Vatsatauti ja lapsenhoito!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei uskalla viedä ollenkaan, ties mitä pöpöjä kodin ulkopuolella liikkuu! Joten pidetään kaikki lapset tiukasti neljän seinän sisällä vaan.

Hölömöjä ootte. Lapset tulee kipeeks, jos on tullakseen. Vei niitä sitten sairaiden luo tai ei!

ei uskalla viedä ollenkaan, ties mitä pöpöjä kodin ulkopuolella liikkuu! Joten pidetään kaikki lapset tiukasti neljän seinän sisällä vaan.

Hölömöjä ootte. Lapset tulee kipeeks, jos on tullakseen. Vei niitä sitten sairaiden luo tai ei!

Alkuperäinen kirjoittaja ei ynmärrä:

Tämäkin oli sitten niin järkevä vastaus!

Mä pitäisin sen pari välipäivää terveenä ennenkuin veisin hoitoon.

Kivaa sarkasmia "ei ymmärrä".. ;)
Mä katsos mietin tätä asiaa siksi koska lapsi kysyy millon hän pääsee takas omaan hoitopaikkaan, kun mä en tiedä siihen vastausta.
Ja en tiedä kylläkään että kuinka pitkä itämisaika siinä on. Eli me emme jää neljän seinän sisälle, sitäpaitsi samainen tauti on jo varmaan meillekkin tuloillaan. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ei ynmärrä:

Tekis mieli läväyttää tiskirätillä |O

Eiköhän lapsen hoitaja tiedä milloin on kunnossa?

Ja tiedoksi vaan näille 'pitäkää lapset neljän seinän sisällä'- kommentoijille, tauteja ei kaikkia voi estää mutta vältellä voi, kuka hullu nyt tieten tahtoen haluaa paskataudin itselleen? En voi kyllin korostaa näitä kahta sanaa TIETEN TAHTOEN

Niin ja olis se kiva tietää että milloin meille uskaltaa sitten vieraita pyytää kylään ilman tarttusmispelkoa vieraitten lapsille, jos se tauti nyt rantautuu meille asti.
Mutta kiitos vastanneille, pari päivää pöpönkatoamis odotusta. :)

Yhteistyössä