Paljonko teillä oli vatsan ympärys raskauden alussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saija

Vieras
Mulla 5+3 niin 79cm vatsan ympärys mitta&olen aika laiha,vatsalihakset on osittain hävinnyt pois ja painoa ei paljoa ei tullut,mutta vatsa on aika iso jo kun vasta ekaa odotan.
Saakohan tuon vatsan raskauden jälkeen yhtä lihaksikkaaseen kuntoon mitä se aiemmin oli?
Toivoin vain että muut eivät huomaisi heti mun mahaa,mutta olen sen onneksi saanut verhoiltua isoilla tunikoilla piiloon toistaiseksi:)

mulla oli 68 cm, viimesillä viikoilla oli 108 cm. Nyt kolme kuukautta synnytksestä ja masu on 72 cm. Sulla on sit kertynyt nestettä vatsalle ja se on normaalia. Vatsa alkaa "oikeasti" kasvamaan vasta lähellä puoli väliä, sillä siihen asti vauva on niin pieni. Ja se on kuule ihan hyvä ettei sulle oo tullut painoa vielä!! Kato sitten uudestaan puolen välin jälkeen. Sitten sitä painoa alkaa vasta kertymään. 30 viikolta eteenpäin eniten kun vauva kasvaa vauhdilla, kohtu kasvaa, vettä on paljon ja tissit alkaa valmistautua imetykseen. Onnea raskaudesta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
mulla oli 68 cm, viimesillä viikoilla oli 108 cm. Nyt kolme kuukautta synnytksestä ja masu on 72 cm. Sulla on sit kertynyt nestettä vatsalle ja se on normaalia. Vatsa alkaa "oikeasti" kasvamaan vasta lähellä puoli väliä, sillä siihen asti vauva on niin pieni. Ja se on kuule ihan hyvä ettei sulle oo tullut painoa vielä!! Kato sitten uudestaan puolen välin jälkeen. Sitten sitä painoa alkaa vasta kertymään. 30 viikolta eteenpäin eniten kun vauva kasvaa vauhdilla, kohtu kasvaa, vettä on paljon ja tissit alkaa valmistautua imetykseen. Onnea raskaudesta! :)

Mistä se sitten johtuu että mulla on kertynyt tuota nestettä nuin paljon vai lähteekö se pois jotenkin?Alaselkä on tajuttoman kipeä koko ajan ja mulla ei ikänä ole ollut selkäkipuja,koska urheilen.

Yhteistyössä