vatun mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepperoni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähinnä sitä meinasin, että musta on oikeastaan toisarvoista kärsiikö puoliso. Hän on silti tilanteessa vapaaehtoisesti. Lapset ei voi lähteä, vaikkeivat tuommoista isää jaksaisikaan. Minkä takia annatte lapsienne kärsiä hyvät naiset? :(

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Lähinnä sitä meinasin, että musta on oikeastaan toisarvoista kärsiikö puoliso. Hän on silti tilanteessa vapaaehtoisesti. Lapset ei voi lähteä, vaikkeivat tuommoista isää jaksaisikaan. Minkä takia annatte lapsienne kärsiä hyvät naiset? :(

ei hän lapsia lyö.ja vaikkei hoitoo sinänsä osallistu tai kustannuksiin
ihan hyvä isä

Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:

ihan hyvä isä

Siis ei hoida ollenkaan lapsia? Ja on hyvä isä? Mie en nyt oikeen ymmärrä tätä yhtälöä. :/

Siis herrajestas, nyt lähdet! Niin moni on sitä sanonut, uskohan jo.

Yksin olet maailmaan syntynyt ja yksin täältä lähdet. Eikö ole jo aika aikuisen ihmisen oppia itsestään pitämään huolta? Mutta hetkinen, senhän sinä osaatkin! Osaat pitää myös lapsista huolta! Miksi et pärjäisi? Yksi kainalo vähemmän, josta ei edes hirveästi tykkää, ei mielestäni ole mikään perustelu. Parempi ilman suhdetta kuin huonossa suhteessa!!

Masennustaustaisena oot varmaankin käynyt terapiassa. Voisit ehkä sitä vielä tarvita, siis sillain pitävänä rakenteena, mitä jos ottaisit yhteyttä uudestaan terapeuttiin? Se voisi sitten olla turvaverkkosi, jos rupeaisi ahistamaan.

Myös uudet tuttavat ja vanhat ystävyyssuhteet nyt kunniaan! Kyllä sä nainen pärjäät hyvin yksin, jätä moinen mies!

ihan hyvä isä

Ei osallistu hoitoon, ei osallistu kustannuksiin.
Mistä kohtaa se on hyvä isä?! Tai millainen sitten olisi vähemmän hyvä isä?
:o

peliriippuvuus on muuten kavala sairaus..sitä ei kukaan myönnä, sitä ei haista hengityksestä tai käytöksestä, mutta raha häviää eikä mitään tuu tilalle. ja sitä voi tehdä kaikkialla ja miten vaan...kaverin kanssa lyödä vetoa, lotto, pelikoneet ym...kannattaa tarkkailla.
muuten se, ettei ole ilkeä ei tarkoita että on hyvä.

voin vannoa ettei pelaa.mutta jotain mätää tässä on
nyt suutahti mulle kun mulla 8e eikä hänelle antaa,lähti taas vaikka pti olla yhteinen siivouspäivä,ei ees aamulla maininnu lähtevänsä kun tulin kaupasta niin lähti

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mun vakiovastaus, mutta:
veikkaan, että se on pelannut rahansa :|
T: toipuvan peliriippuvaisen vaimo

se mitään pelannu ole, renkaat autoon ja tankki täyteen bensaa niin siinä meni 400? helposti. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mun vakiovastaus, mutta:
veikkaan, että se on pelannut rahansa :|
T: toipuvan peliriippuvaisen vaimo

se mitään pelannu ole, renkaat autoon ja tankki täyteen bensaa niin siinä meni 400? helposti. :attn:

kun ei ostanu renkaita tästä rahasta vaan palkastaan kuun vaihteessa
sen tiedän kun olen kuitinkin nähnyt

Öööö... mitä sä vielä mietit?
Mä kyllä keräisin kampsuni ja kaikkoaisin... :|

Luulin, että meillä on asiat hullusti, kun jatkuvasti saadaan kituuttaa rahojen kanssa... mutta sulle täytyy kyllä nyt antaa iso :hug: ja toivoa, että saat tilanteen jotenkin purettua!

ap; mie luulen jotta miehelläs on toinen nainen jolle nyt jotain kustantaa jos ei kerta pelaa eikä juo. 449-40-80 = 329 euroa on mennynnä jonnekki... jos ei pelaa niin en voi epäillä mittään muuta ko että sillä on joku jolle se jottain ostaa/maksaa... joku toinen nainen tai joku joka kiristää sitä jollain. varsinki jos kerta suuttuu nuin lujasti nuista rahojen kyselemisestä.

kuule haleja sulle ja varmasti pärjäät yksin!!!
mulla sama tilanne,eli olen yh ja lapsia kolme ja syksyllä lähden opiskelemaan.
ei ole ajokorttia edes,mutta me pärjätään,niinku sinäkin varmasti :)
mullakin oli masennus,kun lasten isän kanssa vielä yhdessä asuttiin.nyt se kaikki on ohi :)
ja mullakaan ei ole tukiverkkoa,ei ketään kuka auttais,mutta meillä on lapsien kanssa toisemme :)

ei kulea ole ketään muuta ja kuulemma rakastaa mua .öö missähän se rakkaus näkyy :(
ja tahtoo olla mun kanssa :laugh:

no ootko sie oikeesti nuin varma? vai ootko sie vaan sokia? tai et halua nähä niitä tosiasioita?

jos siun miehelläs on toinen ja se sen haluaa salata niin sie et sitä tosiaan saa mistään tietää. believe me, I know!!

ja mihin se rapiat 300 euroa meni??? onko se selvinny?

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Viinaan se ne käytti/laitto jemmaan baari reissua varten B)

niin no tämä on yks vaihtoehto että on piilottanu rahat "parempaa" käyttöä varten...

ellei sitte oo nisti ja vetäny niitä nenusta alas...

Minulla oli exän kanssa samanlaista. Alkoholi, väkivalta- sekä henkinen että fyysinen-, katoamiset omille teilleen, ei osalistunut lasten hoitoon ym.ym.
Mietin pitkään eroa. En vain uskaltanut. Henkinen väkivalta oli saanut minut ihan kokonaan rikki ja alistuneeksi.
Kun se lukitsi minut ja lapset pihalle niin se oli viimenen niitti. Silloin uskalsin raivostua ja kunnolla. Pääsimme vanhemmilleni. Seuraavana aamuna menin pistämään eron vireille, sossussa kävin ja piipahdin vuokranantajan pakeilla. Menin kotiini kun exä oli poissa ja sinne jäin. Otin yhteyttä rikosuhripäivystykseen ja sain tukihenkilön (sain tämän neuvon sossusta). Hänen avulla sain exän kokonaan pois kotontani ja apua ja tukea kaikissa muissa eroon liittyvissä asioissa. Perheneuvolaan olin myös yhteydessä (tosin ensin esikoisen takia ja sittemmin eron myötä).
Perheeni oli myös kullan arvoinen tuki ja apu eron aikoina.

Kyllä sinä pärjäät kun haluat pärjätä!!!!!!!
Vaikeeta se voi olla mutta kyllä sinä selviät ja pärjäät!!!
:hug: :flower:

Vaikka se on vaikeata, niin vielä vaikeampaa on jääminen. Ehkä miehesi "rakkaus" on sitä,
että joku hoitaa kodin ja vieläpä ruokkii hänet. Eli mars heti eikä huomenna soittamaan vaikka ensikotiin! Voimia sinne!

Yhteistyössä