Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Makuja on monelaisia =) Mua ei tuon linkin vaunut sävähdyttäneet positiivisesti; vaan päinvastoin

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Makuja on monelaisia =) Mua ei tuon linkin vaunut sävähdyttäneet positiivisesti; vaan päinvastoin
Onneksi onOralla yleensä ollut tylsiä värejä, mutta pomeranssi on kaikkea muuta, ruskeaa ja oranssia.. vau
![]()
Mutta mä en haekaan nyt ulkonäöllisesti hyviä vaan TILAVIA ja ne on tässä:![]()
Ainoa joka mietityttää on alumiinirunko ????
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Makuja on monelaisia =) Mua ei tuon linkin vaunut sävähdyttäneet positiivisesti; vaan päinvastoin
Onneksi onOralla yleensä ollut tylsiä värejä, mutta pomeranssi on kaikkea muuta, ruskeaa ja oranssia.. vau
![]()
Se olis muuten aika tympeetä jos kaikilla ois samanlainen maku
Mua kans hieman mietityttäis tuo alumiinirunko, kun ei ole kokemuksia sellaisesta, mutta voi olla että kestääkin ihan hyvin
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Makuja on monelaisia =) Mua ei tuon linkin vaunut sävähdyttäneet positiivisesti; vaan päinvastoin
![]()
Se olis muuten aika tympeetä jos kaikilla ois samanlainen maku
Mua kans hieman mietityttäis tuo alumiinirunko, kun ei ole kokemuksia sellaisesta, mutta voi olla että kestääkin ihan hyvin
ja mä olisin jo kolmas käyttäjä, joten eiköhän ole hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Miksi haluat niin isot kaksostenrattaat,meilläkin aika isot lapset mutta on pärjätty suht pienillä rattailla.
Mutta ei niistä kapeamistakaan ole oikein iloa, jos lapsilla on ahdasta niissä.Alkuperäinen kirjoittaja tiesithän...:otathan huomioon, että niillä leveämmillä tuplilla olet "jumissa" monessa paikassa, mm. kauppojen kassoilla, kun et mahdu hälyporttien läpi jne..
Oran vaunuilla mahdut.
Tämän olen kokeillut käytännössä, eka oli orat ja vaihdoin ne aika pian leveempiin ja kyllä harmitti!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:alumiini runko on loistava, kestävä ja kevyt!