Mies61

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohjaan sinut sängylle kun haluat minua. Suutelemme....Minä olen jo vähissä vaatteissa ja eikä sinullakaan ole kuin alushousut...Avaat hitaasti rintaliivini hakaset ja rintani on edessäsi ihailtavana...

rintasi ovat ihanat puristelen niitä pyöritän nännejäsi sormien välissä ne ovat ihanan kovat.....aaaah.
käteni vaeltavat pitkin vartaloasi, olet ihana siri...käteni lähestyvät pikkuhousujasi samalla kuin sinun kätesi ovat........??

Käteni ovat alushousujesi sisällä ja hyväilen pakaroitasi ja tuon hitaasi kädet kalullesi suudellen ahnaasti kaulaasi ja huuliasi. Pian seisomme alasti vastakkain. Menemme sängylle ja jään allesi....Tunnen kovan kalusi pillullani....Tuntuu hyvälle...Niin hyvälle...Odotan sinua...

haluaisin 69 käännymme nuolaisen häpyhuuliasi ja klitorista voihkaiset....aaah. otat kaluni suuhusi ja alat imeä aaaah että imet hyvin tekee tosi hyvää......pillusi on tosi märkä työnnän sormeni sinne ai että se sykkii ihanasti aaah. ihanaa Siri.......!!

Tekee...Aaahh...Hyvää. Jatka vaan...Laita sormiasi sisääni...Työnnä syvemmälle....Uuuhh...Kalusi on aivan kova kun kieleni leikkii sillä suussani...Hieron kivespussejasi....Hengityksemme kiihtyy...Kokeilen myös peppureikääsi sormella mutta heti lopetat nuolemisen....Laukean kohta....en kestä enää....

nuolen,nuolen ja sormeni ovat pillussasi se sykkii ihanasti.....
tekee tosi hyvää kun otat suihin olet hyvä.
Ihanaa että sulta tulee mä haluun sua lisää.......kaluni on halkeamaisillaan.haluan työntää sen ihanaan pilluusi aaah......

Käännyt toisin päin ja tulet päälleni...Tunnen kalusi taas pillullani kovana....Työnnät kaluasi sisääni nopeasti ja pohjaan asti....Huudan ja voihkin allasi....Levitän jalkojani enemmän...

Laukea sisääni....Tunnen jo orkun tulossa minullekin...Tekee syvää....Makaat päälläni ja painat pääsi kaulalleni ja kiihkossa alat imeä kaulaani ja niskaani....Teki hyvää....Tähänkö saa nukahtaa?

Työnnän melani sinun sisällesi, ja alan survoa nuijalla kuin heikkopäinen. Nain sinua, örisen ja mölisen ja kohta lentää mällit ja samalla pääsee pahanhajuinen paukku. Sinä nuuhkit ilmaa ja voivottelet orgasmin pyörteissä vielä varttitunnin....