vatsan kiinteytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KessunLilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.laihduttamaan.net/videot/15-minuutin-keskivartalotreeni
Tossa hyvä treeni perseelle ja on tehokas.Olen tuota ohjelmaa nyt jotain 4kk tehny,en tosin ihan jokapäivä ja huomaan,että peppu alkaa olla paremman muotoinen:) Toinen,mitä käytän on 1.2kg hulavanne.Kiinteyttää vyötäröä ja vatsaa.Mulla vain toi syöminen tuppaa repsahtamaan ja painonpudotus hidasta.Olen 153cm ja painan 61.Pitäs saada tippumaan tohon 55kg-saas nähä.PS.Painoin 11v sitten ennen esikoisen odottamista 52kg:D ja 57 sain tippumaan molempien jälkeen.Sittenpä sitä syömällä on lihonut lisää tässä viimeisen parin vuoden aikana-Siihen asti pidin itseäni lihavana tossa 57 ja enkä tosiaan edes ollut....plaah.Nyt hirveä työ saada paino edes tuohon takaisin.

Itse olen aina ollut kiinteä kroppainen ja timmissä kunnossa ja painokin ihan normaali pituuteeni nähden ( pit.165cm ja pain. 51kg) mutta kun sain ensimmäisen lapseni niin alkoi painoa kertyä ja vatsaa tulla eikä enään vatsalihakset näkyneetkään. Keksimme kerran mieheni kanssa loistavan laihutus/kiinteytys hoidon ! Kokeilimme sitä ja se todella toimii !!! Olen nyt vielä paremmassa kunnossa kuin edes ennen lapsen saamista. Elikkäs, harrastakaa seksiä useita kertoja päivässä ja tehkää se joka pvä ! Ja vaihdelkaa usein asentoja. Seksissä vasta kaloreja palaa, ja siinä ei edes huomaa kuntoilevansa. Itse suosittelen joka päivä semmoista 3-4 kertaa ! :)))

Terve! täällä 13v poika. Pituutta tommoset 172cm painoo on 63kg ja penkist nousee 60kg (en käy salilla mutta kerran kävin kokeilemassa), saatan ruveta käymään sitte ensvuonna kun pituutta tollaset 180cm niin ei kasvu rupea tyssäiemään. Mutta se asia oli mitä tulin kyselemään,että kun on nää vastalihakset niin itellää ne näkyy jo aikahyvin ,mutta sitku menen istumaan niin siihen vierähätää 1 läskipoimu,niin olin tulossa tänne kyselemään miten saisi kiinteytystä tähän vatsan kohalle. Siitä ei ole mitään ongelmaa etten jaksaisi, mutta kuhan tulokset ovat taatut niin olen motivoitunut. KIITOS JO KAIKILLE! :)

Treenaa syviä vatsalihaksia, tanssi (opettele pyörittämään lantionseutua), zumba oikeasti tehoaa hienosti vatsaankin!

Vedä vatsaa sisään ihan normi oloissakin vaikka askereita tehdessä (tee tästä tapa), pyri pitämään pitkään sisään jännitettynä, vapauta hitaasti.

Ja rinnat: Ota lootusasento ja kädet yhteen eteen, paina vastakkain kämmeniä, toisto 20x3

Ja tämä perustuu mihin..?

Liikunnanohjaajana törmään liian usein näihin kasari jane fonda-tyyppisiin ohjeisiin, joista ei oikeasti ole mitään hyötyä. Rintalihakset kehittyy punnerruksilla ja pakarat kyykyillä/askelkyykyillä. piste.

Ja niitä vatsamakkaroita et saa häivytettyä vatsalihastreenillä, vaan oikealla ruokavaliolla.

Kiitos vinkistä !:) ,mutta oisko mitään tohon zumban tilalle?:) kun ei oikein aika riitä ellei sitten kotona. Mutta kun harkat on 5 kerta viikossa (harrastan jalista) ja sit on lihas kunnot 2 kertaa viikossa (punnerruksia,vatsoja,kyykkyjä ja selkää) niin olisiko mahollista saada kiinteämpi vatsa jouluun mennessä?(: ja kaikki lisä vinkit ovat tervetulleita:)

Olen noin 162cm pitkä ja painan 67kg miten saisin painon tippumaan 45 kg 3 kuukaudessa tai edes 55 kg ja samalla saisin litteän vatsan liikun päivässä ainakin 1.5h ja syön melko terveellisesti. Mutta se ei tunnu auttavan. Antakaa vinkkejä miten saisim laihdutettua ja litistettyä vatsaa nopeasti

Kiinteään vatsaan ei riitä pelkät parit täsmäliikkeet, kyllä siinä täytyy treenata muutakin kuin vähän vatsaa :) monipuolista treeniä vaan koko kropalle ja syviä lihaksia kauttaaltaan sekä ruokavalio kuntoon. Salilla näkee usein naisia jotka treenaa pelkästän alueita, joihin on kertynyt rasvaa (vatsa, reidet). Ja aina laiteissa. Ei se sillä sula.

Yhteistyössä