vatun mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepperoni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pepperoni

Jäsen
07.05.2008
72
0
6
elikkäs tiedän että sai keskivikkona 449e ja anto mulle 40e että sain kaupassa käytyä.kysyin sitten samana iltana että paljonko vielä niin sano että 80E.mihin helvettiin tuhlannu koska mitään laskuja nyt ei ole eikä ainkaan mitään näkyvää ostanu.nätist sanoin että tiedän että sai yli 400 että mihin tuhlannu nin tiuskas että mitä sitten
nä tällä etkellä mein ainoot rahat ja lapsiakin 2
jouduin lainaamaan nyt että saan viikonlopuksi ruokaa
onneksi lapset meni viikonlopuksi hoitoon.
siksihän jäi vuokra alkukuusta maksamatta kun osti uudet renkaat:(
mä en jaksa enää venytää penniä

meillä ukko olis jo saanut "paistinpannusta" jos olisi tolleen tehnyt..onneks ei ainaskaa vielä oo koskaan käyttänyt tuollaisia summia rahaa itseensä ja jättänyt perhettä illman ruokaa tai mitään muutakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mistä tiedät ettei mies pelaa?

no eipä oo tähänkään asti peannu

Ei se sitä tarkoita, etteikö voisi silti pelata. Jokainen peluri on aloittanut joskus. Suurin osa nimenomaan salaa sen että pelaa.
Ja jonnekin ne rahat menee. Mitään näkyvää hän ei osta, ja ärsyyntyy kun kysyt asiasta, eli salaa jotain. Juoko sun mies?

Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
minä olen sitä mieltä, että jokainen tienatkoon omat rahansa. Siksi minusta naisellakin tulee olla omat rahat ja tilit ja tienata myös.

haista huilu.johan sanoin että menossa kouluun syksyllä
hoitanu lapsia kotona ja nyt nuorin 3

jokainen valitkoon miten elämänsä elää, joten turha sitten nurista jos ei ole rahaa.

Yhteistyössä