Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Lähinnä sitä meinasin, että musta on oikeastaan toisarvoista kärsiikö puoliso. Hän on silti tilanteessa vapaaehtoisesti. Lapset ei voi lähteä, vaikkeivat tuommoista isää jaksaisikaan. Minkä takia annatte lapsienne kärsiä hyvät naiset?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Lähinnä sitä meinasin, että musta on oikeastaan toisarvoista kärsiikö puoliso. Hän on silti tilanteessa vapaaehtoisesti. Lapset ei voi lähteä, vaikkeivat tuommoista isää jaksaisikaan. Minkä takia annatte lapsienne kärsiä hyvät naiset?![]()
ei hän lapsia lyö.ja vaikkei hoitoo sinänsä osallistu tai kustannuksiin
ihan hyvä isä
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Lähinnä sitä meinasin, että musta on oikeastaan toisarvoista kärsiikö puoliso. Hän on silti tilanteessa vapaaehtoisesti. Lapset ei voi lähteä, vaikkeivat tuommoista isää jaksaisikaan. Minkä takia annatte lapsienne kärsiä hyvät naiset?![]()
ei hän lapsia lyö.ja vaikkei hoitoo sinänsä osallistu tai kustannuksiin
ihan hyvä isä
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:sis hyvällä tarkotan etten sano heille pahasti ja joskus lohduttaa jos paha mieli
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Mun vakiovastaus, mutta:
veikkaan, että se on pelannut rahansa :|
T: toipuvan peliriippuvaisen vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Mun vakiovastaus, mutta:
veikkaan, että se on pelannut rahansa :|
T: toipuvan peliriippuvaisen vaimo
se mitään pelannu ole, renkaat autoon ja tankki täyteen bensaa niin siinä meni 400? helposti. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:ei kulea ole ketään muuta ja kuulemma rakastaa mua .öö missähän se rakkaus näkyy![]()
ja tahtoo olla mun kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Viinaan se ne käytti/laitto jemmaan baari reissua varten B)