\
Joo mutta on kyse minusta ja minun lapsesta niin silloin asiat kuuluu minulle,en ole haukkunut kätilöitä!Synnytykseni aikana vuoro kerkesi vaihtua 3 kertaa(olin kokoajan salissa)ja kaikki olivat ihania ja ammattitaitoisia,mutta kun jotain tehdään niin siitä voisi mainita äidille että nyt teemme niin ja näin,sen ja sen takia..ei vaan nosteta koipia tuille ja ruveta repimään ja tempomaan varsinkin kun vauvalla ei ole hätää!!!!!!!!Jäi vähän huono maku suuhunAlkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 00:13 kätilö minäkin kirjoitti:Kuulkaas nyt silloin kun on hätä ja puhun oikeasta hädästä. Me ei kyllä aleta kertomaan joka Jumalan sääntöä ja poikkeamaa melkein kontrolloimattomassa tilassa olevalle äidille. Jokainen teistä kätilön ammattitaitoa epäilevistä naisista saisitte hävetä. Meillä Suomessa on maailman alhaisimmat lapsikuolleisuus luvut. Jokainen kätilö synnytyssalissa tietää, mitkä on riskit, mutta jokainen myös tietää mitä seuraa jos apua ei anneta. Te naiset, jotka ette ole kätilöitä ette voi eikä teidän tule tietää kaikkea, mitä me ammattilaisena tiedämme. Kaikkea ei myöskään lue kirjoissa. Minäkään en valita kun kaupan kassa ei viitsi palvella minua ja kohtaan noita hapan naamoja joka ikinen päivä.