vatsamakkaroille kyytiä..

Antakaapas vinkkejä kuinka toi vatsan ja lantion seutu lähtis pienenemään!!

Vaik kuinka lenkkeilee, hiihtelee, pyöräilee ja täs kotona jumppailee ei vatsamakkarat liikahda sitten mihinkään. Selkä on toinen paha ongelma. Ihan rintsikan rajat kiristää paidan alta läpi kun läskiä on niin paljon siellä. Vatsan seutu on tullut täs 4 raskauden aikana (4v) ja selkä pahentunut tommoseen kuntoon. varsinaista laihdutusta en halua ajatellakaan vielä, kun imetän, mut kai sitä vois kiinteyttää itteään jotenkin. Neuvoja, vinkkejä.. Mitä liikkeitä, mitä urheilulajia? Onko muita jotka haluaa samaa? Vai olenko ainut jonka on vaikea nostaa paitaa muiden ihmisten läsnäollessa kun imettää lastaan, siis kun tuntuu et vatsa vyöryy..

Reidet, peppu ja muut ok kun liikkuu, mut noi kaks kohtaa ihan ongelma! :(
 
Sama vika täällä... :( Painoa olen saanut pudotettua ihan reilusti ja reidet ja pakarat on kiinteytyny selvästi. No, on mulla tuolta mahan seudultakin jotain lähteny, mutta silti tuntuu, että sitä löllöä ja löysää on vaikka kuinka paljon... :headwall: Käyn monta kertaa viikossa salilla ja/tai erilaisissa jumpissa joissa todella paljon tehdään vatsoja ja kylkiä. En tiedä, kuinka pitkään pitäis jumpata, että sais noi lölleröt pois... Ehkä se on tämmösen tietynlaiset geenit omaavan monisynnyttäjän vitsaus ja ikuinen riesa... :ashamed: :/

Niin että jos joku tietää jonkun hyvän konstin, niin kertokaapa ;)
 
Niin no, kaikkihan sen varmasti täällä tietää, että rasva lähtee tasaisesti koko kehosta.

Se, että toisissa paikoissa on enemmän, kuin toisissa johtunee siitä, että rasva asettuu niille kohdilla, olitpa minkä painoinen tahansa. Siihen ei sinäänsä mikään täsmä jumppa tehoa?? Ellen ole täydellisesti väärässä.

Tottahan toki kannattaa treenata sitä "heikointa" kohtaa kehossa, ettei tarvitse sitten aloittaa aivan alusta, kun kiloja on karissut. Mutta pitää muistaa, ettei sitä ennen liika kilojakaan ollut täydellisen timmi joka kohdasta. Ellei nyt vallan kilpaurheilija tai malli ole ollut.

Itsellä rasva kertyy vatsaan, rintoihin, lantiolle (sekä sisäreisiin ja käsivarsiin). "Parhaat" kohdat sitten onkin (no miksei rinnat :D ), kapea vyötärö ja timmi peppu. On tässä itsellä työnsarkaa siinä, että saa sen rasvakerroksen pienenemään koko kropasta tasaisesti.

Elikkä mulla ei siis ollut hyviä vinkkejä. :whistle:
 
nansa
mulla sama ongelma, mutta toisella alueella. Mulla läski lähtee heti mahasta ja muualtakin yläkropasta, mutta takamus ja reidet pysyy aivan liian isoina :(

Näin mulla on ollut jo murkkuikäisestä saakka, kropan muodosta taitaa sit olla kysymys?

että etsi siinä sitten sopivat housut, jos ne mahtuu lantion yli, niin vyötäröllä on kymmenen senttiä liikaa tilaa :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 13:05 nansa kirjoitti:
että etsi siinä sitten sopivat housut, jos ne mahtuu lantion yli, niin vyötäröllä on kymmenen senttiä liikaa tilaa :headwall:
:hug: kyllä niitä housuja löytyy, kun tietää mistä etsii. Niitä on niin monen mallisia. Itsellä sama ongelma ton vyötärön kanssa. että lantiosta sopivat niin vyötäröltä menis ympäri vaikka kahteen kertaan (no ei nyt sentään, vaikka välilä siltä tunuu).

Itsellä kun on tiimalasi vartalo, niin sitten taas yläosan pitää olla vartalonmyötäinen, muuten sitä vasta pullukalta näyttääkin. Ja juu, mulla myös muodot teini-iästä. Vaikka olinkin alle parikymppiseksi asti normaalipainon alimmalla rajalla. Niin silti rasva kertyi rintoihin ja lantioon.
 

Yhteistyössä