiani. Tuovat pitsaa ja lupasin antaa persettä maksuna. Toivottavasti muistivat laittaa oreganoa!
Mikäs tässä. Makaan sohvalla ja lipitän siideriä odottaessani turkkilaisia rakastajiani. Tuovat pitsaa ja lupasin antaa persettä maksuna. Toivottavasti muistivat laittaa oreganoa!
A Aikuinen nainen Vieras 04.10.2005 #10 Täälläpä on ollut vilkasta keskustelua. Edellä oli yksi feikki Aikuinen nainen. Oletko vielä täällä Vauhtimies?
Täälläpä on ollut vilkasta keskustelua. Edellä oli yksi feikki Aikuinen nainen. Oletko vielä täällä Vauhtimies?
V Vauhtimies Vieras 04.10.2005 #11 Täällähän minä. Pyyhin just viimeisiä paskoja perseestä. Oli vatsa hippasen kovana! Istunut pöntöllä 6 tuntia
Täällähän minä. Pyyhin just viimeisiä paskoja perseestä. Oli vatsa hippasen kovana! Istunut pöntöllä 6 tuntia
V vauhtimies Vieras 04.10.2005 #13 aikuinen nainen, olen siis se aito vauhtimies, muutaman viikon takaa...oletko sinä aito aikuinen nainen
aikuinen nainen, olen siis se aito vauhtimies, muutaman viikon takaa...oletko sinä aito aikuinen nainen
M Menomies Vieras 04.10.2005 #14 Mutta kuka minä olen? Minne minua viedään? Pysynkö vauhdissa mukana, vai tipunko oravanpyörästä kesken matkan? Alkoi taas paskattamaan. Toivottavasti suoli toimii viisaasti. Mutta on vessassa paperia riittävästi? Siinäpä pulma!
Mutta kuka minä olen? Minne minua viedään? Pysynkö vauhdissa mukana, vai tipunko oravanpyörästä kesken matkan? Alkoi taas paskattamaan. Toivottavasti suoli toimii viisaasti. Mutta on vessassa paperia riittävästi? Siinäpä pulma!
A Aikuinen nainen Vieras 04.10.2005 #15 Hei Kulta, feikkejä riittää ja kuvittelevat vielä olevansa vitsikkäitä.... Mitä sinulle kuuluu?
V vauhtimies Vieras 04.10.2005 #17 hei kulta , kuuluu ihan hyvää...en työesteiden vuoksi ole päässyt koneelle vähään aikaan.....en ole vähään aikaan tehnyt mitään ""kivaa"".....
hei kulta , kuuluu ihan hyvää...en työesteiden vuoksi ole päässyt koneelle vähään aikaan.....en ole vähään aikaan tehnyt mitään ""kivaa"".....
V vauhtimies Vieras 04.10.2005 #20 olen fantasioinut sinusta........tämä on totta....meillä oli aikanaan niin ihania hetkiä
T tulomies Vieras 04.10.2005 #21 Voit suli, kun unohdin laittaa jääkaappiin, missä tekomunani oli jäykistymässä.
G göran Vieras 04.10.2005 #22 niin minäkin sinusta ihana vauhtimieheni!! olit turhan vauhdikas viimeksi suolessani
A Aikuinen nainen Vieras 04.10.2005 #23 Hah! Fantasioi ja runkkaa ihan rauhassa minusta!! Olet ällöttävä
A Aikuinen nainen Vieras 04.10.2005 #24 Olen pärjäillyt ihan mukavasti. Olen vain kaipaillut sinua..... olet niin ihana!
V vauhtimies Vieras 04.10.2005 #25 ja minä olen kaipaillut sinua......olisko sinulla nyt hetki aikaa.....