Vatsan palaaminen normaalksi raskauden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaksosten äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaksosten äityli

Vieras
Siis onko ketään, jolla vatsa kasvoi paljon raskauden aikana, ja on saanut sen pois synnytyksen jälkeen? Millaisista kilomääristä ja missä ajassa?

Onnistumisenkokemuksia nyt kehiin, kiitos.

Mulla oli tosi iso maha runsaan lapsiveden vuoksi ja iso oli kyllä poikakin. Painoakin tuli lähes 20 kg. Nyt poika reilu vuosikas ja maha alkaa olla aika lähellä entistä. Pilates auttanut mun vatsaa.

Mulla oli ai-van hillitön vatsa, sf-mitta parhaimmillaan 39cm. Kiloja ei kylläkään tullut kuin vajaa 12 ja kaikki oli poissa jälkitarkastukseen mennessä mutta vatsa ei vieläkään ole palautunut entiselleen vaikka 4 vuotta on jo mennyt. Vatsanahka venyi niin kovin ja raskausarpia on ihan vieri vieressä, joten tätä vatsaa ei paranna kuin kirurgi veitsensä kanssa. Ja nyt sitten onnellisesti raskaana taas :D

Esikoisesta mulla oli ihan järkky maha!!! Ja painoa tuli yli 20kg, mutta kun poika oli 6kk, niin mulla oli taas pyykkilautavatsa.

Tästä toisesta ei maha kasvanut juurikaan, ja painoakin tuli vain joku 10kg, mutta tatä pömppöä en oo taas saanut pienemmäksi, mutta enpä oo niin sinnikkäästi liikkunutkaan kuin esikoisen syntymän jälkeen.

Yhteistyössä