K
kipee
Vieras
ihme kipua ylävatsalla ollut jo todella pitkään. aamulla vatsa on löysällä ja vääntää niin että hiki vaan valuu päästä ja illalla kovalla ja tukala olo. kun jotain syö saa miltei samantien mennä vessaan. välillä kauhieta pahoinvointi kohtauksia mutta en kuitenkaan oksenna. paino ei nouse vaikka kuinka syön.
sappikivet minulla on mutta voiko ne aiheuttaa tällaista? kellään kokemusta?`
lääkärissä olen käynyt ja kaiki verikokeet ok keliakkia arvo oli 7 muita verikokeiden tuloksia en muista.
lääkäri sanoi että olisi vatsalaukun tulehdus mutta empä usko koska crp ei ollut koholla.
mitä tämä voi olla?
sappikivet minulla on mutta voiko ne aiheuttaa tällaista? kellään kokemusta?`
lääkärissä olen käynyt ja kaiki verikokeet ok keliakkia arvo oli 7 muita verikokeiden tuloksia en muista.
lääkäri sanoi että olisi vatsalaukun tulehdus mutta empä usko koska crp ei ollut koholla.
mitä tämä voi olla?