Vau, Ora on ylittänyt itsensä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:
Makuja on monelaisia =) Mua ei tuon linkin vaunut sävähdyttäneet positiivisesti; vaan päinvastoin

Onneksi on :) Oralla yleensä ollut tylsiä värejä, mutta pomeranssi on kaikkea muuta, ruskeaa ja oranssia.. vau :D

Mutta mä en haekaan nyt ulkonäöllisesti hyviä vaan TILAVIA ja ne on tässä: :D

Ainoa joka mietityttää on alumiinirunko ????

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Makuja on monelaisia =) Mua ei tuon linkin vaunut sävähdyttäneet positiivisesti; vaan päinvastoin

Onneksi on :) Oralla yleensä ollut tylsiä värejä, mutta pomeranssi on kaikkea muuta, ruskeaa ja oranssia.. vau :D

Se olis muuten aika tympeetä jos kaikilla ois samanlainen maku
:D Mua kans hieman mietityttäis tuo alumiinirunko, kun ei ole kokemuksia sellaisesta, mutta voi olla että kestääkin ihan hyvin

:D Mua kans hieman mietityttäis tuo alumiinirunko, kun ei ole kokemuksia sellaisesta, mutta voi olla että kestääkin ihan hyvin

ja mä olisin jo kolmas käyttäjä, joten eiköhän ole hyvä?

ja mä olisin jo kolmas käyttäjä, joten eiköhän ole hyvä?

No kyllä sit varmaan ihan kestävä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miksi haluat niin isot kaksostenrattaat,meilläkin aika isot lapset mutta on pärjätty suht pienillä rattailla.

Siksi kun vajaa 2v poikani (pituutta en tiedä, mutta vaatekoko 98cm) on pitkä! Brio Twinetteissä liian vähän tilaa vaikka istumakorkeus onkin loistava!

otathan huomioon, että niillä leveämmillä tuplilla olet "jumissa" monessa paikassa, mm. kauppojen kassoilla, kun et mahdu hälyporttien läpi jne..
Oran vaunuilla mahdut.
Tämän olen kokeillut käytännössä, eka oli orat ja vaihdoin ne aika pian leveempiin ja kyllä harmitti!

Alkuperäinen kirjoittaja tiesithän...:
otathan huomioon, että niillä leveämmillä tuplilla olet "jumissa" monessa paikassa, mm. kauppojen kassoilla, kun et mahdu hälyporttien läpi jne..
Oran vaunuilla mahdut.
Tämän olen kokeillut käytännössä, eka oli orat ja vaihdoin ne aika pian leveempiin ja kyllä harmitti!
Mutta ei niistä kapeamistakaan ole oikein iloa, jos lapsilla on ahdasta niissä.

Nuo tuossa kuvassa on Happy Babyt, kokemusta ei merkistä ole. Mutta ainoa jossa ominaisuudet jota haen. Näissä kaksi erillistä vaunukoppaa ja kaksi erillistä ratasosaa. Molemmille omat hyttysverkot ja sadesuojat ja mikä parasta: istuimet saa niin että toinen työntäjää päin ja toinen kasvot menosuuntaan.

ok,siis tuo että pitkä lapsi,en tiennyt että niissä niin vähän pituussuunnassa tilaa.Minä olen lykkinyt vielä 110cm noissameidän rattaissa,ne oli jotkut halvimmat siihen aikaan,en tiedä merkkiä,mutta yli 3vuotta oli meillä käytössä.

Eikä väliä mahdummeko ovista, kaupparattaat on sitten erikseen. Meiltä löytyy myös Brio Happy heittoaisalla, Brio (duo taisi olla) heittoaisalla ja Graco jotku lux joissa myös vauvankantokassi - niin ja Brio race tyyliset en muista nyt nimeä :D Sekä seisomalauta. Kaupungilla siis pärjätään varmasti noilla kun poika tosi reipas kävelijä

proatt.php

Ilman kantokoppaa tosi pliisut

Mulla meni hermot Oran säätöjen kanssa. :kieh: :kieh: Siis kun sai veivata niitä ruuveja tai pultteja vai mitä ne nyt onkaan, jos halus selkänojan tai jalkatuen asentoa säätää. Muilla merkeillä saa säädettyä paljon helpommin.

Alumiini on kevyempää kuin teräs mutta ei ole kestävää. Jos alumiini taipuu se katkeaa herkästi kun teräs myötäilee eikä katkea taipuessaan.
Vaikka toisaalta...tuskin nuo rattaiden rungot sellaiseen koetukseen joutuu missä olisi vaarana alumiinin katkeaminen.

suosittelen ehdottomasti phill&teds rattaita tuolla ikäerolla ja varsinkin jos isompi on isokokoinen. meidän reilu 3,5v(105cm pitkä) mahtuu niissä nukkumaan (tarvittaessa) aivan hyvin,toisin kun kaikissa muissa vierekkäin istuttavissa kaksostenrattaissa.noissa habby babyssa loppuu jalkatila sille isommalle.saa istua jalat solmussa.Nois phil&teds rattais on tosi kätevä se sisar istuin,kulkee mukana kätevästi ja voi isompiki hypätä kyytiin jos jalat väsyy.ja niin kevyet työntää.

Näin sanotaan "oppaassa":

Alumiinirunko on kevyt käsitellä mutta keveydestään huolimatta vaunut on vakaat ja kestävät.Tukeva alumiiniputki kestää reilusti painoa.

Yhteistyössä