vatsamakkarasta eroon - vinkkejä tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maha tiukaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maha tiukaksi

Vieras
Kahden raskauden jälkeen ja "muutaman" lisäkilon jälkeen mahaan on ilmesynyt ylimääräinen makkara, pehmeää massaa, joka hyllyy ja lyllyy vyötärön päälle.

Kesä tulossa ja olisi kiva saada tuo vatsa tiukemmaksi ettei pullota ikävästi t-paidan alta.

Painon suhteen en ole niinkään huolissani, ei ole pakko tiputtaa, mutta tietty vähän voi lähteä turvotuksen tms. mukana. Mutta haluaisin kiinteytyä, etenkin vatsan kohdalta. Olen pitkä ja ylävartaloni on muuten suht hoikka, joten keskivartalo pullottaa, eikä vaatteet näytä hyvälle. :(

Mistä aloittaisin? En ole mitenkään kauhean urheilullinen, asutaan maalla, kuntosali kaukana ym. Mitä voisin tehdä ihan kotona? Olen perusliikkuja, en niinkään urheilullinen.

Eipä siihen auta muu kuin laihdutus, koska rasva ei pala paikallisesti. Vatsalihaksia olisi kuitenkin ihan hyvä treenata, koska se voi auttaa hiukan saamaan mahaa parempaan kuosiin.

voin vaan suositella ZUMBAA , ihan loistava liikuntamuoto,itellä keskivartalo kiinteytynyt tämän ansiosta ja muutama kilokin pudonnut vaikka en ole syömisiä edes sen koomin kyttäillyt.polttaa kaloreita sekä todella muokkaa vartaloa.oon ite jäänyt tuohon ihan koukkuun,alkuun sekosin askelissa ja tuntui aika haastavalta mutta useamman kerran kun on tehnyt niin rupee kyllä sujumaan.itsellä 2 pientä lasta eikä kuntosaleille ym.maksullisiin jumpiin ole mahdollisuutta mennä niin jumppaankin nykyään zumban tahdissa lasten päiväuni aikaan muutaman kerran viikossa.pidin alkuun tota kalliina mutta kun rupesin laskemaan mitä tulisi maksamaan kuntosalille kk-kortti sekä jumppiin ja bensakulut päälle niin totesin ettei toi nyt niin kallis olekaan pitemmän päälle.nyt aattelin tilata ne käsipainot sekä uuden dvd:n kun rupee kyllästymään noitten samojen jankkaaminen,saa taas lisää haastetta.

Yhteistyössä