Vau-kirjan ilmaispaketista ja liberokerhosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heippa kyselisin teiltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heippa kyselisin teiltä

Vieras
Kestääkö sen tulemisessa kauan?

Kun olen melkoisen varma, että laitoin sinne tietoni tuossa heinäkuussa, mutta nyt vasta tajusin, että mitään ei ole kuulunu. Menossa nyt rv 28. Mietin, että meneekö niissä oikeesti aika kauan vai oonko nähny vain unta, että oon sinne mitään laittanutkaan... :snotty:

Ja liberokerho? Onko se liittymisen arvoinen juttu? Kaksplussassa (lehdessä) huomasin vain mainoksen..

Liityin joskus r-aikana liberokerhoon, vauva täyttää huomenna puoli vuotta, ja tänään oli tullut paketti, missä ilmaisnäytteitä. Kivahan noita on saada. Mitä tuohon vau-kirjaan tulee, niin ihan kivoja juttuja sieltäkin tulee, mutta nehän sitten maksaa, jos et niitä laita takaisin. Se ilmaispaketti mikä tuli vastasyntyneelle, oli tullessaan jo oikeastaan aika turha, vaipat liian pieniä jne.

Mulle tuli Vau'kirjalta se odotusajan paketti muutaman viikon päästä siitä kun olin lähettänyt lapun postissa. Ja parin kuukauden päästä tuli toinen samanlainen vaikken ollut tilannut kuin kerran! Se oli ilmainen, mutta siitä minkä sai vauvan synnyttyä piti maksaa postikulut.

Liberokerhosta tuli muistaakseni vain mainoksia odotusaikana, mutta kannattaa siihen liittyä koska kun vauva on n. puolivuotias, saa kotiin postissa kortin jolla voi hakea Lindexiltä lahjan lapselle (siis esikoisen aikaan noin, en tiedä onko muuttunut). Siinä oli mm. vaippoja, kertakäyttöruokalappuja, sukat, Disneyn kirja, pehmokirja, pallo, pesu-ainenäytteitä yms. Tosin vaipat oli niin pieniä ettei ollut enää käyttöä joten lahjoitin ne eteenpäin.
Tuon lahjapaketin sisältö vaihtelee ja kehittävät sitä koko ajan.

Lisäksi Liberokerhosta tuli lelu lahjaksi ennen kuin vauva syntyi.

Mä laitoin heinäkuussa -07 sen liittymiskortin vau-kirjalle, että saisin sen paketin. Mitään ei ole kuulunut!'

Hyvä vaan. Eipä tartte heidän asiakas olla, jos ei kelpaa :D

Libero-paketti oli ihan kiva, vaikka senkin toimittaminen meni överiksi. lopulta toivat sen kuitenkin kotiovelle =)

Mäkin laitoin kesällä netin kautta sen vau-kirjan liittymisjutun ja mitään ei koskaan tullut. Paits muutama viikko sitten joku tarjous jostain vakuutuksesta, et tällä hintaa vau-kirjan jäsenille??? Outoo??
Liberokerhoon kuulutaan ja siitä olen tykännyt. Paketti oli ihan kiva, vaikka sieltä puuttuikin niitä näytteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mäkin laitoin kesällä netin kautta sen vau-kirjan liittymisjutun ja mitään ei koskaan tullut. Paits muutama viikko sitten joku tarjous jostain vakuutuksesta, et tällä hintaa vau-kirjan jäsenille??? Outoo??
Liberokerhoon kuulutaan ja siitä olen tykännyt. Paketti oli ihan kiva, vaikka sieltä puuttuikin niitä näytteitä.

Tänä kesänä? Mä laitoin ton kanssa netin kautta eikä mitään ole kuulunut... Siks aloin jo epäillä, että oonkohan laittanut (mutta mulla on ihan selkeä muistikuva, että kyllä laitoin..).

Taidan liittyä tuohon liberoon heti. :D

vau-kirjan odotusajan paketti tuli kotiin kun vauva oli 1kk vanha... ja syntyi vielä viikon la:sta...

Libero kerho on kiva! Esikon kanssa jo siihen kuuluttiin ja nyt toinen kierros menossa.

myös vau kerhoon jo silloin raskausajan loppupuolella, nyt tyttö 9kk ja mitään ei ole tullut! Liberolta tuli n. puolen vuoden iässä. Liity ainakin liberoon!

Yhteistyössä