Mahdollisesti vatsatauti tulossa -neuvolaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma

Vieras
Mulla on ollut sellainen etova olo pari päivää, pientä lämpöäkin ehkä, kun aina ibuprofeenien jälkeen alkaa hikoiluttaa. Ei oksentelua kuitenkaan. Voiko tää olla vatsataudin alkua? Kun mun mielestä vatsatauti alkaa yleensä paljon rajummin, oksentelu alkaa hyvin pian pahan olon tultua. En muulla, mutta kun pitäis käydä tuon pojan kanssa neuvolassa tänään, että uskaltaako sitä sinne mennä. Onko jossain ollut tällaista vatsatautia, että alkaa hitaasti?

Itse saan usein vatsataudin juuri noin. En oksenna, mutta voi olla viikon TODELLA etova olo ja hieman lämpöäkin.
Mutta en sitten tiedä tästä tapauksesta. Jos tunnet olevasi ihan ok kunnossa kuitenkin, varmaan voit mennä neuvolaan

Alkuperäinen kirjoittaja stella:
Itse saan usein vatsataudin juuri noin. En oksenna, mutta voi olla viikon TODELLA etova olo ja hieman lämpöäkin.
Mutta en sitten tiedä tästä tapauksesta. Jos tunnet olevasi ihan ok kunnossa kuitenkin, varmaan voit mennä neuvolaan

Ok, taidan lähteä neuvolaan, pysyttelen sitten mahdollisimman kaukana muista varmuuden vuoksi. Kiitti sulle!

Yhteistyössä