vatsaoireista!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Mikä ihme mua vaivaa kun vatsa ollut ihan löysällä jo ainaki kaksi viikkoa?? tuntuu et ihan sama mitä pistää suuhunsa niin tulee samantien pihalle... muuten on ihan ok olo eikä ikinä aikasemmin ole tälläistä ollut.. voisko johtua stressistä?? vai onkohan tää jotain vakavaa...
 
Mulla todettiin kilpirauhasten liikatoiminta silleen et eka tuli noi vatsaoireet joite en tieten ottanut vakavasti aattelin, et töistö johtuu ku uus duuni. Sitten alkoi tuleen väsymystä,hikoilua nii et ei ollu normaalia enää viimeisenä toi huimaus jonka johdosta hakeuduin terkkariin ku luulin, että on hb alhaalla
Vaan eipä ollu hb 127, leposyke 160 ja suoraan lekuriin josta tehtiin alustavat verikokeet:)
Kaukaa haettu, mut nii oli mullaki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niih, no täs on ero meneillään... vatsa tosiaan oireillut jo n. 3 viikkoa... et alkanu mietityttää josko tää sit jotain muuta ku stressiä!

Seuraile tilannetta, mutta oikeesti mie olin nii hiton heikossa hapessa jo ku syy löydettiin. lääkkeillä meni pitkä aika korjata tilanne:) Nyt kokeillaan ilman ja hyvin on menny toistaiseksi..
 

Yhteistyössä